Strona 1 z 1
Problem z Kawasaki VN 1500 88
: pt mar 29, 2013
autor: Qudłaty
Witam
Mam problem z Kawasaki vulcan vn 1500 z roku 1988r. Przejdę do rzeczy otóż: Przejechałem ostatnio ok 1000 km normalna jazda. Po przejechaniu tego dystansu stracił moc. Ma problemy z wysokimi obrotami i pracuje nie równo, od czas do czas strzela w wydech i w gaźnik.
Gaźnik był czyszczony maszyną ultradzwiękową. Wymieniłem przewody paliwowe bo były już stare. Kompresja w normie. Gaśnie jak mu wyłączę ssanie i jak zgaśnie to go uruchomię po 2-3 minutach.. Zawory wyczyszczone i szlifowane.
Proszę o pomoc. Bo chciałbym jeszcze w tym roku pojechać na zlot bo za bardzo nie mam czasu i mieszkam po za granicą.
: pt mar 29, 2013
autor: Kasper
Musisz kolego wpaść do powitalni i najpierw się przywitać. Takie tu są zasady
: pt mar 29, 2013
autor: Qudłaty
Ok Ok.
Przepraszam za nie dogodności.
: pt mar 29, 2013
autor: Piotr_Classic
Kiedy regulowałeś gaźnik ? Sprawdzałeś świece i przewody WN ? Zacząłbym od gaźnika a następnie sprawdził elektrykę (choć świece i przewody WN to dosyć niski koszt).
To tak na szybko co mi przychodzi do głowy.
Twój model to VN-15 a nie VN1500 to dosyć duża różnica konstrukcyjna (tak na przyszłość). Podpytaj kolegów, którzy mają taki model. Napisz do Zeusa, on miał taką maszynę i dosyć dobrze ją zna.
: pt mar 29, 2013
autor: Zeus
Podobną sytuację miałem, jak źle były wyregulowane gaźniki, a do tego zarzucał olej na świece, po regulacji gaźników i wymianie świec, problem ustąpił.
A ile ci żłopie oleju? Bo może tu być przyczyna
: pt mar 29, 2013
autor: Qudłaty
Ok, zacznę od regulacji gaźnika. Świece nowe. Przewody są sprawne. Dodam jeszcze że na świecy jest sadza. Może jakieś ktoś napiszę jak go najlepiej wyregulować , bo naprawdę nie mam czasu nawet w niedziele. Z góry dzięki.
: pt mar 29, 2013
autor: Qudłaty
I przepraszam za pomyłkę w modelu. Więcej się nie powtórzy.
: pt mar 29, 2013
autor: Zeus
Jak chcesz to podaj e-mail na PW , to wyślę ci manuala
: pt mar 29, 2013
autor: Qudłaty
monglass@wp.pl. Mam manual, ale skorzystam z twojego może będzie więcej.
: sob mar 30, 2013
autor: Qudłaty
Olej bierze koło 1,6l/1000 km może mniej dokładnie nie pamiętam.
: sob mar 30, 2013
autor: Zeus
Skoro masz sadzę na świecach, to masz za bogatą mieszankę, czyli gaźnik ponownie do regulacji, poza tym powinieneś mieć świece NGK DPR7EA-9 lub innej firmy, ale ich odpowiednik. Jak będzie nie właściwa wartość cieplna świecy,również może się tak dziać.
Sadza jest czterech świecach jednakowa?
: sob mar 30, 2013
autor: Qudłaty
Tylko na tylnym cylindrze a z przodu normalny kolor zaczyna się pojawiać, bo go zostawiłem na 15 min. przedni dobrze na tylnym sadza. Jak go wyłączę ssanie to go zaraz dusi i pada. Dziś popróbuje bo mam trochę wolnego czasu
: sob mar 30, 2013
autor: Qudłaty
Jeszcze raz wyczyszczę gaźnik. Potem ustawię na standard. Zamontuje nowe świece. Ma ktoś pomysł na ustawienie synchronizacji gaźników. Mam miernki do tego ale po ostatnim sezonie pokradli mi części i nie mam najważniejszych części.