jaka guma
jaka guma
chłopaki pytanko jest takie muszę wymienić przednią gumę w moim vulcanie mam classica z 97r z rozmiarem 130/90/16 i nie wiem jak firma najlepsza itd.
co polecacie wiadomo cena odgrywa wazna role
słyszeliście może o maxxisach i temu podobnych gumach
co polecacie wiadomo cena odgrywa wazna role
słyszeliście może o maxxisach i temu podobnych gumach
Rafcio:) Easy Rider z zamiłowania .
KAWASAKI vn 800
JAWA 350 634
KAWASAKI vn 800
JAWA 350 634
Kolego poczytaj tutaj http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=751
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
- broda
- Posty: 2980
- Rejestracja: śr lip 14, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
- VROC: 33010
Metzy przodują.
Poczytaj:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... &start=480
Ups, chyba wysłaliśmy razem
Poczytaj:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... &start=480
Ups, chyba wysłaliśmy razem
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Były Preludomaniak
Były Preludomaniak
gadałem z wieloma kolesiami na temat opon, i dystrybutorami i użytkownikami.
Bridgestone Exedra są dobre ale jak na nasz klimat zbyt twarde, Śródziemnomorski i zachód europy jest dla nich idealny.
Micheliny (sam testowałem) miękkie, szybko się ścierają... Co do trzymania się drogi nie mam zastrzeżeń. ;D
Dunlopy Ameryka.
Continental chyba najlepsze. Nie najmiększe, nie najtwardsze, dobrze trzymają się drogi i produkowane w Niemczech z myślą o naszym klimacie.
Ja teraz takie zakupiłem, Kumpel też je miał i nie narzekał.
Polecam Conti.
Bridgestone Exedra są dobre ale jak na nasz klimat zbyt twarde, Śródziemnomorski i zachód europy jest dla nich idealny.
Micheliny (sam testowałem) miękkie, szybko się ścierają... Co do trzymania się drogi nie mam zastrzeżeń. ;D
Dunlopy Ameryka.
Continental chyba najlepsze. Nie najmiększe, nie najtwardsze, dobrze trzymają się drogi i produkowane w Niemczech z myślą o naszym klimacie.
Ja teraz takie zakupiłem, Kumpel też je miał i nie narzekał.
Polecam Conti.
MadDog.
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Sprawdź Schinko, ja mam na tylnym kole i jest OK, a cenowo konkurencyjna, przekonał mnie do nich kolega, który przejechał na nich Skandynawie z plecaczkiem i pełnym ładunkiem.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- wooocash1
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz cze 03, 2012
- Miejscowość: Andrychów
- Motocykl: Drifter 800
- VROC: 0
Re: jaka guma
Maxxisy śmiało, to obok Shinko chyba jedyna "tania" marka której można ufać, miękka guma ale szybkie zużycie...Rafcio861 pisze: słyszeliście może o maxxisach i temu podobnych gumach
Z górnej półki najlepsze opony to bez wątpienia metzelery ale mają też wadę w postaci takiej a nie innej ceny Nie polecam "fabrycznych" czyli Bridgestone exedra, bardzo twarde i o ile na suchym i ciepłym asfalcie jest w miarę ok, to na mokrym lipa a poniżej 20C trzeba bardzo uważać.
pozdrawiam
uk
uk
- broda
- Posty: 2980
- Rejestracja: śr lip 14, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
- VROC: 33010
Podwozie
- rama zamknięta, podwójna, stalowa z przykręcanym prawym podciągiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;
To cytat z :
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=822
Pamiętaj, że tylko te dwa koła trzymają cię przy asfalcie i tu nie szukaj oszczędności
Podobnie na hamulcach.
- rama zamknięta, podwójna, stalowa z przykręcanym prawym podciągiem;
- zawieszenie przednie teleskopowe 41 mm, skok 150 mm;
- zawieszenie tylne wahacz przestrzenny z rur stalowych, 1 element resorująco-tlumiacy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 100 mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy;
- hamulec tylny bębnowy 180 mm;
- ogumienie dętkowe: przód 130/90-16 67H, tył 140/90-16 71H;
To cytat z :
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=822
Pamiętaj, że tylko te dwa koła trzymają cię przy asfalcie i tu nie szukaj oszczędności
Podobnie na hamulcach.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Były Preludomaniak
Były Preludomaniak
Kto jest online
Jest 28 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 28 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości