Szarpniecie przy wrzucaniu jedynki
nie słoneczko... myślę że bez kontroli jest manetka gazu.... a to trzeba jak z dzieckiem, delikatnie
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
No fajnie - silnik rozgrzać trzeba nawet patrząc w lustereczko , ale najlepszym sposobem zapięcia jedynki bez szarpnięcia jest kilkakrotne wciśnięcie klamki sprzęgła - ja robię to 4-5 razy i żadnego problemu , a przepychanie ? - polemizował bym , każdy ma swój jedynie słuszny sposób , ale polecam mój
- Jaskul
- Posty: 114
- Rejestracja: czw sty 06, 2011
- Miejscowość: Jelcz-Laskowice
- Motocykl: VN2000
- VROC: 33292
Ja trochę z innej beczki, w moim 2000 orzy prędkości między 105 a 115 km/h piszczy pasek. Gdy wolniej lub szybciej to już nie, dodatkowo przy gdy na 2 lub 3 biegu nagle ujmę gazu (szczególnie z plecaczkiem) to na krótko też z paska pisknie, czy to norma w takich moto? Czy może powinienem jednak odwiedzić mechanika?
- eFKa
- Posty: 456
- Rejestracja: sob kwie 16, 2011
- Miejscowość: Kasina Wielka
- Motocykl: vn 2000
- VROC: 34926
Pytanie do wszech wiedzących,moje sprzegło znów daje znac
Podczas zimowych przepalanek zauważyłem że słychać odgłosy ze sprzegła na biegu jalowym, ale gdy wcisne sprzęgło uspakaja się ten dziwny dzwiek
Czy wymiana sprzegla ewentualnie samych sprezyn jest skomplikowana czy tez sam poradzę.
Podczas zimowych przepalanek zauważyłem że słychać odgłosy ze sprzegła na biegu jalowym, ale gdy wcisne sprzęgło uspakaja się ten dziwny dzwiek
Czy wymiana sprzegla ewentualnie samych sprezyn jest skomplikowana czy tez sam poradzę.
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
Tu masz opisane rożne naprawy VN wraz z zdjęciami jest tam też sprzęgło.eFKaefka pisze:Czy wymiana sprzęgła ewentualnie samych sprężyn jest skomplikowana czy tez sam poradzę.
http://www.vulcanier-germany.net/homepa ... index.html
Dodano:
Póżniej zobaczyłem,że sprzęgła do 2 niema, ale nie likwiduję postu, bo może się innym link przyda.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: wt maja 08, 2012
- Miejscowość: Pisarzowice
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 2005
To samo co wszędzie ALE wielki Problem
Cześć wszystkim. to mój pierwszy post. Mianowicie. Po ostatnich poprawkach zakupionego motorku, zmuszony byłem odkręcić mocowanie linki sprzęgła minimalnie w celu ustawienia pozycji. Jakiś baran przy transporcie zaczepił pas o linkę i ostawiła się do tyłu. Nie ważne. Po tej akcji jak to bywa zapowietrzyło mi się sprzęgło i po uruchomieniu motorek gasł po włączeniu pierwszego biegu. Pobawiłem się trochę z odpowietrzaniem ale nadal jest lekkie szarpnięcie na pierwszym biegu (czego nie było przed akcją). Podejrzewam ze sprzęgło jest nadal zapowietrzone ale nie mam pomysłu jak to dokładnie poprawić. Macie jakieś pomysły??? po ruszeniu ok ale denerwuje mnie to szarpnięcie. Model to Vulcan Mean Streak 1600 2006 rok. Dzięki za pomoc.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: sob lis 12, 2011
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: Vulcan 1600 classic 2005r
- VROC: 0
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
u mnie czy po rozgrzaniu czy po 100 km szarpie tak samo, czy przy tym szarpnięciu przy wrzucaniu "1" powinno być dość głośny metalowy stuk ? czy ewentualnie żeby "zmniejszyć" szarpnięcie to można nieco podciągnąć linkę ? choć czy klamkę wciskam na grubość palców, czy do samej manetki to nie ma znaczenia, w czasie jazdy biegi w górę i w dół chodzą jak marzenie, więc chyba jest OK i linkę zostawić
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości