odczuwalny spadek mocy vn2000
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
odczuwalny spadek mocy vn2000
Witam Was Chłopaki serdecznie!. Jestem posiadaczem VN2000 z 2009 roku zza kałuzy. Kupiłem sprzęta jak miał 1000 mil przebiegu. Olej wymianiany zgodnie z książka i zaleceniami. Nie wiem czy do tematu będzie to miało jakies znaczenie ale jest na wydechach cobry. Mam pytanko do użytkowników 2-litrówek... A mianowicie od jakiegoś czasu zauwważyłem szczególnie w wysokich temperaturach ewidentny spadek mocy podczas dynamicznego odkręcenia manetki. Zbieram się za autkiem, wyjeżdżam na drugi pas odkręcam manetkę a tu uczucie jakbym doszedł do końcowych obrotów, motocykl tak jakby nie dostawał paliwa... Proszę o pomoc czy ktoś miał taki problem
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
A co oprócz Cobry masz założone? Filty K&N, Power Commander? Jakie masz Cobry?
Jak same Cobry, to nic dziwnego, powietrza jest za mało, a otwarty wydech nie umożliwia kompensacji ciśnień w układzie.
Jak same Cobry, to nic dziwnego, powietrza jest za mało, a otwarty wydech nie umożliwia kompensacji ciśnień w układzie.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
A co oprócz Cobry masz założone? Filty K&N, Power Commander? Jakie masz Cobry?
Jak same Cobry, to nic dziwnego, powietrza jest za mało, a otwarty wydech nie umożliwia kompensacji ciśnień w układzie.
Jak same Cobry, to nic dziwnego, powietrza jest za mało, a otwarty wydech nie umożliwia kompensacji ciśnień w układzie.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Mam motocykl w sumie od czerwca 2011, w sezonie 2011 tychże objawów nie zauważyłem, pierwszy raz w pierwszy weekend lipca 2012 jak leciałem własnie w taki niemiłosierny upał na zlot do Karpacza... Czy jest możliwe żeby nagle brakowało powetrza, czy zmiana filtra na hyperchargera np cosik by pomogła???
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Czy po zakupie tegoż filterka będzie konieczna jakaś regulacja moto???
http://www.lidor.pl/Produkt/ky_9465,44_ ... _2000.html
http://www.lidor.pl/Produkt/ky_9465,44_ ... _2000.html
- MarKov
- Posty: 2479
- Rejestracja: wt lip 06, 2010
- Miejscowość: WARSZAWA
- Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
- VROC: 27362
Poszukaj takiego koszt dużo tańszy będzie (do vn 900 w Larsonie jakieś 260 pln) a sprawdzisz czy to jest przyczyną
http://www.knfilters.com/news/news.aspx?ID=1242
http://www.knfilters.com/news/news.aspx?ID=1242
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Właściwie to się nie znam, ale to i owo uwypuklę.
Nie miałem takich problemów i mało się na tym znam. Sądzę, że jest coś na rzeczy jak pisze MaciekSz. Coś nie działa tak jak powinno w wysokich temperaturach kiedy powietrze jest "rzadsze", to znaczy w tej samej zasysanej objętości mniej tlenu, a jak wiadomo tlen to życie i moc w piecu. Może też jest to spowodowane wadliwym działaniem elektryki/elektroniki w wysokich temperaturach, ale jak piszesz spadek mocy jest wtedy szczególnie odczuwalny, czyli w niższych temp. też. Zdarza się zaoliwiony/zabrudzony filtr powietrza, ale musiałby być dobrze zamulony. Można od tematu filtra zacząć i dobrze jakby na tym się skończyło.
Na forum jest paru ekspertów, może oni coś doradzą, inaczej dobry serwis. Dobry, czego Tobie i wszystkim życzę.
Nie miałem takich problemów i mało się na tym znam. Sądzę, że jest coś na rzeczy jak pisze MaciekSz. Coś nie działa tak jak powinno w wysokich temperaturach kiedy powietrze jest "rzadsze", to znaczy w tej samej zasysanej objętości mniej tlenu, a jak wiadomo tlen to życie i moc w piecu. Może też jest to spowodowane wadliwym działaniem elektryki/elektroniki w wysokich temperaturach, ale jak piszesz spadek mocy jest wtedy szczególnie odczuwalny, czyli w niższych temp. też. Zdarza się zaoliwiony/zabrudzony filtr powietrza, ale musiałby być dobrze zamulony. Można od tematu filtra zacząć i dobrze jakby na tym się skończyło.
Na forum jest paru ekspertów, może oni coś doradzą, inaczej dobry serwis. Dobry, czego Tobie i wszystkim życzę.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Dzięki chłopaki za wypowiedzi. Przed paroma minutami wybebeszyłem filter i moim oczom w dole pokrywy pokazała sie znikoma ilość oleju, wypluło pewnie odpowietrzeniem silnika. Filtr też jest u dołu lekko tłusty i czarny jak smok prawie na całej powierzchni... A tak wogóle to co ile zmieniacie koledzy filtr powietrza ja na nim przejechałem niespełna 8 tysięcy i jak n moje oko laika to nie nadaje się on już do dalszego użytku.... To może być lek na problemy z piecykiem, mało sztrumu dostaje..
- Hubas
- Posty: 2951
- Rejestracja: pn kwie 18, 2011
- Miejscowość: Dopiewo
- Motocykl: VN 2000 CLASSIC
- VROC: 33938
Obecność jakiejkolwiek ilości oleju w obudowie filtra powietrza w większości przypadków świadczy o złym poziomie oleju w silniku , gdy jest za dużo to olej wywalany jest odmą właśnie do filtra . Co do wymiany filtra powietrza to producent mówi o wymianie co 18 tyś km. Proponuję założyć filtr KN , lepsza praca silnika przy modyfikowanych tłumikach , ja założyłem i maszyna lepiej pracuje
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz cze 26, 2011
- Miejscowość: Chodzież
- Motocykl: Kawa Vulcan 2000
- VROC: 0
Koledzy zmieniłem filter na hyperchargera kuryakina, maszynka pracuje mam wrażenie o niebo równiej, niestety objawy tak jakby odcinania gazu przypełnym odkręceniu manetki pozotsały... Dzwoniłem do serwisu do Poznania i gośc stwierdził że to z pewnością wina zabrudzonej pompy paliwa, ponoć to przypadłość kawasaki...
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
Zdjęcie zbiornika jest dziecinnie proste, z lewej strony odkręcasz osłone pod zbiornikiem, chromowaną między cylindrami, są tam trzy połączenia, trzy złączki trzech wiązek przewodów, należy je rozpiąć, zdejmujesz siedzenie kierowcy i odkręcasz jedyną śrube mocującą zbiornik do ramy, należy też zdjąć wężyk odpowietrzajacy, lewa strona między osłona(zdjętą wcześniej) i siedzeniem kierowcy. zbiornik zdjąć unosząc węższy koniec lekko do góry, schodzi cały z przewodami, zegarami, stacyjką, robiłem to sam a nie jestem specem, z wyjęciem pompy nie będziesz miał problemu przy wyjętym zbiorniku...
narka i powodzenia
narka i powodzenia
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
Kto jest online
Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)