Regulacja gaźnika w vn 800
- radoslaw_d_81
- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 07, 2011
- Miejscowość: Bujny/Piotrków Tryb.
- Motocykl: Kawasaki vn 800 Classic
- VROC: 0
- radoslaw_d_81
- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 07, 2011
- Miejscowość: Bujny/Piotrków Tryb.
- Motocykl: Kawasaki vn 800 Classic
- VROC: 0
- radoslaw_d_81
- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 07, 2011
- Miejscowość: Bujny/Piotrków Tryb.
- Motocykl: Kawasaki vn 800 Classic
- VROC: 0
Witam!
Wiem, że minęło troszkę czasu, ale napiszę że po wyczyszczeniu i regulacji gaźnika, motor nie kopci i aż bym powiedział lżej pracuje! Pozdrawiam!
Mój Motocykl Kawasaki VN 800 Classic
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
też mam czarne świece, wydechy rozwiercone po 4 dziurki na ostatnim deklu, mówicie żeby nie ruszać śruby mieszanki a czym zmniejszyć tę ilość paliwa ? i czy do tego muszę demontować gaźnik zbiornik itp?
najlepiej niech któryś doświadczony kolego poda nr części z tej piknej ryciny do zmniejszenia tegoż paliwa, czy jak dobrze rozumiem po zmniejszeniu dawki paliwa będziemy jeździć oszczędniej o jakieś kilka litrów na kilka tysiecy km ?:D
najlepiej niech któryś doświadczony kolego poda nr części z tej piknej ryciny do zmniejszenia tegoż paliwa, czy jak dobrze rozumiem po zmniejszeniu dawki paliwa będziemy jeździć oszczędniej o jakieś kilka litrów na kilka tysiecy km ?:D
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
też mam czarne świece, wydechy rozwiercone po 4 dziurki na ostatnim deklu, mówicie żeby nie ruszać śruby mieszanki a czym zmniejszyć tę ilość paliwa ? i czy do tego muszę demontować gaźnik zbiornik itp?
najlepiej niech któryś doświadczony kolego poda nr części z tej piknej ryciny do zmniejszenia tegoż paliwa, czy jak dobrze rozumiem po zmniejszeniu dawki paliwa będziemy jeździć oszczędniej o jakieś kilka litrów na kilka tysiecy km ?:D
najlepiej niech któryś doświadczony kolego poda nr części z tej piknej ryciny do zmniejszenia tegoż paliwa, czy jak dobrze rozumiem po zmniejszeniu dawki paliwa będziemy jeździć oszczędniej o jakieś kilka litrów na kilka tysiecy km ?:D
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
Witaj ściągnij książkę serwisową tam wszystko jest ładnie opisane. Najpierw sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Do spustu paliwa w gaźniku mocujesz wężyk przezroczysty i odkręcasz tą śrubkę małą. Paliwo zleci do wężyka, poziom paliwa powinien być na równi z górnym rantem pokrywy komory pływakowej( miejsce gdzie łączą się 2 obudowy gaźnika) masz to w książce serwisowej. Jak masz inaczej to musisz rozebrać gaźnik i ustawić pływak. Jak bedziesz miał ok. To od spodu jest śruba składu mieszanki biegu jałowego. Jak masz czarne świece to musisz o ile dobrze pamiętam wykręcić śrubę o pół obrotu. Oryginalnie jest tak że wkręcasz ją na maxa i wykręcasz o 1 i 3/4obrotu (1 obrót to 360stopni). Ja mam puste wydechy i sportowy filtr. Vulcan nie kopci po wykręceniu śruby na 3obroty. Do tej śruby jest ciężki dostęp, trzeba wyjąć gaźnik, chyba że dorobisz jakiś kluczyk. Mam nadzieję że pomogłem.
ps. Polecam książkę serwisową gdyż jest tam wszystko dokłanie opisane co i jak zrobić.
ps. Polecam książkę serwisową gdyż jest tam wszystko dokłanie opisane co i jak zrobić.
- Emil
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz maja 01, 2016
- Miejscowość: Koszalin
- Motocykl: Kawasaki VN 1700 Voyager, GTR 1400
- VROC: 0
właśnie jestem po czyszczeniu i regulacji gaźnika w swoim vn 800.
Jest to bardzo proste po koeli :
zdejmij zbiornik , odkręć filtr powietrza i wszystkie plastikowe elementy, odepnij wszystkie wężyki, odkręć całe kowadełko z linkami gazu, wykręć mocowanie ssania (uwago plastik i drobny gwint) . praktycznie powinieneś już mieć gaźnik w ręku i możesz zacząć go czyścić.
Ja go rozebrałem i wrzuciłem do myjki ultra dźwiękowej, po półtorej godziny jak nowy .
poskładać elementy w odwrotnej kolejności do demontażu.
sama regulacja jest banalnie prosta dokręcamy śrubkę miedzianą do oporu i wykręcamy trzy pełne obroty regulacja zakończona. montaż gaźnika w motocyklu i pracuje bajka pali od pierwszego zakręcenia nie dymi na wolnych obrotach na ssaniu .
ps. dziękuję za wcześniejsze wpisy pomogły bardzo LwG
Jest to bardzo proste po koeli :
zdejmij zbiornik , odkręć filtr powietrza i wszystkie plastikowe elementy, odepnij wszystkie wężyki, odkręć całe kowadełko z linkami gazu, wykręć mocowanie ssania (uwago plastik i drobny gwint) . praktycznie powinieneś już mieć gaźnik w ręku i możesz zacząć go czyścić.
Ja go rozebrałem i wrzuciłem do myjki ultra dźwiękowej, po półtorej godziny jak nowy .
poskładać elementy w odwrotnej kolejności do demontażu.
sama regulacja jest banalnie prosta dokręcamy śrubkę miedzianą do oporu i wykręcamy trzy pełne obroty regulacja zakończona. montaż gaźnika w motocyklu i pracuje bajka pali od pierwszego zakręcenia nie dymi na wolnych obrotach na ssaniu .
ps. dziękuję za wcześniejsze wpisy pomogły bardzo LwG
-
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 12, 2017
- Miejscowość: Kudowa-Zdrój
- Motocykl: VN800
- VROC: 0
Napiszcie mi proszę co jeśli przy wykręconej śrubie o 3 obroty po przejechaniu trasy 200 km świece mam bialutkie jak ze sklepu, a nie kawowe.
Świadczy to o zbyt wysokiej temperaturze spalania? Świece są nowe (denso) takie jak w serwisówce, gaźnik czysty poziom paliwa OK zawory ustawione . Wydech akcesoryjny (nie pamiętam producenta).
Czy w takim razie wykręcając z fabrycznych 1 3/4 obrotów do 3 nie zubożyłem mieszanki zamiast ją wzbogacić? Z góry dzięki za podpowiedź.
Świadczy to o zbyt wysokiej temperaturze spalania? Świece są nowe (denso) takie jak w serwisówce, gaźnik czysty poziom paliwa OK zawory ustawione . Wydech akcesoryjny (nie pamiętam producenta).
Czy w takim razie wykręcając z fabrycznych 1 3/4 obrotów do 3 nie zubożyłem mieszanki zamiast ją wzbogacić? Z góry dzięki za podpowiedź.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 12, 2017
- Miejscowość: Kudowa-Zdrój
- Motocykl: VN800
- VROC: 0
-
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 12, 2017
- Miejscowość: Kudowa-Zdrój
- Motocykl: VN800
- VROC: 0
Jak rozbierałem do czyszczenia to nie policzyłem ile obrotów było ale na pewno więcej niż 2 więc zacząłem czytać na forum. Pojawiła się opinia o wykręceniu na 3 . Tak ustawiłem ale świece mam białe jak śnieg. Stąd pytanie czy wykręcenie tej śrubki wzbogaca mieszankę czy wprost przeciwnie? Po ustawieniu na 1 i 3/4 musiałem długo mieć go na ssaniu a świece też były białe. Zakładam że 1 i 3/4 będą prawidłowe dla oryginalnych wydechów. Przy akcesoryjnych czy też pustych optymalnie może być np na 2 czy 3 obroty. Wiem , że jestem upierdliwy ale jeśli mam jeszcze raz wyciągać gaźnik żeby pokręcił tą śrubką to chciałbym aby to był ostatni raz w ty sezonie.
Kto jest online
Jest 27 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 27 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości