zmiana biegów

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

zmiana biegów

Post autor: Wróbelek » czw sie 19, 2010

Witam mam nie tyle problem co pytanie co do zmiany biegow w VN800 classic. Według ksiazki serwisowej(polska kawasaki) powinienem zmieniac tak:

z 1 na 2 bieg przy 15km/h
z 2 na 3 przy 25
z 3 na 4 przy 35
z 4 na 5 przy 45 czy wy tak zmieniacie bo jak ja tak zmieniam to lekki zamol jest ale biegi wchodza tak ze nie slychac ich;) Ja zmieniam w sumie 10km wiecej na kazzdym biegu wy tez tak?Wtedy slychac juz biegi glosno;)

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » czw sie 19, 2010

ja Ci nie pomogę, zawsze zmieniam bieg na wyczucie i według potrzeb.


Skąd masz polską serwisówkę??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » czw sie 19, 2010

jak kupilem to dostalem;)

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

zmiana biegów

Post autor: vn800NDZ » czw sie 19, 2010

hejka,

daj namiary na serwisówkę - a co do zmiany biegów to chyba skośne się pomylili - albo ktos cyferki pomylił hehe.

ja przy 20 z 1 na 2

przy 45-50 z 2 na 3

przy 65 - 70 na 4

przy 90 na 5

jak wrzucisz przy 60 km/h na 5 to motor ma muła totalnego
Sosnos

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » czw sie 19, 2010

Wiecie że nigdy nie zastanawiałem się przy jakiej prędkości zieniać biegi. Jakoś to samo wychodzi :mrgreen:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pt sie 20, 2010

Ja tam jeżdze na słuch i jest ok. Ale nigdy mi się ni zdarzyło wrzucać 5 poniżej 80. :motonita:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » pt sie 20, 2010

Ja też jeżdże na wyczucie, nauczysz sie. W każdej sytuacji wrzucasz bieg przy innej prędkości. Nieraz musisz przeciągnoć nieraz jedziesz tak spokojnie, że wrzucisz dużo wcześniej żeby tylko mruczał. Nie wiem ile jeżdzisz, ale to kwestia przejechanych kilometrów.
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt sie 20, 2010

Również na wyczucie, ale jak spada poniżej 60 to redukuję na 4, jakoś tak.
A jak rozpędzam to 5 powyżej 80.
Jak z pozostałymi biegami to już zupełnie nie mam pojęcia, jak trzeba to przełączam.
Skrzynia ma hałasować. Mój mechanik twierdzi, że te co hałasują jeżdżą dłużej, te ciche rozsypują się znacznie wcześniej, i dotyczy to wszystkich mutorów.
PS
Skanuj prędziutko instrukcję :mrgreen:

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pt sie 20, 2010

Tak jak piszą koledzy........ na wyczucie i słuch...... :motonita: Bez względu jakim sprzętem jedziesz.

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pt sie 20, 2010

wiem zawsze na wyczucie smigam i zmieniam tak jak wy piszecie nawet 5 to przy ok 100 zmieniam:) Ale zdziwilo mnie to co pisza w tej serwisowce:P Jaja totalne: Jest dzial docieranie motocykla i pisze zeby nie przekraczac predkosci 57km/h na 1 biegu:P Wiec cos sie nie klei:) A jeszcze raz pisze ze serwisowke dostalem od poprzedniego wlasciciela!!! I ma moze z 50stron bardziej jest to instrukacja;p BO pisze jak odpalac jak olej wymienic itp;D

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt sie 20, 2010

A co nie pójdzie na jedynce tyle? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » pt sie 20, 2010

Wszytko zależy jak chcesz jechać:) Raz mnie podpuściło i odkręciłem manetkę ile fabryka dała i na 2 wykręciłem licznikowe 120 (wg GPS to jakieś 112km/h). Tak na co dzień jak jadę rekreacyjnie to zmieniam dość szybko, a 5 wchodzi przy ok 60km/h. Generalnie w 800 jest bardzo elastyczny silnik i potrafi wkręcić się na obroty, a i ładnie ciągnie od dołu :D

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » pt sie 20, 2010

Ja nie mam obrotomierza więc też słucj poostaje, ale to wszystko zalezy od tego jak sie jedzie, czasem przy 100 km/h wrzucam dopiero 3 a czasem już 6 (bo tyle mam)
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » pt sie 20, 2010

Odwalcie się ja mam w moim azorku 4 biegi i co mam napisać ? Zmieniam jak wyje a redukuje jak szarpie ? :twisted:

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » sob sie 21, 2010

Witam ponownie mam jeszcze jeden problem ale znam raczej odp:) Ale wole sie upewnic;) jak podchodze do moto przekrecam kluczyk, czerwony klawisz na on i przyciskam przycisk rozrusznika to nic sie nie dzieje tylko takjakby trzeszczy syczy ciezko to nazwac a jak puszcze i 2 raz przycisne moto odrazu odpala:) Zdaza mi sie tak 1/10 bo tak to odrazu lapie!! Sprawdzilem akumulator bo koles mowil ze nowy i okazalo sie ze jest 12V 10Ah i moc rozruchowa 160 a seryjnie 220 ma chyba!!! Wiec wydaje mi sie ze za malo mocy ma zeby rozrusznik zakrecic nieraz !! Dobrze sadze??

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz sie 22, 2010

To raczej prędkości minimalne na danych biegach...
A jak aku słabe to masz taki efekt z rozrusznikiem.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

VKC
Posty: 3177
Rejestracja: czw kwie 08, 2010
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: VKC » ndz sie 22, 2010

Ależ się dzsiaj wyszalałem - i wyszło -
1 - 0- 30
2 - 30 - 70
3 - 70 - 110
4 - 110 - 140

w km...

r 87- przypominam... - zapierdala dziadek - nie kupujcie ode mnie - zajadę gada....

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » pn sie 23, 2010

...Papajku, przy 140 to ja dopiero szybkę na kasku zamykam !!! :P :P :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » pn sie 23, 2010

Papaj coś słabiutko ta twoja bestia ciągnie, daj mu więcej paliwa więcej poleci :lol:

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » pn sie 23, 2010

Papaj pisze:Ależ się dzsiaj wyszalałem - i wyszło -
1 - 0- 30
2 - 30 - 70
3 - 70 - 110
4 - 110 - 140

w km...

r 87- przypominam... - zapierdala dziadek - nie kupujcie ode mnie - zajadę gada....
Ja na dwójce wyciągam 95 km/h :lol: :lol: :lol:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą