Problem z Kawasaki VN 1500 88

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Problem z Kawasaki VN 1500 88

Post autor: Qudłaty » pt mar 29, 2013

Witam
Mam problem z Kawasaki vulcan vn 1500 z roku 1988r. Przejdę do rzeczy otóż: Przejechałem ostatnio ok 1000 km normalna jazda. Po przejechaniu tego dystansu stracił moc. Ma problemy z wysokimi obrotami i pracuje nie równo, od czas do czas strzela w wydech i w gaźnik.
Gaźnik był czyszczony maszyną ultradzwiękową. Wymieniłem przewody paliwowe bo były już stare. Kompresja w normie. Gaśnie jak mu wyłączę ssanie i jak zgaśnie to go uruchomię po 2-3 minutach.. Zawory wyczyszczone i szlifowane.

Proszę o pomoc. Bo chciałbym jeszcze w tym roku pojechać na zlot bo za bardzo nie mam czasu i mieszkam po za granicą.
Witam.

Kasper
Posty: 2047
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Honda Varadero 1000XL
VROC: 0

Post autor: Kasper » pt mar 29, 2013

Musisz kolego wpaść do powitalni i najpierw się przywitać. Takie tu są zasady :ok:
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » pt mar 29, 2013

Ok Ok.

Przepraszam za nie dogodności.
Witam.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pt mar 29, 2013

Kiedy regulowałeś gaźnik ? Sprawdzałeś świece i przewody WN ? Zacząłbym od gaźnika a następnie sprawdził elektrykę (choć świece i przewody WN to dosyć niski koszt).
To tak na szybko co mi przychodzi do głowy.

Twój model to VN-15 a nie VN1500 to dosyć duża różnica konstrukcyjna (tak na przyszłość). Podpytaj kolegów, którzy mają taki model. Napisz do Zeusa, on miał taką maszynę i dosyć dobrze ją zna.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt mar 29, 2013

Podobną sytuację miałem, jak źle były wyregulowane gaźniki, a do tego zarzucał olej na świece, po regulacji gaźników i wymianie świec, problem ustąpił.
A ile ci żłopie oleju? Bo może tu być przyczyna
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » pt mar 29, 2013

Ok, zacznę od regulacji gaźnika. Świece nowe. Przewody są sprawne. Dodam jeszcze że na świecy jest sadza. Może jakieś ktoś napiszę jak go najlepiej wyregulować , bo naprawdę nie mam czasu nawet w niedziele. Z góry dzięki.
Witam.

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » pt mar 29, 2013

I przepraszam za pomyłkę w modelu. Więcej się nie powtórzy.
Witam.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt mar 29, 2013

Jak chcesz to podaj e-mail na PW , to wyślę ci manuala
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » pt mar 29, 2013

monglass@wp.pl. Mam manual, ale skorzystam z twojego może będzie więcej.
Witam.

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » sob mar 30, 2013

Olej bierze koło 1,6l/1000 km może mniej dokładnie nie pamiętam.
Witam.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » sob mar 30, 2013

Skoro masz sadzę na świecach, to masz za bogatą mieszankę, czyli gaźnik ponownie do regulacji, poza tym powinieneś mieć świece NGK DPR7EA-9 lub innej firmy, ale ich odpowiednik. Jak będzie nie właściwa wartość cieplna świecy,również może się tak dziać.
Sadza jest czterech świecach jednakowa?
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » sob mar 30, 2013

Tylko na tylnym cylindrze a z przodu normalny kolor zaczyna się pojawiać, bo go zostawiłem na 15 min. przedni dobrze na tylnym sadza. Jak go wyłączę ssanie to go zaraz dusi i pada. Dziś popróbuje bo mam trochę wolnego czasu
Witam.

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » sob mar 30, 2013

Jeszcze raz wyczyszczę gaźnik. Potem ustawię na standard. Zamontuje nowe świece. Ma ktoś pomysł na ustawienie synchronizacji gaźników. Mam miernki do tego ale po ostatnim sezonie pokradli mi części i nie mam najważniejszych części.
Witam.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą