membrany przyśpieszaczy VN-15
membrany przyśpieszaczy VN-15
Kur...człowiek chciał jechać 1 raz na Vulcanerie i na 3 dni przed rozgrzebał motór
Miałem problemy ze ssaniem...znaczy się w ogóle nie działało, odrazu się zalewał na ssaniu. Ale to nie problem...tylko że przy silnym odkręceniu manetki motor staje zamiast rwać do przodu...jakoś tego nie rozwiązaliśmy przy remoncie. Rozmontowaliśmy dzisiaj gaźniki i okazało się że obydwie membrany/zawory "przyśpieszaczy'' są sparciałe. Z tego co wiem to się to nazywa AIR-CUT.
No chyba że ktoś ma inny pomysł...czas goni. Jutro tz się dziś muszę to zamówić
Miałem problemy ze ssaniem...znaczy się w ogóle nie działało, odrazu się zalewał na ssaniu. Ale to nie problem...tylko że przy silnym odkręceniu manetki motor staje zamiast rwać do przodu...jakoś tego nie rozwiązaliśmy przy remoncie. Rozmontowaliśmy dzisiaj gaźniki i okazało się że obydwie membrany/zawory "przyśpieszaczy'' są sparciałe. Z tego co wiem to się to nazywa AIR-CUT.
No chyba że ktoś ma inny pomysł...czas goni. Jutro tz się dziś muszę to zamówić
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez bzq, łącznie zmieniany 1 raz.
NIC
niemożliwe jest możliwe:)
Części doszły...pasują.Gaźniki poskładane, wujek larsson się sprawdził:)
A co najważniejsze...kranik paliwa jest jednak do rozebrania....jak ktoś nie wierzy to załączam zdjęcia
http://www.fotosik.pl/u/bzq69/album/1465577
Chyba sami Japończycy tego nie wiedzieli i nie opisali tego w serwisówce:)
Ale na szczęście Polak potrafi.
Mógłby ktoś wymyślić zestaw naprawczy bo wszystko oczywiście nietypowe. Tą gumkę to jeszcze jakoś wytniemy ale o-ring 17mm x 1,5 mm.
W garażu mamy o-ringów jakieś 1000000000 milionów ale oczywiście żaden nie pasuje.
Jutro poszukiwania
Części doszły...pasują.Gaźniki poskładane, wujek larsson się sprawdził:)
A co najważniejsze...kranik paliwa jest jednak do rozebrania....jak ktoś nie wierzy to załączam zdjęcia
http://www.fotosik.pl/u/bzq69/album/1465577
Chyba sami Japończycy tego nie wiedzieli i nie opisali tego w serwisówce:)
Ale na szczęście Polak potrafi.
Mógłby ktoś wymyślić zestaw naprawczy bo wszystko oczywiście nietypowe. Tą gumkę to jeszcze jakoś wytniemy ale o-ring 17mm x 1,5 mm.
W garażu mamy o-ringów jakieś 1000000000 milionów ale oczywiście żaden nie pasuje.
Jutro poszukiwania
NIC
normalnie pasmo sukcesów
Nie kapie mi z końcówki...hehe znaczy się z kranika
Zastosowałem bardzo tani zestaw naprawczy:
40 gr...tyle mnie kosztował o-ring a reszt to rękodzieło i czas poświęcony...
Wszystko poskładane i pierwsza wieczorna jazda zaliczona.
Wnioski:
Nie ma "dziury'' przy przyśpieszaniu, gaz chodzi lepiej...przy niskiej prędkości nie ma rwania.
Nie wiem czy ssanie dobrze działa, na początku przy wyciąganiu dźwigni zgasł...później jak motór już się nagrzał jak ssanie wyciągnąłem do końca na początku przygasł a później obroty poszły w górę. To tak jak by silnik dostawał więcej paliwa ale trochę za mało powietrza.
Jutro sprawdzimy na zimno.
No i jeszcze czeka mnie synchronizacja gaźników
Nie kapie mi z końcówki...hehe znaczy się z kranika
Zastosowałem bardzo tani zestaw naprawczy:
40 gr...tyle mnie kosztował o-ring a reszt to rękodzieło i czas poświęcony...
Wszystko poskładane i pierwsza wieczorna jazda zaliczona.
Wnioski:
Nie ma "dziury'' przy przyśpieszaniu, gaz chodzi lepiej...przy niskiej prędkości nie ma rwania.
Nie wiem czy ssanie dobrze działa, na początku przy wyciąganiu dźwigni zgasł...później jak motór już się nagrzał jak ssanie wyciągnąłem do końca na początku przygasł a później obroty poszły w górę. To tak jak by silnik dostawał więcej paliwa ale trochę za mało powietrza.
Jutro sprawdzimy na zimno.
No i jeszcze czeka mnie synchronizacja gaźników
NIC
Ludzie na zlocie a ja grzebie w motórze...głupi byłem wiec tak mam.
Wiec tak:
- kranik nie przepuszcza, chociaż ciężej chodzi czyli guma spuchła...spoko w razie czego zastosujemy inną,
- ssanie działa na zimnym silniku,
- za pomocą kawałka wężyka i strzykawki sprawdziliśmy poziom paliwa gaźniku i cos jest nie tak...
a u mnie pokazuje na górnej granicy zbiorniczka...tego który można odkręcić...
aaa dobra jutro skończę a ogólnie po robocie wygląda to tak...http://www.fotosik.pl/video/41ba89326fa32bad.html
Wiec tak:
- kranik nie przepuszcza, chociaż ciężej chodzi czyli guma spuchła...spoko w razie czego zastosujemy inną,
- ssanie działa na zimnym silniku,
- za pomocą kawałka wężyka i strzykawki sprawdziliśmy poziom paliwa gaźniku i cos jest nie tak...
a u mnie pokazuje na górnej granicy zbiorniczka...tego który można odkręcić...
aaa dobra jutro skończę a ogólnie po robocie wygląda to tak...http://www.fotosik.pl/video/41ba89326fa32bad.html
NIC
Kto jest online
Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości