Witam , szukałem na forum , lecz bez skutecznie , może dla tego ,iż jest to błahy problem a mianowicie nie mogę znaleźć śruby służącej do synchronizacji gaźników . Podłączyłem wakuometr , pomiar "tragedia" , stoję w miejscu
z góry dziękuję za pomoc
Synchronizacja
- Krzych8419
- Posty: 5
- Rejestracja: sob sie 29, 2015
- Miejscowość: z nad Lubszy
- Motocykl: Kawasaki VN15
- VROC: 0
- Krzych8419
- Posty: 5
- Rejestracja: sob sie 29, 2015
- Miejscowość: z nad Lubszy
- Motocykl: Kawasaki VN15
- VROC: 0
- Krzych8419
- Posty: 5
- Rejestracja: sob sie 29, 2015
- Miejscowość: z nad Lubszy
- Motocykl: Kawasaki VN15
- VROC: 0
Witam ponownie, podczas czyszczenia gaźnika zauważyłem uszkodzenie membrany air cuit, zakupiłem i wymieniłem komplet 2szt. wraz z o ringami. Motocykl odpalił bez problemu pięknie chodzi na wolnych obrotach oraz trzyma wysokie obroty na postoju, lecz podczas jazdy pojawiły się problemy z przyspieszaniem(szarpie, kicha w air box) wiem, że jest to kwestia prawidłowej synchronizacji gaźników ponieważ podczas tej regulacji objawy ustępują lub się nasilają, problem w tym że gdy wykonam synchronizaję na wolnych obrotach to silnik się dusi jak opisałem wyżej, gdy ustawię gaźniki na wysokich to objawy ustępują lecz moto. jest tak słabe, ze ledwo jedzie, całkowicie traci moment obr. W jaki sposób powinno się dokonywać krok po kroku synchronizacji gaźników?
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości