Świece, kl.hamulcowe, pas na bak. VN 800 Classic

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Świece, kl.hamulcowe, pas na bak. VN 800 Classic

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

Jak w temacie, proszę o krótkie odpowiedzi:

1.Jakich świec używacie, konkretnie, irydowe.... ?!
2. Jakie kl.hamulcowe na przód... ?!
3. Jak zamontować skórzany pas na bak ?! nie sądziłem, że to takie skomplikowane - czy należy zdemontować licznik i osadzić pas pod licznikiem ?!


Sorki, ale nie mam cierpliwości do wyszukiwania.....
Proszę o krótkie odpowiedzi.


ps. a jak ktoś znajdzie trochę czasu... to może napisałby kilka słów jak zdemontować zbiornik....?!


DZIĘKI.....WIELKIE DZIĘKI....

HOWK !

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » czw maja 17, 2012

Ja niewiele pomogę ale nakieruję, zamiast siedzieć i czekać na okruchy wiadomości usiądź i poszukaj na forum, znajdziesz tego dużo i bez czekania.
Od siebie napiszę, że ostatni sezon jeździłem na świecach innych niż zalecane DENSO i nie było rewelacji, na zimnym słabo mi pali na jeden gar. Teoretycznie powinny być NGK CR8E.
Krawat bo o tym piszesz ja mam podklejony w kilku miejscach taśmą dwustronną.

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

dzięki...

poczekam jeszcze co nieco... ostatnio denerwuje mnie internet.... to jest taki gąszcz..taka pajęczyna, ma ułatwiać a zabiera niesamowite ilości czasu...

Mimo wszystko dziękuję.

Krawat masz pod licznikiem.... odkręcałeś licznik....?
A wogóle jak się odkręca licznik :)

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » czw maja 17, 2012

Ja już kupiłem w takim stanie, ale naprawdę internet i opcja SZUKAJ nie gryzą ;)
dla przykładu:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... ght=krawat
Licznik odkręcasz i zależy jaki masz ten krawat, możesz podłożyć jak da radę.

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

Żeby licznik odkręcić, trzeba wykręcić te 3 śruby przy kontrolkach... tak ?! OK.

Piszesz, że masz świece NGK CR8E

Zaś Badger w danych technicznych zapodał dla 800 świece NGK CR7E..... ?! hym... nie mam pojęcia jaka jest różnica.
Warto inwestować w irydowe świece ?!

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » czw maja 17, 2012

BubRb pisze:Piszesz, że masz świece NGK CR8E
Ja tego nie napisałem, mam DENSO ale zamierzam zmienić a na jakie to się dopiero wczytam i pomyślę ;)

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

OK.
Zadam banalne pytanie - świec trzeba 2 szt. ?! :)

takie dobre ?!: http://moto.allegro.pl/swiece-ngk-irydo ... 69961.html

No to jeszcze powalczmy o klocki hamulcowe przód ?! jakie masz założone ?!

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » czw maja 17, 2012

dwie godziny w jednym temacie i praktycznie nic nie wiesz - użyj opcji szukaj i znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania o wiele szybciej.

co do spraw serwisowych i jak zdjąć licznik - wszystkie dane masz w instrukcji serwisowej (nie wiesz skąd wziąć?? użyj Google).

świece mogą być CR7 i CR8 różnią się ciepłotą.
co do zainwestowania w irydy czy platynowe to było już na forum wiele dyskusji i ogólnie nie jednoznacznych wniosków - masz kasę to kup i się ciesz, nie masz pieniędzy jeździj na zwykłych.

klocki - nie mam bladego pojęcia - chyba takie pasujące, możesz kupić oryginalne albo zamienniki.
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

Ok....
Już mam prawie wszystko....
Możecie temat wyrzucić....

nie mogłem nic sensownego znaleźć.....

Oki.... oki... nie irytować.. się :)

Awatar użytkownika
kuko
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 08, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: kuko » czw maja 17, 2012

BubRb pisze:Żeby licznik odkręcić, trzeba wykręcić te 3 śruby przy kontrolkach... tak ?! OK.
Wystarczy jedna - środkowa.

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

kuko Dzięki....

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw maja 17, 2012

:) -W świece irydowe ja bym nie inwestował efekt prawie żaden , z tym że dłużej wytrzymią
- klocki ja kupuje standardowe żadnych miękkich czy wzmocnionych
- krawat montujesz za pomocą rzemieni tylko musi być dopasowany do modelu motocykla mozesz wsadzić pod konsole szybkościomierza wystarczy poluzować ją jedną śrubą na spodzie :)

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » czw maja 17, 2012

Dzięki....

Mam dwie zadry na chromie, dwa złuszczone miejsca wielkości 1 grosz, nie wiecie jak to załatać... chwilowo.... myślę, że chromowanie walne na zimę...ale teraz szpeci :(( (pokrywa silnika z prawej strony i z góry dwie centki) Straszne !!!

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pt maja 18, 2012

Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt maja 22, 2012

co do świec jak kupiłem moto były IRYDOWE CR8EIX, zmieniłem je na CR7E(cieplejsze) i nie irydowe, mam duże przeświadczenie, że na tych 7 zapala o wiele lepiej, na irydach zalałem to już 2 razy i miałem problem z odpaleniem,choc świece nie były stare i mało uzywane, na tych 7 póki co bez problemów

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » wt maja 22, 2012

Przewracałem forum opcją "SZUKAJKA" - pozdrawiam Badger :)

i muszę powiedzieć, że w kilku miejscach pojawiała się informacja o lepszej pracy moto na 7-kach.....
Nie mam doświadczenia...
Na tę chwilę jestem zdecydowany na 7-ke :) tylko waham się jeszcze czy irydowe czy standard.

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » wt maja 22, 2012

BubRb pisze:Przewracałem forum opcją "SZUKAJKA" - pozdrawiam Badger :)

i muszę powiedzieć, że w kilku miejscach pojawiała się informacja o lepszej pracy moto na 7-kach.....
Nie mam doświadczenia...
Na tę chwilę jestem zdecydowany na 7-ke :) tylko waham się jeszcze czy irydowe czy standard.
Mój moto rocznik 2001 przyjechał z Belgi i miał założone CR8 jednak gorzej palił a silnik miał gorsza dynamikę na tych świecach. Wymieniłem na CR7 i powyższe problemy uległy poprawie.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt maja 22, 2012

irydowe droższe i chyba tyle z "plusów", poza tym w danych tech VN, podane są świece "7", a skoro ja świeżak zauważyłem różnicę po zmianie z 8 na 7 to chyba będzie ze mnie motocyklista :D
PS bierz standardowe, świece to mały koszt w świetle innych kosztów przyjemności posiadana motocykla
choć wiecie jak jest, ktoś powiedział TO JEST LEPSZE więc podświadomie wydaje nam FAKTYCZNIE, TO JEST LEPSZE :D, no i najważniejsze LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO :)
(sorki for caps)

Awatar użytkownika
BubRb
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 06, 2012
Miejscowość: Babimost k.Zielonej Góry
Motocykl: VN 800
VROC: 35149

Post autor: BubRb » wt maja 22, 2012

Dodam tylko, że zapytując o świece CR7E...stwierdzono w sklepie, że nie ma... więc facet sięgnął do katalogu... i na mój rocznik 98 vn800 znalazł świece właśnie o symbolu CR8E... i nie rozumiał, dlaczego upieram się przy 7-kach :))

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt maja 22, 2012

Standardowymi świecami są NGK CR 7 E lub DENSO ND U22 ESR -N. Przerwa elektrod wynośi od 0,7 do 0,8 mm moment dokręcenia 18 Nm .Więc temu panu sprzedawcy zasugeruj zmianę katalogu lub pracy :mrgreen: . (świece wymieniamy bez zdejmowania zbiornika )

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą