i dłuższych smyczyMUKA pisze:Najlepszego Panowie i koniecznie takich widoków w 2013r.
"Miszcze" w HD
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Ta przekąska smakowita nadzwyczaj.....Painkiller pisze:To i ja dołączam się do noworocznych życzeń...
===================================
Znalazłem dość stary, ale wymowny filmik HD obrazujący ryzyko ewolucji na niskich pułapach. Wystarczy, że jedna rura /prawa/ zakrztusi się, lewy silnik daje silne odchylenie w prawo i czasu już nie ma na nic - tylko ciągnięcie za uszy. Pilota dzieliły jakieś dwie sekundy od drugiej strony trawnika. Zauważcie na zwolnionych kadrach, że spadochron główny tylko zdążył się rozwinąć, fotel oddzielić, a pilot już prawie siedział na gruncie. Urodził się drugi raz.
http://www.youtube.com/watch?v=5MQk1yvsoKY
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
No pacz jaka ironia losu, teraz Ty stawiasz piwko Było 14 grudniamirad pisze:Znalazłem dość stary, ale wymowny filmik HD obrazujący ryzyko ewolucji na niskich pułapach. Wystarczy, że jedna rura /prawa/ zakrztusi się, lewy silnik daje silne odchylenie w prawo i czasu już nie ma na nic - tylko ciągnięcie za uszy. Pilota dzieliły jakieś dwie sekundy od drugiej strony trawnika. Zauważcie na zwolnionych kadrach, że spadochron główny tylko zdążył się rozwinąć, fotel oddzielić, a pilot już prawie siedział na gruncie. Urodził się drugi raz.
http://www.youtube.com/watch?v=5MQk1yvsoKY
i jeszcze tylko Mustang na dziś...
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Nie sprawdzałem, bo moją intencją było nawiązanie do kolejnych popisów lotów na b. niskiej wysokości. Mam do nich mieszane uczucia. Zbyt wiele wiem o mechanice lotu by patrzeć na to bez obaw. Zwłaszcza gdy lot jest na granicy tzw wpływu bliskości ziemi /koszenie trawy/. Oczywiście 80% załatwia komputer stabilizujący lot /tak obrazowo/, ale on nie pomoże na defekty innych układów, bo aerodynamika ma swoje prawa i wymaga czasu oraz przestrzeni. W krytycznych sytuacjach na zapasie wysokości można wiele jeszcze zdziałać . Czy warto więc narażać życie by pokazać tłumom możliwości samolotu na niskim pułapie? Rosyjska ruletka.Painkiller pisze:No pacz jaka ironia losu, teraz Ty stawiasz piwko Było 14 grudnia
Ale z piwem nie mam problemu!
Mustang jak zwykle piękny, a amazonka też niczego sobie....
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Garciu pisze:Wróćmy do poszukiwania "ukrytych" szczegółów...
Szczegóły warte poznania, trzeba mieć kontakt z pięknem natury, ekologia rządzi.......Painkiller pisze:wracamy do szukania "ukrytych" szczegółów
No i stuknęło 5000 wyświetleń tego tematu od 9.11.2012. Pogratulujmy sobie wyniku, chociaż oczywiście tutaj nie chodzi o cyferki.
Zastanawia mnie % udział natury vs awiacja w tym wyniku.
Nieważne.
Dzisiaj dołożę coś z przenikania lotnictwa i architektury - lokal z pomysłem.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Panowie nie odbiegajcie od tematu: awiacja-natura, teraz architektura, rozumiem rozszerzenie wątków, ale powinno być:
1. Awiacja, lub:
2. Awiacja + natura, lub:
3. Awiacja + natura + architektura.
Wprowadzając nowy watek, nie można pomijać głównych
1. Awiacja, lub:
2. Awiacja + natura, lub:
3. Awiacja + natura + architektura.
Wprowadzając nowy watek, nie można pomijać głównych
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
Kiedyś udało mi się całkiem świadomie skorzystać ze zjawiska i 5km od strony Wschowej do Leszna po ziemi udało się dupę dowieźć, a byłem zdecydowanie pod ścieżką - tylko, że tam są same pola no i silnik mi nie przeszkadzałmirad pisze:Zbyt wiele wiem o mechanice lotu by patrzeć na to bez obaw. Zwłaszcza gdy lot jest na granicy tzw wpływu bliskości ziemi /koszenie trawy/.
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości