vn 1500 dziwne dzwieki
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
Soory ze dosc dlugo sie nieodzywalem ale praca i praca. Dekompresator wymieniony plus kilka oringow itp nie zwiazanych z glowna usterka. Koszt calkowity 375 funtow moto gotowe do sezonu i juz za mna pierwszy wypad z babskiem jako balast ;-) zadnych stukow wszystko gra. Pierwszy wylot 180 mil bez zastrzezen. Pozdro Piotrek Wielkie podziekowania za pomoc!!! Cena dekompresatora 130 funtow oringi i duperele to kolejne 50funtow reszta robocizna.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
no i usmiech z ryja zjechal powoli a jednak! Pomocy!!! Zimny silnik slychac stuki po rozgrzaniu wszystko ok. 8 godz pod firma postoju stukow nie ma z rana rozruch i stuki slychac! Lac w morde mechanika ?czy oprocz dekompresatora moze miec cos innego w zaworach wplyw na te stuki z rana? ma ktos mozliwosc wrzucenia foty dekompresatora? bardzo bym prosil cos wiara w mechanika mi zmalala mysle ze odje....li patent i tyle. Zrezygnowalem z kawasaki i dalem polakowi polecanemu na polskim forum w uk .a moze zmienic olej z polsyntetyka na mineralny. przelot moto to hmmmmm 35.000mil o ile to autentyczny przebieg.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
Siema. Panowie moze te dziwne dzwieki sa zwiazane z wadliwa pompa oleju? :(http://www.youtube.com/watch?v=FdTZParJ ... e=youtu.be
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
Witam, dźwięki podobne jak u mnie http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka w poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka w poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
Motorek jaki mam VN-15SE
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
To nie panewka , wyrażnie słychać że coś haczy może pompa wody, sprzęgłoGabriel pisze:Witam, dźwięki podobne jak u mnie http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka w poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
stuki w moim slychac wyraznie w pierwszym garze gorna czesc cos jak zawory ?Ale po wymianie dekompresatora stuki slychac chwile i po rozgrzaniu jest ok . moze sie komus przyda adres strony z kalamotami do vn i nie tylko http://www.kawasakioriginalparts.com/
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
stuki puki
Witam
Niedawni kupiłem VN 1500 95 rok
U mnie podobnie stuka jak u autora tematu. Osłuchałem silnik przy pomocy antenki i wyszło ze stuka w głowicy w pierwszym cylindrze Postawiłem na regulator luzów zaworowych Wyjąłem silnik i po oględzinach regulatorów okazuje sie że wszystkie są twarde a zużycie na stykach z zaworami jest identyczne Czy to dekompressor stuka??? Jak go sprawdzić??? Chcę dodać ze po odpaleniu trochę dymi a ciśnienie w cylindrach to 8 barów a po wlaniu oleju do komory spalania ciśnienie wynosi 9 barów w obu garach. Uszczelniacze do wymiany ale zastanawiam sie nad pierścieniami ale muszę poszukać jakie jest dopuszczalne ciśnienie w tej jednostce...
Macie jakie pomysły
Niedawni kupiłem VN 1500 95 rok
U mnie podobnie stuka jak u autora tematu. Osłuchałem silnik przy pomocy antenki i wyszło ze stuka w głowicy w pierwszym cylindrze Postawiłem na regulator luzów zaworowych Wyjąłem silnik i po oględzinach regulatorów okazuje sie że wszystkie są twarde a zużycie na stykach z zaworami jest identyczne Czy to dekompressor stuka??? Jak go sprawdzić??? Chcę dodać ze po odpaleniu trochę dymi a ciśnienie w cylindrach to 8 barów a po wlaniu oleju do komory spalania ciśnienie wynosi 9 barów w obu garach. Uszczelniacze do wymiany ale zastanawiam sie nad pierścieniami ale muszę poszukać jakie jest dopuszczalne ciśnienie w tej jednostce...
Macie jakie pomysły
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Emmm... Ale po rozgrzaniu silnika dalej stuka? Bo jeżeli ustaje, to wg mnie poprawna praca...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości