VN900 - różnice w modelach

Grzegorz_N
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 03, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: już niedługo
VROC: 0

VN900 - różnice w modelach

Post autor: Grzegorz_N » wt lip 03, 2012

Jako że mam nadzieję w najbliższych dniach nabyć "cudo", bardzo proszę o odpowiedź
bardziej doświadczonych Kolegów - na czym polegają różnice w poszczególnych typach VN900 (CLASSIC, CUSTOM, LIGHT TOURER)?
Pozdrawiam -
Grzegorz_N

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » wt lip 03, 2012

Na szybko - różnice widoczne:
Custom - z przodu "koło od roweru", bardziej linią w stronę choppera
Classic - koła szprychowe, standardowe wyposażenie czyli minimum, bardziej linią w stronę cruisera
Light Tourer - motocykl "do turystyki", od classica różni się doposażeniem w sakwy, oparcie, lightbary, szybę i inne akcesoria
Wszystkie łączy jedna cecha - są Vulcanami - a to bezcenne, za resztę zapłacisz .... ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Grzegorz_N
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 03, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: już niedługo
VROC: 0

Post autor: Grzegorz_N » wt lip 03, 2012

A czy są jakieś zmiany mechaniczne - typu inna rama, inny silnik lub jego zestrojenie, amortyzatory i co tam jeszcze, czy tylko kosmetyka?
Pozdrawiam -
Grzegorz_N

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt lip 03, 2012

Grzegorz_N pisze:A czy są jakieś zmiany mechaniczne - typu inna rama, inny silnik lub jego zestrojenie, amortyzatory i co tam jeszcze, czy tylko kosmetyka?
Classic i LT to ten sam motocykl, tylko inaczej ubrany (w sensie LT jest ubrany w oryginalne akcesoria Kawasaki).

Custom to ten sam silnik, skrzynia biegów, rozmiar tylnego koła, bak. Inny przedni widelec, kierownica, inny kąt główki ramy (aczkolwiek tu nie jestem pewien), siodło, błotniki. Co za tym idzie, zupełnie inaczej się tym jeździ.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt lip 03, 2012

:) Silniki są te same parametry te same (można samemu tuningować, podkręcać parametry bo silniki są do tego przystosowane ale to kosztuje a i w polsce jeszcze mało firm które to robią dobrze) :ok:

Awatar użytkownika
Fatboy
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012
Miejscowość: Podbeskidzie
Motocykl: brak.
VROC: 0

Post autor: Fatboy » wt lip 03, 2012

To w końcu dowiedziałem się że mam LT a też mnie to gnębiło co to jest LT :yeee:

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt lip 03, 2012

Fatboy pisze:To w końcu dowiedziałem się że mam LT a też mnie to gnębiło co to jest LT :yeee:
To zaktualizuj swój opis :)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » wt lip 03, 2012

Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » wt lip 03, 2012

marekfg napisał,
Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting
Potwierdzam mam Customa i plecaczek to za wygodnie nie ma :p
dlatego żonka kupiła sobie swuj moto :ok:
:pedzi:

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt lip 03, 2012

Banan pisze:marekfg napisał,
Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting
Potwierdzam mam Customa i plecaczek to za wygodnie nie ma :p
dlatego żonka kupiła sobie swuj moto :ok:
:pedzi:
Banan... mylisz się... było całkiem wygodnie. Obecny właściciel też nie narzeka... I do tego czarne podesty Kuryakyna :antlers: :antlers: :antlers:

Obrazek
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » śr lip 04, 2012

MaciekSz, napisał;
Banan... mylisz się... było całkiem wygodnie. Obecny właściciel też nie narzeka... I do tego czarne podesty Kuryakyna
Po takich przeróbkach to ja rozumiem :ok:

Ja mam fabryczną kanapę która jest bardzo wygodna ale dla kierowcy :antlers:
dla plecaczka jest za krótka, mi to pasuje.
A żonka kupiła sobie CBF 500 i mówi że jest teraz niezależna :ok:

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » śr lip 04, 2012

Banan pisze:kupiła sobie CBF 500
zbłądziła... ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » śr lip 04, 2012

Ale dzielna jest - trzeba przyznać :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » śr lip 04, 2012

marekfg pisze:Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting :D
Masz rację,ale przy solowej jeżdzie custom wygrywa :)
Wygodniejsza pozycja szczególnie dla wysokich (inna kierownica, wysunięte podnóżki) z tego powodu chętnie bym wymienił moje 800classic na 900custom :)

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » śr lip 04, 2012

fitter, napisał:
zbłądziła...
Masz racje niedała się przekonać do jedynie słusznej maszyny - VN :ok:

kalfas
Posty: 83
Rejestracja: śr sty 04, 2012
Miejscowość: Mikołów
Motocykl: VN 900 Custom 2010,
VROC: 0

Post autor: kalfas » pt sie 31, 2012

Pantani pisze:
marekfg pisze:Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting :D
Masz rację,ale przy solowej jeżdzie custom wygrywa :)
Wygodniejsza pozycja szczególnie dla wysokich (inna kierownica, wysunięte podnóżki) z tego powodu chętnie bym wymienił moje 800classic na 900custom :)
na trasy tak do 200 km zeczywiscie custom jest bardzo wygodny, ale jak jedziesz juz wiecej niz te 3-4 godziny to zaczyna byc czoc w kregoslupie, bo w customie kierownica jest troszke dalej i jestes nieco "wygiety", na klasicu siedzisz prosto. Gdyby kierownica w cusomie byla tak 5 cm blizej kierowcy to bylo by idealnie. Opona z przodu jest bardzo cienka, na dobrej drodze prowadzi sie to fajnie, ale na koleinach,wybojach,jest nienajlepiej, a jak wjedziesz np na polna droge to jest kiepsko bo waska opona sie wzyna w piach.Tak wiec custom ma plusy i minusy:)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt sie 31, 2012

kalfas pisze:
Pantani pisze:
marekfg pisze:Zanim kupisz najlepiej posadź zad na Customie i Classicu i sprawa Ci się wyklaruje. jednak jeśli chcesz żonę zabierać na wycieczki to obawiam się że Classic wygra casting :D
Masz rację,ale przy solowej jeżdzie custom wygrywa :)
Wygodniejsza pozycja szczególnie dla wysokich (inna kierownica, wysunięte podnóżki) z tego powodu chętnie bym wymienił moje 800classic na 900custom :)
na trasy tak do 200 km zeczywiscie custom jest bardzo wygodny, ale jak jedziesz juz wiecej niz te 3-4 godziny to zaczyna byc czoc w kregoslupie, bo w customie kierownica jest troszke dalej i jestes nieco "wygiety", na klasicu siedzisz prosto. Gdyby kierownica w cusomie byla tak 5 cm blizej kierowcy to bylo by idealnie. Opona z przodu jest bardzo cienka, na dobrej drodze prowadzi sie to fajnie, ale na koleinach,wybojach,jest nienajlepiej, a jak wjedziesz np na polna droge to jest kiepsko bo waska opona sie wzyna w piach.Tak wiec custom ma plusy i minusy:)
Opona przód Custom: 80/90-21M/C 48H
opona przód kawa KLX450: 80/100-21M/C 51P

W Customie jest niższa. Po to Enduro mają cienkie opony, pomijając bieżnik, żeby "iść" przez grząskie i mniejszy opór stawiać.

Poza tym, prawda.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą