co o nim sądzicie (vn 750)?

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Jakub_I
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: ____________
VROC: 0

co o nim sądzicie (vn 750)?

Post autor: Jakub_I » pt lip 20, 2012

Witam!
Na początek się przywitam, bo jestem nowy na tym forum :) .
Chciałem się dowiedzieć co sądzicie o tym motocyklu http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-75 ... 74496.html .
Powiem szczerze nie planowałem zakupu sprzętu w tym roku, ale jakoś ten wyjątkowo przypadł mi do gustu (czarny mat, krótki błotnik, pojedyncza kanapa).
Dzwoniłem do gościa i z tego co mówił technicznie motocykl jest ok. Stan wizualny jest trochę do poprawienia.
Może ktoś z Was miał okazję go oglądać ew. podpowie na co zwracać uwagę przy oglądaniu?
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Dek
Posty: 665
Rejestracja: śr gru 07, 2011
Miejscowość: R.Śl.
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 35574

Post autor: Dek » pt lip 20, 2012

Witaj
jak dla mnie, bez oględzin z kimś kto się zna na żeczy jazdy próbnej to puszka pandory dużo znaków zapytania patrząc na zdjęcia
Zawsze do Przodu !

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » pt lip 20, 2012

Ja wspomniał Dek - bez oględzin ani rusz - to co mówi sprzedawca trzeba traktować z przymrużeniem oka, nikt nie powie, "kiełbasa, którą sprzedaję jest do dupy" - to samo z motocyklem.
Czemu był przemalowany - kaprys czy potrzeba?
Czemu wymieniono.... - kaprys czy potrzeba?

Można zadać takich pytań kilka, a i tak trzeba "rzucić" fachowym okiem.

Najważniejsze - ma Ci się podobać :ok:
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Jakub_I
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: ____________
VROC: 0

Post autor: Jakub_I » sob lip 21, 2012

Wiem, wiem, że bez zobaczenia na własne oczy i podjechania do mechanika nawet nie ma tematu :). Bardziej chodziło mi o sprawdzenie czy ktoś nie miał już styczności z tym konkretnym motocyklem. W końcu kto będzie bardziej w temacie niż Koledzy z forum?
Swoją drogą jak wygląda sprawa z mechaniką vn 750? Słyszałem, że póki nic się nie zepsuje to motocykl jest bardzo przyjemny, ale jak już trzeba coś robić to potrafi nieźle dać po kieszeni?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » sob lip 21, 2012

Kuba...... ten motor to bardzo "osobiste" podejście .....
Co do strony technicznej to naprawdę jest wiele do poczytania na naszym forum a jednoznacznie określić to żadnego motocykla po zdjęciach nie można......
Wiem że Ci nie pomogłem ale musisz wybrać sam....... sam przeszedłem "bolączki" tego modelu ale nabywca mojego egzemplarza nie powinien mnie ekskomunikować..... prawda jest taka że co egzemplarz to inne "szkody" wyrządzone przez poprzednich właścicieli lub nieudolnych mechaników (tanich).......
Jedyna moja rada to weź mechanika naprawdę motocyklowego i sprawdź moto........
Odbojniki na główce ramy, rozrząd(głośna paca), sprzęgło, a przede wszystkim to ładowanie.... w tym modelu powinieneś mieć na wolnych obrotach 12,5-13V a przy 4000tys obr/min (nie bój się tego) 14,4 i nie więcej......
Reszta sprawdzania to standard dla każdego motocykla.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » sob lip 21, 2012

A co do komfortu jazdy to........... jest "duży"
Zależy czego oczekujesz od danego modelu.... to jest "soft-chopper" z naprawdę dobrym silnikiem jeżeli o niego dbasz i troszczysz się tak jak o każdy inny silnik. Zapłon elektroniczny, hydrauliczna regulacja zaworów, dosyć duża moc jak na pojemność powodują niesamowitą przyjemność z jazdy takim motocyklem w mieście...... na trasie też się sprawuje nie najgorzej choć jego mała masa robi swoje.....
Ujmę to tak.... to bardzo wdzięczny motor przy uważnej obsłudze i może dać dożo frajdy a do tego przy opanowaniu i umiejętnym prowadzeniu może zaskoczyć niejednego motocyklistę na naked'zie lub ścigu...... wierz mi...... to bardzo wdzięczny motor i nadał bym mu miano na "power-soft-chopper" ..... w najlepszej "wersji"miał 68KM przy 240kg wagi - to naprawdę dobry wynik.....

ale wszystko zależy od werdyktu mechanika bo "zajeździć" każdy silnik jest naprawdę łatwo .........

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » sob lip 21, 2012

ciekawy pomysł na kanapę, płaska i pochylona do tyłu. Przy szybkim starcie motocykl może uciec spod tyłka :D

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz lip 22, 2012

:) Moto do jazdy w koło komina , niema gdzie bagażu wziąś do tego jak popada to masz prysznic z przodu i tyłu :D

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » ndz lip 22, 2012

Mam dziwne wrażenie, że wł. chciał z tego zrobić HD...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » ndz lip 22, 2012

tak jak inni napisali, musisz go zobaczyć, obejrzeć, dotknąć, najlepiej z mechanikiem. Co do wygladu to nie ma co dyskutować, każdy ma swoje gusta i o nich nie ma co dyskutować. O przeznaczeniu tez nie ma co dyskutować, bo to kwestia indywidualna. napewno nie pojedziesz nim na drugi koniec świata... chociaż jak by zakombinował to i stelaże zamontujesz.
Napewno motocykl jest niepowtarzalny i ludzie bedą sie za nim ogladać.
Daromax prysznica nie bedzie bo ma błotniki, chyba ze chodzi ci o ten padajacy z góry, no ale na niego jestesmy wszyscy skazani :mrgreen:

Jedyne co to trudno mi uwierzyć w przebieg rzędu 30 tys w motocyklu który jest z 86 roku. Ale silnik z zewnatrz ładnie wyglada.

Jak go obejzysz, bedzie cacy i ci sie spodoba to bierz i przyjezdzaj na zlot do fijalkowa, chetnie go zobacze, poslucham i byc może przysiade do niego :mrgreen:

starusheck
Posty: 182
Rejestracja: ndz maja 02, 2010
Miejscowość: Biskupiec
Motocykl: VN 750 '97
VROC: 32179

Post autor: starusheck » ndz lip 22, 2012

Lacik pisze:
Jedyne co to trudno mi uwierzyć w przebieg rzędu 30 tys w motocyklu który jest z 86 roku. Ale silnik z zewnatrz ładnie wyglada.
Postawilbym jednak na przebieg w milach. Liczniki Kanady i USA sa w milach. Kilometry na godzine na niebiesko ale ich suma niestety na bialo :)
Pozdrawiam Robert
..czy swiat wiele sie zmieni gdy z mlodych gniewnych powstana starzy wkurwieni?

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pn lip 23, 2012

starusheck pisze:
Lacik pisze:
Jedyne co to trudno mi uwierzyć w przebieg rzędu 30 tys w motocyklu który jest z 86 roku. Ale silnik z zewnatrz ładnie wyglada.
Postawilbym jednak na przebieg w milach. Liczniki Kanady i USA sa w milach. Kilometry na godzine na niebiesko ale ich suma niestety na bialo :)
Pozdrawiam Robert
"kanadyjczyki" są w km..... :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą