Wybór motocykla

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
mamut
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 09, 2012
Miejscowość: Krotoszyn
Motocykl: Będzie
VROC: 0

Wybór motocykla

Post autor: mamut » wt paź 09, 2012

Witam jak pisałem w powitalni chciałbym zmienić moto na VN 800 lub VN 900, według szanownego grona który z tych modeli byście mi polecili moje parametry to 185 / 85 .

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt paź 09, 2012

Tu nie ma co dywagować- VN 900 jest nowszym modelem ( ma m.in. wtrysk paliwa i napęd na pasek ).
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 09, 2012

co racja to racja :ok: ja bym powiedział że 50% na VN900, a 50% na VN800 :ok:
każdy z nich ma swoje wady i zalety jak wszystko zresztą, przysiądź się do obu i wtedy zdecyduj co Ci bardziej leży, właściwie stoi ;), a napęd pasem to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie do armatury:ok:

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » wt paź 09, 2012

Za VN 900 przemawia jeszcze większy rozstaw kół i szersza kierownica co przy Twoim słusznym wzroście jest nie lada atutem.
Oraz tarcza z tyłu miast bębna, podesty miast setów itd.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt paź 09, 2012

A ja wiem swoje - idź na skróty. :twisted:


:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » wt paź 09, 2012

mirad pisze:A ja wiem swoje - idź na skróty. :twisted:
W sensie od razu VN 2000 :D

Moim zdaniem więcej atutów przemawia za 900 nie dlatego że sam takim latam :) ale jest po prostu świeży wobec czego dłużej powinien posłużyć.
A generalnie motocykl kupuje się sercem więc jak zobaczysz ten jeden jedyny przy którym serce zacznie szybciej bić. Noto wówczas tylko okrzyk Mój ci on i :motonita:
VN 900 Custom Black Mat - był

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt paź 09, 2012

Niedawno miałem okazję przejechać się kawałek VN 900 (184/100). Odniosłem bardzo pozytywne wrażenie z jazdy, ba , nawet byłem miło zaskoczony w lekkości prowadzenia i manewrowania. Uważam , że spośród tych dwóch modeli zdecydowanie lepszym będzie
VN 900. Lecz wybór nie należy do nas lecz oczywiście do ciebie .
Pozdrawiam i życzę ustrzelenia bezawaryjnej sztuki
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt paź 09, 2012

Nie jeździłam żadnym z nich ale za 900 przemawia napęd pasem praktycznie bezobsługowy w przeciwieństwie do 800 gdzie zmorą jest smarowanie łańcucha co 300-400km
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 09, 2012

Konrad pisze:Nie jeździłam żadnym z nich ale za 900 przemawia napęd pasem praktycznie bezobsługowy w przeciwieństwie do 800 gdzie zmorą jest smarowanie łańcucha co 300-400km
ależ proszę nie powtarzać tych łańcuchowych regułek :D
samo smarowanie po sporym deszczu czy po 300 km, bez czyszczenia(które robię co ok 1000 km) zajmuje mi 2-3 minuty :ok:
byłoby szybciej ale mam dość powolny podnośnik :D
ja do wad 800setki zaliczyłbym regulację amora, poza tym same zalety ;)

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt paź 09, 2012

Mayones pisze:
Konrad pisze:Nie jeździłam żadnym z nich ale za 900 przemawia napęd pasem praktycznie bezobsługowy w przeciwieństwie do 800 gdzie zmorą jest smarowanie łańcucha co 300-400km
ależ proszę nie powtarzać tych łańcuchowych regułek :D
samo smarowanie po sporym deszczu czy po 300 km, bez czyszczenia(które robię co ok 1000 km) zajmuje mi 2-3 minuty :ok:
byłoby szybciej ale mam dość powolny podnośnik :D
ja do wad 800setki zaliczyłbym regulację amora, poza tym same zalety ;)
nie ma nic przeciwko 800 bo to naprawdę fajne moto ale jak by nie było smarowanie jest upierdliwe a i kosztuje kilka groszy :antlers: :antlers: :antlers:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt paź 09, 2012

Pewnie wtrysk paliwa, oprócz tego, że jest nowocześniejszym układem zasilania, to jest pewnie oszczędniejszym w zużyciu paliwa. Dodatkowo nie ma czyszczenia i synchronizacji gaźników.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » wt paź 09, 2012

W 800tce też nie ma bo jest jeden gaźnik.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt paź 09, 2012

http://www.motocykl-online.pl/testy/Por ... night_Star__
na tle konkurencji 2 miejsce na 5 maszyn :oki:

Guzik
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 08, 2012
Miejscowość: Wałbrzych
Motocykl: Honda CB450s
VROC: 0

Post autor: Guzik » wt paź 09, 2012

Dla mnie kwestią przy takim wyborze byłaby tylko cena - 800 za 11-12 tysiu można wyrwać - 900 to min 16-17. Kumpel w zeszłym roku wyrwał 900 za 19 tys. z '08 z przebiegiem 2.4 tys. mil :)

PS. Za 18 znajomy z Wałbrzycha ma do sprzedania pięknego Nomada :D

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » wt paź 09, 2012

vn 900 fajny sprzet, przelatalem 900 ok 10tys km, chodzi jak zloto, spalanie srednie ok, 4,8

łatwy w prowadzeniu, i wyglada super, moim zdaniem jeden z najladniejszych motocykli w swojej klasie,

geni
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: O-ka
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 0

Post autor: geni » wt paź 09, 2012

Do przerobienia na bobbera wybrałbym 800-tkę, a do jazdy w stanie zbliżonym do fabrycznego 900-tkę.

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » czw paź 11, 2012

Też sobie chwalę 900 - bardzo przyjemny sprzęcik. Szczerze polecam, spalanie jak wyżej - 4,8 to norma. Dodam jeszcze tylko że mam słuszniejsze rozmiary i nie mam powodów do narzekań :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Jurek
Posty: 1261
Rejestracja: czw cze 07, 2012
Miejscowość: Sulejówek
Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
VROC: 35044

Post autor: Jurek » pt paź 12, 2012

Jeździłem 900-setką i rzeczywiście jest fajny w prowadzeniu i mało pali. Nowocześniejszy, kontrola poziomu paliwa z rezerwą, elektronika wskazań itd. Pozycja kierowcy z wyprostowanymi do przodu nogami. Jedyna wada to spore oddalenie oparcia dla pasażera. Mój plecaczek nie czuł się na niej zbyt komfortowo. Trzeba było kombinować z przesunięciem punktu oparcia. Przy dłuższych trasach ma to znaczenie. Jednak to pewno sprawa indywidualnej oceny i może dlatego kupiłem VN 800.

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » sob paź 13, 2012

Osobiście nigdy nie miałem przyjemności zasiąść z tyłu więc w kwestii pochylenia oparcia nie mam wyrobionego zdania, natomiast żonka czy dzieci nigdy mi tego typu problemu nie sygnalizowały więc chyba tragedii tam nie ma. No i co do gabarytów i pozycji za kierownicą to 900 jest większa, więc dla nieco wyższych jeźdźców na pewno odpowiedniejsza. Ale na ostateczny wybór wpływają często nie szczegóły techniczne a serce i rozmydlone widokiem oczy, więc niczego nie doradzam ani nie odradzam :D
P.S. Jurek, a może problem nie leżał wcale w nieodpowiednim kącie nachylenia oparcia, tylko żonka lubi się do Ciebie poprzytulać!? :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

geni
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: O-ka
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 0

Post autor: geni » pn paź 15, 2012

Dostępne są różne akcesoryjne oparcia i siedzenia. Należy taki zestaw po prostu dobrać do swoich wymagań, albo zlecić wykonanie zajmującej się tym firmie. Generalnie nie zrobisz błędu zakupując dowolnie 800-tkę lub 900-tkę, bo to w porządku sprzęty.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 63 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 63 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą