Prośba o poradę vn 800
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Ten sprzedawca to zwykły kłamca ,jak zresztą większość z nich -standard .Tłumiki wewnątrz są identyczne nie ma czegoś co je różni ,nawet połączone są z sobą w celu wyrównania ciśnienia gazów wylotowych obu cylindrów ,ten właśnie łącznik różni je optycznie nic po za tym ..(ale to już historia na inny temat ).Gorst pisze:no u mnie różnica w wywalaniu powietrza jet dosc znaczna i czuc to ręką, z przedniego gara jest dużo slabiej, tak samo przedni wydech jest wiele cichszy, nie wiem sprzedajacy mowil, że poprostu tłumienie jest inne w obu, ze niby ten jeden jest przerobiony:/ zobaczymy zaczne jeździć to podjade do mechanika niech zobaczy posłucha itp,
Pozdrawiam .
no to chyba nieciekawie jak 2 gar nie chodzi:/
no bo te niby jedno wytłumienie które powoduje ze z przedniego gara jest ciszej jeszcze bym zrozumial poprostu wczesniejszy właściciel wyprul tylko jeden wydech i jest glośniejszy, tylko zastanawia mnie czy wtedy większe ciśnienie z niego daje?
koles powiedzial mi tak: "ten motor taki już kupiłemn nie robiłem tego bo nie przeszkadzalo mi to a wrecz przeciwnie przy większych szybkościach nie bylo aż tak głośno" mowil ze ma go 2 lata i troche km nim zrobił co akurat chyba bedzie prawdą bo na zdjęciach było55tyś przebiegu a teraz jak kupowalem było 61tyś (zdjęcia z bodajrze czerwca 2012)
tylko teraz czy jak motocykl chodzi na 1 garze to czy jest znaczny spadek jego mocy? koles mowił ze smigal 170 na tych wydechach, czy jest to możliwe na 1 garze?
no bo te niby jedno wytłumienie które powoduje ze z przedniego gara jest ciszej jeszcze bym zrozumial poprostu wczesniejszy właściciel wyprul tylko jeden wydech i jest glośniejszy, tylko zastanawia mnie czy wtedy większe ciśnienie z niego daje?
koles powiedzial mi tak: "ten motor taki już kupiłemn nie robiłem tego bo nie przeszkadzalo mi to a wrecz przeciwnie przy większych szybkościach nie bylo aż tak głośno" mowil ze ma go 2 lata i troche km nim zrobił co akurat chyba bedzie prawdą bo na zdjęciach było55tyś przebiegu a teraz jak kupowalem było 61tyś (zdjęcia z bodajrze czerwca 2012)
tylko teraz czy jak motocykl chodzi na 1 garze to czy jest znaczny spadek jego mocy? koles mowił ze smigal 170 na tych wydechach, czy jest to możliwe na 1 garze?
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Przede wszystkim zacznijmy od tego że najlepiej tak na dzień dobry sprawdza się jak palą cylindry poprzez ostrożne dotykanie kolektorów wydechowych,oczywiście do czasu .Kolejny temat - dla VN 800 max szybkości to 160 ,można się oczywiście pokusić o zmiany w przekładni ,ale to i tak odbędzie się jakąś strata ,szybkości czy momentu .A wracając do tych nie szczęsnych wydechów to nigdy nie defloruje (wybebesza )się jednego komina powiem dlaczego ....przede wszystkim mamy tu do czynienia z jednym gaźnikiem ,więc nie można zmienić składu mieszanki pod jeden lub drugi cylinder a powinno się ją zmienić jeśli dany cylinder pracuje z otwartym wydechem .
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Nie ma szans ja jednym garnku, jak mi raz tylny garnek nie palił( brak iskry na świecy) tylko pluł benzyną przez wydech to wyglądało to tak że spod świateł na prostej wręcz nogami się odpychałem, reakcja na manetkę MINIMALNA, ledwo do domu dotarłem, a mam pod górkę, dodam tylko że przez to straciłem flaszkę .
Po prostu musisz przejrzeć co i jak z motocyklem, jak już pisałem wcześniej praktycznie każdemu coś dolega i kropka chyba, że nówka salonowa dopiero co z kartonów wyjęta, nie ważne co mówił sprzedający. Mój też miał sporo niedociągnięć, co po niektóre to paranoja np stopione gniazdo bezpiecznika i zamiast bezpiecznika kawałek blaszki tak miałem zamontowane lightbary Żenada.
Po prostu musisz przejrzeć co i jak z motocyklem, jak już pisałem wcześniej praktycznie każdemu coś dolega i kropka chyba, że nówka salonowa dopiero co z kartonów wyjęta, nie ważne co mówił sprzedający. Mój też miał sporo niedociągnięć, co po niektóre to paranoja np stopione gniazdo bezpiecznika i zamiast bezpiecznika kawałek blaszki tak miałem zamontowane lightbary Żenada.
wiesz Jurekkawasaki jak jusz wcześniej pisałem jestem świerzak. no dotykalem po uruchomieniu wydechy, nawet garów lekko dotykałem, drgania wydaja sie na obu, moc też chyba jest, bo z tego co pisal Mayones to mój rwie na 1wszym biegu, a benzyna nie ucieka przez wydech.
tak naprawde to niepokoi mnie fakt że gdy przyłoże dłon do wylotów obydwu wydechów to róznica jest naprawde odczuwalna, stąd pytanie jakie moga być tego przyczyny.
tak naprawde to niepokoi mnie fakt że gdy przyłoże dłon do wylotów obydwu wydechów to róznica jest naprawde odczuwalna, stąd pytanie jakie moga być tego przyczyny.
ochota jest smykalka też, tyle, że nie znam się kąpletnie na mechanice i elektryce, sprawy czysto że tak powiem ślusarsko tokarskie(czyt. mlotek przecinak) mam opanowane ale to chyba nie wystarczy, musi być wiedza i doświadzcenie (obydwóch rzeczy brak) w silnikach motorowych i zreszta wogule w silnikach:)
zdjęcia postaram sie jutro podesłać bo dzis niestety w pracy jestem, ale cos mi sie kojarzy, że na jednym wydechu widac tam jakieś spawy więc chyba jakaś ingerencja była...
zdjęcia postaram sie jutro podesłać bo dzis niestety w pracy jestem, ale cos mi sie kojarzy, że na jednym wydechu widac tam jakieś spawy więc chyba jakaś ingerencja była...
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Gorst, dobrze wiem że to twoje początki ,nie martw się na zapas wszystko jest do ogarnięcia .Poczekajmy na ciepło ,na pierwsze wyjazdy a na wszystko się znajdzie rada .Mamy na forum ośiemsetek większość więc razem na pewno jesteśmy w stanie pomóc .Bo w końcu pomagać to całkiem fajna rzecz.
Pozdrawiam .
Pozdrawiam .
http://gorst.mojalbum.com.pl/
proszę tu są zdjęcia wylotów z wydechów (1 zdj tylny ten głośny z większym wurzutem, 2zdj. przedni bardziej cichy i ze słabszym pierdnięciem)
na przednim widać wyrażnie jakies krzywe spawy chyba więc ktoś jednak w nim grzebał
dodam, że wydechy nie chodzą równo, postaram się w miarę obrazowo opisać
tylny wydech chodzi ładnie basowo choć nierówno (cuś takiego: bum..bum..bum......bum......bum..bum.........bum......bum..bum..
przedni natomiast równo chodzi jakby szybciej a dźwię to takie bardziej cykanie, no i oczywiście słabiej dmucha.
dodam ze dziś przy -4 odpalałem go i minutę chodził na ssaniu. Podczas tego słabszy wydech troche kopcił na biało i pluł benzyną albo wodą albo tym i tym (bęzynę trochę było czuć), natomiwst tylny nic a nic po odjęciu ssania przedni nadal troche kopcił choć mniej i już nie pluł
Proszę o pomoc czy ktokolwiek wie co moze być przyczyną?
proszę tu są zdjęcia wylotów z wydechów (1 zdj tylny ten głośny z większym wurzutem, 2zdj. przedni bardziej cichy i ze słabszym pierdnięciem)
na przednim widać wyrażnie jakies krzywe spawy chyba więc ktoś jednak w nim grzebał
dodam, że wydechy nie chodzą równo, postaram się w miarę obrazowo opisać
tylny wydech chodzi ładnie basowo choć nierówno (cuś takiego: bum..bum..bum......bum......bum..bum.........bum......bum..bum..
przedni natomiast równo chodzi jakby szybciej a dźwię to takie bardziej cykanie, no i oczywiście słabiej dmucha.
dodam ze dziś przy -4 odpalałem go i minutę chodził na ssaniu. Podczas tego słabszy wydech troche kopcił na biało i pluł benzyną albo wodą albo tym i tym (bęzynę trochę było czuć), natomiwst tylny nic a nic po odjęciu ssania przedni nadal troche kopcił choć mniej i już nie pluł
Proszę o pomoc czy ktokolwiek wie co moze być przyczyną?
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
To nie są oryginalne końcówki, ktoś w nich grzebał i na oko nie był to wykwalifikowany spawacz.
Drugi (znaczy pierwszy cylinder) na zdjęciu wygląda mokry.
Czy odpalałeś do pełnego zagrzania? Przy dzisiejszej temperaturze to 10-15 minut na podwyższonych obrotach.
Po odpaleniu na ssaniu kręcisz w prawo czarnym pokrętłem na lince (po prawej stronie w dolnej części przy przednim cylindrze - jest to pokrętło wolnych obrotów) i chowasz ssanie. Po 10-15min. powinien załączyć się wentylator. Wydechy i cylindry powinny być baaardzo gorące i suche.
Drugi (znaczy pierwszy cylinder) na zdjęciu wygląda mokry.
Czy odpalałeś do pełnego zagrzania? Przy dzisiejszej temperaturze to 10-15 minut na podwyższonych obrotach.
Po odpaleniu na ssaniu kręcisz w prawo czarnym pokrętłem na lince (po prawej stronie w dolnej części przy przednim cylindrze - jest to pokrętło wolnych obrotów) i chowasz ssanie. Po 10-15min. powinien załączyć się wentylator. Wydechy i cylindry powinny być baaardzo gorące i suche.
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości