Motocykl gubi iskrę. Pomoc Podkarpacie/Rzeszów
: pt kwie 19, 2019
Cześć,
od trzech lat jestem posiadaczem Vulcana VN-15 SE z 93r, w tym roku motocykl został poddany kapitalnemu remontowi silnika, podczas którego zostało wymienione:
- łańcuchy rozrządu,
- zawory,
- napinacze łańcuchów,
- regeneracja głowic,
- wyczyszczone i zsynchronizowane gaźniki.
Wszystko poskładane idealnie od strony mechaniki, do cylindrów paliwo dociera a objawy są takie same jak były, motocykl na pierwszym biegu szarpie, tzn. tak jakby gubił nagle iskrę i traci moc na wszystkich pozostałych na stosunkowo niskich obrotach. Patrząc po świecach na przednim cylindrze wszystko jest w porządku, motocykl spala paliwo, natomiast z tyłu świecę są zalane. Mechanicy którzy serwisują maszynę obstawiają moduł zapłonu bądź cewki. Czy miałby ktoś ewentualnie jeszcze jakąś sugestię?
Apropo tego Podkarpacie/Rzeszów które znajduje się w tytule, może znalazłby się ktoś kto byłby w stanie pomóc w temacie, tzn. udostępnić na test swoje cewki i moduł zapłonu? Dużo roboty z tym nie ma, moduł zapłonu to jedna śrubką i dwa przewody, a cewki wiadomo, nawet bym podjechał, zmienił na miejscu i przetestował?
od trzech lat jestem posiadaczem Vulcana VN-15 SE z 93r, w tym roku motocykl został poddany kapitalnemu remontowi silnika, podczas którego zostało wymienione:
- łańcuchy rozrządu,
- zawory,
- napinacze łańcuchów,
- regeneracja głowic,
- wyczyszczone i zsynchronizowane gaźniki.
Wszystko poskładane idealnie od strony mechaniki, do cylindrów paliwo dociera a objawy są takie same jak były, motocykl na pierwszym biegu szarpie, tzn. tak jakby gubił nagle iskrę i traci moc na wszystkich pozostałych na stosunkowo niskich obrotach. Patrząc po świecach na przednim cylindrze wszystko jest w porządku, motocykl spala paliwo, natomiast z tyłu świecę są zalane. Mechanicy którzy serwisują maszynę obstawiają moduł zapłonu bądź cewki. Czy miałby ktoś ewentualnie jeszcze jakąś sugestię?
Apropo tego Podkarpacie/Rzeszów które znajduje się w tytule, może znalazłby się ktoś kto byłby w stanie pomóc w temacie, tzn. udostępnić na test swoje cewki i moduł zapłonu? Dużo roboty z tym nie ma, moduł zapłonu to jedna śrubką i dwa przewody, a cewki wiadomo, nawet bym podjechał, zmienił na miejscu i przetestował?