Lindbary.połączenie.

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Lindbary.połączenie.

Post autor: Fajans » pt mar 08, 2013

Witam ,pozdrawiam wszystkich użytkowników Vulkanów,jestem nowy na forum.Mam pytanie z zakresu elektryki ,jak podłączyć lindbary w moim Vulkanie 900 Custom Edition.Lampy są przykręcone na lagach i co dalej,wyłącznik zamówiony .proszę znawców elektryki o pomoc.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pt mar 08, 2013

Na górze strony jest opcja "SZUKAJ" ten temat był już poruszany zerknij tu: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... +lightbary
;) ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » pt mar 08, 2013

Cześć,
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=5601
Powinno pomóc w zrozumieniu idei.
Polecam przeszukanie działu Mechanika, to tylko 20 stron. Za pomocą funkcji szukaj może być szybciej.. ;)

:ok:
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » pt mar 08, 2013

Konrad, razem pisaliśmy :D :D :D
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pt mar 08, 2013

Andy pisze:Konrad, razem pisaliśmy :D :D :D
dokładnie :D :D :D
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Korzik
Posty: 53
Rejestracja: wt lut 12, 2013
Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: Korzik » pt mar 08, 2013

Co to jest LINDBARY ??????????


Lightbary o to chodzi :D ?

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pt mar 08, 2013

Korzik pisze:Co to jest LINDBARY ?? ????????


Lightbary o to chodzi :D ?
W czasach naszej młodości mówiło się Lindbary. :D Koniec dyskusji. :p

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pt mar 08, 2013

Andrew pisze:
Korzik pisze:Co to jest LINDBARY ?? ????????


Lightbary o to chodzi :D ?
W czasach naszej młodości mówiło się Lindbary. :D Koniec dyskusji. :p
Podoba mi się to tłumaczenie :ok: :ok: :ok:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pt mar 08, 2013

Tutaj masz rozwiązanie dla 900-setki
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » pt mar 08, 2013

widać w Tarnowie tak się mówi

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » ndz kwie 14, 2013

Witam kolegów tak wygląda moja KAWKA z lightbarami.Obrazek

dodały jej charakteru : :motos:

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz kwie 14, 2013

Fajans, czy ja dobrze widzę ?? masz przykręconą blachę z oryginalnego oparcia do..... przedniej szyby ??
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » pn kwie 15, 2013

Tak dobrze widzisz założyłem na tył za siedzenie kufer,doszedłem do wniosku ze taki piękny emblemat będzie nie widoczny .Więc odkręciłem i założyłem na szybę ,jak to widzisz będzie.



Panie władzo za co mandat, przy szybkości 180 km można nie zauważyć 40 .
:moto:

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » pn kwie 15, 2013

No patrz, a ja takiej blachy szukam, nie mogłeś dać mi znać to byśmy jakiś handel zrobili ?? :)
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » wt kwie 16, 2013

Z tą blachą jest tak a nuż zdejme kufer ,więc będę musiał zaślepić tył oparcia.
Mam taką myśl żeby motunga całkowicie ogołocić ,dobry efekt.Jedynie trzyma mnie to ze całą zimę go ubierałem ,wszystkie zaskórniaki poszły na dekoracje:))))


:goldas:

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt kwie 16, 2013

Więc jak tę myśl wprowadzisz w etap realizacji i czynu to daj znać odnośnie akcesorii, chętnie odkupię :)
Tak patrzę na fotkę i wydaje mi się że podczas jazdy piórnik będzie obcierał błotnik, sprawdź to bo szkoda błotnika.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » wt kwie 16, 2013

RADIO- piórnik faktycznie ociera o błotnik jak jadę po nierównościach ,ale jemu tam pasuje ,jak garbatemu do ściany.



http://images42.fotosik.pl/823/f4a757144942d004.jpg



miłej nocki życzę :aniol:

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt kwie 16, 2013

Tak domyślałem się od początku, nie możesz tego zmienić?..... szkoda błotnika :(
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
michaekk
Posty: 105
Rejestracja: czw sie 28, 2014
Miejscowość: Kraków
Motocykl: KAWASAKI VULCAN 900
VROC: 0

Post autor: michaekk » śr lip 22, 2015

Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » czw lip 23, 2015

michaekk pisze:Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
Jeśli jedną lampę podłączysz do 87 a drugą do 87a, to nigdy się razem nie zaświecą, bo 87 jest rozwierny a 87a zwierny. Czyli obydwie powinny być podłączone do 87a. Prowadzenie zasilania na styk 30 z kostki H4 nie ma sensu, tu powinien być doprowadzony + bezpośrednio z akumulatora (przez bezpiecznik) albo ze złącza dla akcesoriów (w lampie jest takie). Styki cewki przekaźnika (85 i 86) - jeden na masę, do drugiego + z wyłącznika lightbarów (zasilanie na wyłącznik można wziąć z przedniego światła, jeśli dodatkowe lampy mają działać jednocześnie ze światłami mijania i drogowymi, to zasilanie na wyłącznik powinieneś wziąć z pozycyjnych).

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą