odczuwalny spadek mocy vn2000

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

odczuwalny spadek mocy vn2000

Post autor: P_awel23 » wt wrz 04, 2012

Witam Was Chłopaki serdecznie!. Jestem posiadaczem VN2000 z 2009 roku zza kałuzy. Kupiłem sprzęta jak miał 1000 mil przebiegu. Olej wymianiany zgodnie z książka i zaleceniami. Nie wiem czy do tematu będzie to miało jakies znaczenie ale jest na wydechach cobry. Mam pytanko do użytkowników 2-litrówek... A mianowicie od jakiegoś czasu zauwważyłem szczególnie w wysokich temperaturach ewidentny spadek mocy podczas dynamicznego odkręcenia manetki. Zbieram się za autkiem, wyjeżdżam na drugi pas odkręcam manetkę a tu uczucie jakbym doszedł do końcowych obrotów, motocykl tak jakby nie dostawał paliwa... Proszę o pomoc czy ktoś miał taki problem :(

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » wt wrz 04, 2012

Ja swojego za krotko posiadam ,zeby Ci pomóc ,obiawy które opisujesz u mnie nie miały miejsca.
Narka :yeee:
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt wrz 04, 2012

A co oprócz Cobry masz założone? Filty K&N, Power Commander? Jakie masz Cobry?

Jak same Cobry, to nic dziwnego, powietrza jest za mało, a otwarty wydech nie umożliwia kompensacji ciśnień w układzie.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt wrz 04, 2012

A co oprócz Cobry masz założone? Filty K&N, Power Commander? Jakie masz Cobry?

Jak same Cobry, to nic dziwnego, powietrza jest za mało, a otwarty wydech nie umożliwia kompensacji ciśnień w układzie.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » wt wrz 04, 2012

Tak tylko CObry ale jakie trudno mi powiedzieć jutro może gdzieś zczytam model. Filtr powietrza standart. Na poczatku zauważyłem to tylko przy na prawdę wysokich temperaturach, jak w cieniu przywaliło około 30 stopni...

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » wt wrz 04, 2012

Mam motocykl w sumie od czerwca 2011, w sezonie 2011 tychże objawów nie zauważyłem, pierwszy raz w pierwszy weekend lipca 2012 jak leciałem własnie w taki niemiłosierny upał na zlot do Karpacza... Czy jest możliwe żeby nagle brakowało powetrza, czy zmiana filtra na hyperchargera np cosik by pomogła???

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » śr wrz 05, 2012

Na początek kup filtr powietrza K&N jeśli nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi a także jest tańszy w utrzymaniu. Zwraca się średnio przy trzeciej wymianie oryginalnego filtra.

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » śr wrz 05, 2012

Czy po zakupie tegoż filterka będzie konieczna jakaś regulacja moto???

http://www.lidor.pl/Produkt/ky_9465,44_ ... _2000.html

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » śr wrz 05, 2012

Poszukaj takiego koszt dużo tańszy będzie (do vn 900 w Larsonie jakieś 260 pln) a sprawdzisz czy to jest przyczyną

http://www.knfilters.com/news/news.aspx?ID=1242

:mrgreen:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » śr wrz 05, 2012

Właściwie to się nie znam, ale to i owo uwypuklę. :antlers:

Nie miałem takich problemów i mało się na tym znam. Sądzę, że jest coś na rzeczy jak pisze MaciekSz. Coś nie działa tak jak powinno w wysokich temperaturach kiedy powietrze jest "rzadsze", to znaczy w tej samej zasysanej objętości mniej tlenu, a jak wiadomo tlen to życie i moc w piecu. :hihi: Może też jest to spowodowane wadliwym działaniem elektryki/elektroniki w wysokich temperaturach, ale jak piszesz spadek mocy jest wtedy szczególnie odczuwalny, czyli w niższych temp. też. Zdarza się zaoliwiony/zabrudzony filtr powietrza, ale musiałby być dobrze zamulony. Można od tematu filtra zacząć i dobrze jakby na tym się skończyło.

Na forum jest paru ekspertów, może oni coś doradzą, inaczej dobry serwis. Dobry, czego Tobie i wszystkim życzę.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Trufel

Post autor: Trufel » śr wrz 05, 2012

może wtryski masz zajebane syfem ?? Powiem tak skoro było dobrze to moim zdaniem na pewno nie jest to filter morzysz to łatwo sprawdzić . Wywal go całkiem i się kopnij tak bez filterka . I w tedy zobaczysz co i jak .

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » śr wrz 05, 2012

Dzięki chłopaki za wypowiedzi. Przed paroma minutami wybebeszyłem filter i moim oczom w dole pokrywy pokazała sie znikoma ilość oleju, wypluło pewnie odpowietrzeniem silnika. Filtr też jest u dołu lekko tłusty i czarny jak smok prawie na całej powierzchni... A tak wogóle to co ile zmieniacie koledzy filtr powietrza ja na nim przejechałem niespełna 8 tysięcy i jak n moje oko laika to nie nadaje się on już do dalszego użytku.... To może być lek na problemy z piecykiem, mało sztrumu dostaje.. :yeee:

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » śr wrz 05, 2012

Obecność jakiejkolwiek ilości oleju w obudowie filtra powietrza w większości przypadków świadczy o złym poziomie oleju w silniku , gdy jest za dużo to olej wywalany jest odmą właśnie do filtra . Co do wymiany filtra powietrza to producent mówi o wymianie co 18 tyś km. Proponuję założyć filtr KN , lepsza praca silnika przy modyfikowanych tłumikach , ja założyłem i maszyna lepiej pracuje :yeee:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » czw wrz 20, 2012

Koledzy zmieniłem filter na hyperchargera kuryakina, maszynka pracuje mam wrażenie o niebo równiej, niestety objawy tak jakby odcinania gazu przypełnym odkręceniu manetki pozotsały... Dzwoniłem do serwisu do Poznania i gośc stwierdził że to z pewnością wina zabrudzonej pompy paliwa, ponoć to przypadłość kawasaki...

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » czw wrz 20, 2012

Jedyny pozytyw ze zmiany filterka to przyjemność patrzenia jak te płucka pracują, idac że teraz moto oddycha pełną piersią... efekt niesamowity... :yeee: Czy ktoś dobierał się do tej pompy paliwa???

kawa 2000
Posty: 511
Rejestracja: sob kwie 10, 2010
Miejscowość: Warszawa-Piaseczno
Motocykl: VN 2000 WLA 42 WLD42
VROC: 31512

Post autor: kawa 2000 » czw wrz 20, 2012

pompa paliwa jest dużym ustrojstwem i cała wchodzi do zbiornika paliwa. ja wyjmowałem ją przy zdjętym zb.paliwa.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt wrz 21, 2012

kawa 2000 pisze:przy zdjętym zb.paliwa.
Widziałem zdejmowanie i zakładanie zbiornika w serwisie. Robią to w dwie osoby, jeden trzyma banię drugi grzebie w przewodach i kieruje zdejmowaniem/zakładaniem patrząc od spodu.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pt wrz 21, 2012

Zdjęcie zbiornika jest dziecinnie proste, z lewej strony odkręcasz osłone pod zbiornikiem, chromowaną między cylindrami, są tam trzy połączenia, trzy złączki trzech wiązek przewodów, należy je rozpiąć, zdejmujesz siedzenie kierowcy i odkręcasz jedyną śrube mocującą zbiornik do ramy, należy też zdjąć wężyk odpowietrzajacy, lewa strona między osłona(zdjętą wcześniej) i siedzeniem kierowcy. zbiornik zdjąć unosząc węższy koniec lekko do góry, schodzi cały z przewodami, zegarami, stacyjką, robiłem to sam a nie jestem specem, z wyjęciem pompy nie będziesz miał problemu przy wyjętym zbiorniku...
narka i powodzenia
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

P_awel23
Posty: 14
Rejestracja: ndz cze 26, 2011
Miejscowość: Chodzież
Motocykl: Kawa Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: P_awel23 » pt wrz 21, 2012

dzięki koledzy po operacji napisze czy diagnoza serwisu była trafna, cholera dzisiaj zapowiadali w nocy w okolicy zera... sezon powoli sie kończy :antlers:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob wrz 22, 2012

Krasnal pisze:Zdjęcie zbiornika jest dziecinnie proste,
Należy przy tym pamiętać, że mogą być jeszcze różne przewody od urządzeń dodatkowych w moto, zależy kto co ma.

Powodzenia.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą