Problem z Prędkością

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Problem z Prędkością

Post autor: Qudłaty » ndz kwie 07, 2013

Witam.
Może powstał ten post, lub jestem ślepy i nie widzę.
Mam problem dziś po regulacji gaźnika i innych rzeczy wszystko na standard. Dziś rano zrobiłem próbę po mieście, a wieczorem kiedy wracałem do domu nie mógł przekroczyć 110 km/h, gaz do końca i nic.
Czekam na wasze opinie.Mój motor to vn-15 A z 88 r.
Witam.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » ndz kwie 07, 2013

Może coś nie tak z regulacją linek gazu... Przepustnica nie otwiera się do końca. Coś takiego mi przyszło do głowy w pierwszej kolejności. Nie wiem jak to jest w VN 15, czy możliwe jest coś takiego?

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » ndz kwie 07, 2013

Pierwsze co mi przyszło na myśl (trochę ze śmiechem) to że hamulce ci trzymają, ale czytając dalej że problem powstał po regulacji gaźnika, wiec rozwiązania szukaj tam bo raczej to nie przypadek że po regulacji nagle powstała dolegliwość w zupełnie innym miejscu. Moja rada ponowna regulacja gaźnika,
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
mirek_vn
Posty: 191
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: łódzkie
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 31457

Post autor: mirek_vn » pn kwie 08, 2013

Także jazda cały czas na ssaniu powoduje spadek mocy.

Awatar użytkownika
Seren
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 19, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A Bordo Kawasuka
VROC: 34330

Post autor: Seren » pn kwie 08, 2013

a jak to nie ssanie to się wsłuchaj czy oba gary pracują,
ja tak miałem jak mi jedna świeczka zdechła

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » śr kwie 10, 2013

Witam. Po ponownym przeglądzie i regulcaji motor osiąga prędkość ok 150 km/h czy to jest dobrze. Czy jeszcze regulować?
Witam.

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » śr kwie 10, 2013

To zależy czy chcesz startować w konkursie bicia prędkości na słonym jeziorze czy jeździć dla przyjemności... ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » śr kwie 10, 2013

No cóż, jeżeli chcesz jeździć powyżej 150 km/h to raczej powinieneś rozejrzeć się za innym moto.
Raczej sprawdź spalanie - jeśli jest w normie to OK, jeśli pali za dużo to kombinuj, jeśli za mało, to całą nadwyżkę chętnie przyjmę :D

PS. nie wiem, czy mój Franc pojedzie 150 bo nie sprawdzałem, mnie urządza 120 i to tylko przy wyprzedzaniu, normalnie "stówka" jest :ok:
Ostatnio zmieniony śr kwie 10, 2013 przez Góral, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » śr kwie 10, 2013

Qudłaty pisze:Witam. Po ponownym przeglądzie i regulcaji motor osiąga prędkość ok 150 km/h czy to jest dobrze. Czy jeszcze regulować?
Zależy jaki masz model, z którego roku, o jakiej mocy...... dane katalogowe podają że w zależności od modelu Vmax waha się pomiędzy 160 a 180km/h, także Vmax Twojego Vulcana wydaje się być OK.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » śr kwie 10, 2013

Qudłaty pisze:Witam. Po ponownym przeglądzie i regulacji motor osiąga prędkość ok 150 km/h czy to jest dobrze. Czy jeszcze regulować?
Ja jak miałem VN-15, to do 170 km/h ciągnął jak wściekły, a dalej to już się bujał. Vmax wg manuala - 186 km/h. Rocznik '94 a przebieg 72 tys. km
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Qudłaty
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 29, 2013
Miejscowość: Tczew
Motocykl: Kawasaki VN-15
VROC: 0

Post autor: Qudłaty » śr kwie 10, 2013

Czyli co radzisz Zeus. Regulacja i co może być to spowodowane, bo gaźnik wyregulowany na perfekt.
Witam.

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » śr kwie 10, 2013

może z wiekiem już pare kucy umarło jak chcesz możesz założyć większe dysze ale choppr powinien dobrze ciągnąc z dołu a nie mieć v-max 200 i druga sprawa wysokie v-max=duże spalanie wybór należy do ciebie :D

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » śr kwie 10, 2013

Qudłaty pisze:Czyli co radzisz Zeus. Regulacja i co może być to spowodowane, bo gaźnik wyregulowany na perfekt.
Jak kupiłem swojego VN-a, to woziłem go najpierw do pierwszego mechanika, rozrząd zrobił bardzo szybko i bardzo tanio, więc zlecałem mu dalsze przeglądy , naprawy, regulacje, ale moto jakoś dziwnie chodziło. W końcu zawiozłem go do innego mechaniora i po dwóch dniach jak wrócił, to to już nie był ten sam motocykl. Power niesamowity, nawet nie wiedziałem, że VN tak może chodzić. Sedno leżało w ustawieniach gaźnika. Po jego regulacjach wszystkie bolączki tego modelu zniknęły, poza żłopaniem oleju :D.
Wcześniej czasami ciężko palił, a to świece zarzucało olejem, a to kichał i prychał ...
Tak więc sądzę, ze problem u ciebie dalej tkwi w gaźnikach. Co prawda pewności nie mam ale warto może podrzucić moto do kogoś innego co by ci go posłuchał.
Mam nadzieję że szybko ogarniesz temat, bo sezon powoli się zaczyna
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą