Większy bak do Kawasaki Vn700
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 14, 2012
- Miejscowość: Koluszki Łódź
- Motocykl: kawasaki vn700
- VROC: 0
Większy bak do Kawasaki Vn700
Witam
Jak wszyscy wiecie w naszych vn 700/750 jest mały zbiornik paliwa. Ostatnio wybrałem się na dłuższą przejażdżkę i w pewnym momencie zabrakło mi paliwa. Wskaźnik się zawiesił i pokazywał 1/4 stanu. Podczas 4km przechadzki z moim maleństwem na stację benzynową ( miejscami oczywiście pod górkę ) zastanawiałem się jak powiększyć zbiornik. Oczywiście wtedy wystarczyłaby mi paczka zapałek
Mam takie pytanie .
Czy ktoś z was wie jaki ZBIORNIK PALIWA by pasował do moto. Myślałem o takim o pojemności 20litrów. Nie chce rozcinać oryginalnego , ani wozić bańki z paliwem.
Jak wszyscy wiecie w naszych vn 700/750 jest mały zbiornik paliwa. Ostatnio wybrałem się na dłuższą przejażdżkę i w pewnym momencie zabrakło mi paliwa. Wskaźnik się zawiesił i pokazywał 1/4 stanu. Podczas 4km przechadzki z moim maleństwem na stację benzynową ( miejscami oczywiście pod górkę ) zastanawiałem się jak powiększyć zbiornik. Oczywiście wtedy wystarczyłaby mi paczka zapałek
Mam takie pytanie .
Czy ktoś z was wie jaki ZBIORNIK PALIWA by pasował do moto. Myślałem o takim o pojemności 20litrów. Nie chce rozcinać oryginalnego , ani wozić bańki z paliwem.
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2012 przez przemkolodz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lacik
- Posty: 2139
- Rejestracja: wt sie 10, 2010
- Miejscowość: Sosnowiec
- Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
- VROC: 33363
a jaki dystans przejezdzasz na zbiorniku? albo jakie masz spalanie na 100km? Moze masz zbyt duze spalanie i dlatego tak sie dzieje.
Raczej zaden nie bedzie od tak pasował, kazdym ma w innym miejscu mocowania. Pozatym wiekszy zbiornik, moze zniszczyc wyglad motocykla.
Raczej zaden nie bedzie od tak pasował, kazdym ma w innym miejscu mocowania. Pozatym wiekszy zbiornik, moze zniszczyc wyglad motocykla.
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 14, 2012
- Miejscowość: Koluszki Łódź
- Motocykl: kawasaki vn700
- VROC: 0
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 14, 2012
- Miejscowość: Koluszki Łódź
- Motocykl: kawasaki vn700
- VROC: 0
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 14, 2012
- Miejscowość: Koluszki Łódź
- Motocykl: kawasaki vn700
- VROC: 0
- Lacik
- Posty: 2139
- Rejestracja: wt sie 10, 2010
- Miejscowość: Sosnowiec
- Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
- VROC: 33363
to jest zbiornik z kawasaki er-5 i on ma 16 litrów, czyli 2,5 litra wiecej, przy twoim spalaniu przejedziesz 40 kilometrów wiecej. Pozatym nie wyglada to dobrze,
Na twoim miejscu odbieglbym jednak od tematu i wyregulowal spalanie.
Koszt mniejszy niz zakup zbiornika i kombinowanie, przejedziesz dluzszy dystans. Czego chciec wiecej?
Na twoim miejscu odbieglbym jednak od tematu i wyregulowal spalanie.
Koszt mniejszy niz zakup zbiornika i kombinowanie, przejedziesz dluzszy dystans. Czego chciec wiecej?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 14, 2012
- Miejscowość: Koluszki Łódź
- Motocykl: kawasaki vn700
- VROC: 0
- Lacik
- Posty: 2139
- Rejestracja: wt sie 10, 2010
- Miejscowość: Sosnowiec
- Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
- VROC: 33363
Ale takie cos ma sens jak sie jedzie na pustynie i przez 500km nie ma stacji benzynowej ani oazy.
W dzisiejszych czasach, przy natloku stacji, problem tankowania nie jest trudny do ogarniecia i naprawde trzeba sie postarac lub zagapic zeby braklo paliwa.
do tego Vn750 ma wskaznik paliwa, licznik przejechany kilometrów, który mozna wyzerowac no i rezerwe. Trudno jest pokonac ten zestaw
W dzisiejszych czasach, przy natloku stacji, problem tankowania nie jest trudny do ogarniecia i naprawde trzeba sie postarac lub zagapic zeby braklo paliwa.
do tego Vn750 ma wskaznik paliwa, licznik przejechany kilometrów, który mozna wyzerowac no i rezerwe. Trudno jest pokonac ten zestaw
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa
Ja tez nie jestem zwolennikiem kombinowania z innym bakiem (no chyba że zrobisz sobie na zamówienie żeby dobrze wyglądał.
Podręcznikowo średnie spalanie w VN700 i VN750 powinno być ok 4,5l / 100km. A przy 13,5l w baku powinienes swobodnie 200-250 km smignąc i jeszcze coś zostanie.
Radzę zając się układem paliwowym a nie kombinować z większym bakiem. No chyba że te parę dodatkowych litrów na 100 nie robi Ci różnicy w portfelu - to wtedy zazdroszczę
Podręcznikowo średnie spalanie w VN700 i VN750 powinno być ok 4,5l / 100km. A przy 13,5l w baku powinienes swobodnie 200-250 km smignąc i jeszcze coś zostanie.
Radzę zając się układem paliwowym a nie kombinować z większym bakiem. No chyba że te parę dodatkowych litrów na 100 nie robi Ci różnicy w portfelu - to wtedy zazdroszczę
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Kolego przemko..... posłuchaj moich przedmówców...
Zacznij od regulacji i czyszczenia jeżeli bak wystarcza Ci na 180km to po czynnościach :
- wymiana świec
- wymiana filtrów powietrza
- czyszczenie i regulacja gaźnika
powinno Ci pełen bak wystarczać na 200 - 250 km (zakładam różny styl jazdy)
Nie psuj czegoś co jest ładne, przeszczepy nie wychodzą na zdrowie o estetyce nie wspomnę.
Zdjęcie załączone przez Ciebie (wiem że to nie Twój projekt) nadaje się na stronę www.wiejskituning.pl
Masz dobry motocykl z naprawdę dobrym silnikiem a jak o niego zadbasz to odwdzięczy się ....
Zacznij od regulacji i czyszczenia jeżeli bak wystarcza Ci na 180km to po czynnościach :
- wymiana świec
- wymiana filtrów powietrza
- czyszczenie i regulacja gaźnika
powinno Ci pełen bak wystarczać na 200 - 250 km (zakładam różny styl jazdy)
Nie psuj czegoś co jest ładne, przeszczepy nie wychodzą na zdrowie o estetyce nie wspomnę.
Zdjęcie załączone przez Ciebie (wiem że to nie Twój projekt) nadaje się na stronę www.wiejskituning.pl
Masz dobry motocykl z naprawdę dobrym silnikiem a jak o niego zadbasz to odwdzięczy się ....
-
- Posty: 2540
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
- VROC: 34888
Mam tak jak wiesz VN 700, nie miałem zdarzenia, by zabrakło paliwa. Tylko raz przełączyłem na rezerwę. Ale to była moja wina. Leciałem ot tak sobie, do nie wiem gdzie, jak zwykle... Trasa do Szczytna. ( kocham jeziora ) Pomyślałem leniwie mijając pompę, co tam , zaraz będzie następna. Była, ale nie taka. Wtedy przełączyłem.I tak sobie latam.... Nie miałem chwili, bym zwątpił w możliwości mojej Lalki. Nawet wtedy, gdy na obstawie ślubu Vito, odmą poszedł olej, wiedziałem, że dowiezie mnie do domu, nie robiąc sobie krzywdy. W godnej eskorcie Kolegów, (jakby coś ) dała radę, dowiozła. Bez szkody, umyłem tylko filtry powietrza. To dzielne motocykle, świetny projekt. Matka i Ojciec wszystkich Vulcanów. Dosiadając taki kawał historii motoryzacji, powinieneś czuć dumę, powinieneś czuć też to coś, coś o czym z Tobą dzisiaj jeszcze nie mogę mówić. Póki tego nie poczujesz. Nie rób mu krzywdy. Proszę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 14, 2012
- Miejscowość: Koluszki Łódź
- Motocykl: kawasaki vn700
- VROC: 0
Pomysł o zmianie baku był chwilowy . Ja swojego i tak bym nie zmienial z uwagi na piękny malowany aerografem wizerunek KOSTUCHY Z WIELKA KOSA nad głowa. Która powiem szczerze że zniechęca do głupich pomysłów podczas jazdy . Gaźniki miałem czyszczone i ustawiane świece , filtry powietrzai , filtr oleju i olej wymieniony. myślalem że 6- 7 litrów to normalka. podkreslam że czynności dokonane w serwisie. Który jak widzę nie popisal się przy regulacji. Tylko teraz gdzie znalesc speca w okolicach Łodzi który to zrobi jak należy
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Ty to masz siłę perswazji AndyAndy pisze:To dzielne motocykle, świetny projekt. Matka i Ojciec wszystkich Vulcanów. Dosiadając taki kawał historii motoryzacji, powinieneś czuć dumę, powinieneś czuć też to coś, coś o czym z Tobą dzisiaj jeszcze nie mogę mówić. Póki tego nie poczujesz. Nie rób mu krzywdy. Proszę.
Pozdrawiam
-
- Posty: 317
- Rejestracja: śr paź 27, 2010
- Miejscowość: KOSZALIN
- Motocykl: moto vacante...
- VROC: 0
a mi się wydaje że możesz wozić po piątce w każdej sakwie albo w plecaku i w razie W sobie dolać. Wymiana baku ma sens gdybyś przebudowywał cały motocykl na customa a tak będzie wyglądało na dziwadło. Poza tym to chopper, jak chcesz mieć duży bak to sobie kup turystyczne enduro.
Jak miałem Yamahe Maxim to przy ciśnięciu starczało mi paliwa na 130 km do rezerwy i było ok.
Jak miałem Yamahe Maxim to przy ciśnięciu starczało mi paliwa na 130 km do rezerwy i było ok.
Kto jest online
Jest 20 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 20 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości