Buczenie - huczeie na winklach
- Bonzo
- Posty: 56
- Rejestracja: pn cze 11, 2012
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
- VROC: 35220
Buczenie - huczeie na winklach
Witajcie
Jaki może być powód huczenia- buczenia wchodząc w zakręty?
Przednie zawieszenie wykluczam, ponieważ wymieniona opona na nową, łożyska sprawdzałem nie grzechoczą, olej w lagach nowy.Szarpiąc za przednie lagi jak motong był w górze luzu na główce ramy nie czuć. A jednak czuć na kierze delikatne drgania, tak samo było przed wymianą przedniej opony.Czy powodem takiego zachowania"huczenia" przenoszące się na cały motocykl może być wina tylnej opony , źle wyważona lub kwadratowa .
Mieliście takie problemy?
Jaki może być powód huczenia- buczenia wchodząc w zakręty?
Przednie zawieszenie wykluczam, ponieważ wymieniona opona na nową, łożyska sprawdzałem nie grzechoczą, olej w lagach nowy.Szarpiąc za przednie lagi jak motong był w górze luzu na główce ramy nie czuć. A jednak czuć na kierze delikatne drgania, tak samo było przed wymianą przedniej opony.Czy powodem takiego zachowania"huczenia" przenoszące się na cały motocykl może być wina tylnej opony , źle wyważona lub kwadratowa .
Mieliście takie problemy?
- Bonzo
- Posty: 56
- Rejestracja: pn cze 11, 2012
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
- VROC: 35220
Stara guma też grała, wymieniłem na nową ponieważ stary właściciel pomylił jednostki ciśnienia i jeździł na za niskim ciśnieniu o 1Bar z automatu ścioł obie opony boki.Tylna guma jest z 2005r muszę ją wyważyć może to jest powodem. Tylko dlaczego czuć wibracje i huczenie na przodzie.A może nowa guma Ci gra ?
- Bonzo
- Posty: 56
- Rejestracja: pn cze 11, 2012
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
- VROC: 35220
Czyli mam wspólny problem i nie jest to odosobniony przypadek.Jeszce taka myśl przyszła mi do głowy może w jakiś sposób osiuje się koła względem siebie? Tylko że huczenie występuje w obie strony jak się skręca.Fatman pisze:witam , mam ten sam problem i też nie mogę dojść co to jest . W Fijałkowie też gadałem z kilkoma osobami i też maja taki objaw i nikt nie wiedział jaka jest przyczyna .
- Albert
- Posty: 1792
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010
- Miejscowość: Błonie
- Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
- VROC: 0
Siemka. To, że masz nową oponę tego tematu nie wyklucz. Jak nie jeżdziłeś wcześniej na takiej marce opony i nie znasz jej to może tak się zdarzyć, że to opona tak szumi, to nie jest jej wada po prostu tak ma. Spotkałem się z czymś takim. Wymieniłem na inną oponę i problem zginął
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.
- Bonzo
- Posty: 56
- Rejestracja: pn cze 11, 2012
- Miejscowość: Opole
- Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
- VROC: 35220
Trochę jest poząbkowana przez brak odpowiedniego ciśnienia wcześniej i jakby kwadratowa.Sprawdź czy tylna opona nie jest poząbkowana na bokach.
Jest to opona dedykowana przez producenta do Mean streka 1600 i taką kupiłem faktycznie może tak być jak piszesz jak założę innego producenta to będzie ok.Albert pisze:Siemka. To, że masz nową oponę tego tematu nie wyklucz. Jak nie jeżdziłeś wcześniej na takiej marce opony i nie znasz jej to może tak się zdarzyć, że to opona tak szumi, to nie jest jej wada po prostu tak ma. Spotkałem się z czymś takim. Wymieniłem na inną oponę i problem zginął
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Przeczytałem posty z zaciekawieniem, ponieważ mam też odgłos buczenia na łukach z przechyleniem.
Wydawało mi się, że to może coś z paskiem / inaczej pracuje w przechyle/ lub jakaś mikro wibracja klocków w zaciskach.
Może jednak opony, mają już 21 kkm.
Wydawało mi się, że to może coś z paskiem / inaczej pracuje w przechyle/ lub jakaś mikro wibracja klocków w zaciskach.
Może jednak opony, mają już 21 kkm.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Odświeżam temat koniec problemów z buczeniem opon w winklach .
U mnie przyczyną był odkształcony wachacz uwidoczniło się to dopiero po wymontowaniu wachacza tylniego z ramy i pomiarów liniałem po jego wstępnym skręceniu srubami .
Odpowiedni młotek pare uderzeń w przemyslane miejsca i pomiary .
Po zmontowaniu jak ręką odjął znikło buczenie na tych samych oponach i piszczenie pasa
napędowego , do pomiaru wstępnego musi być wyjęte tylne koło
Pozdrawiam i szerokości
U mnie przyczyną był odkształcony wachacz uwidoczniło się to dopiero po wymontowaniu wachacza tylniego z ramy i pomiarów liniałem po jego wstępnym skręceniu srubami .
Odpowiedni młotek pare uderzeń w przemyslane miejsca i pomiary .
Po zmontowaniu jak ręką odjął znikło buczenie na tych samych oponach i piszczenie pasa
napędowego , do pomiaru wstępnego musi być wyjęte tylne koło
Pozdrawiam i szerokości
był odkształcony wahacz
To musiała Ci latać kierownica przy jeździe jak ją puściłeś.
Nawet nie a buczenie pojawiało się powyżej 70 , nie sciągało i nie drgało problem był z ustawieniem paska napędowego aby nie piszczał , różnica na podziałce była o kreske tj: ok. 7mm . Po prostowaniu zero problemu .
To musiała Ci latać kierownica przy jeździe jak ją puściłeś.
Nawet nie a buczenie pojawiało się powyżej 70 , nie sciągało i nie drgało problem był z ustawieniem paska napędowego aby nie piszczał , różnica na podziałce była o kreske tj: ok. 7mm . Po prostowaniu zero problemu .
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości