VN 1600 zwiększenie mocy.
VN 1600 zwiększenie mocy.
Witam!
Czy ktoś z forumowiczów próbował polepszyć parametry swojej maszyny? Wiecie może gdzie w PL można zamontować coś na kształt Power Commandera w VN-ie 1600 i jaki byłby koszt takiej zabawy?
Chodzi mi o to, żeby osiągami choć zbliżyć się do parametrów wersji Mean Streak, czyli 74 KM i 185 - 190 km/h. Dzięki za info.
Pozdr,
doman
Czy ktoś z forumowiczów próbował polepszyć parametry swojej maszyny? Wiecie może gdzie w PL można zamontować coś na kształt Power Commandera w VN-ie 1600 i jaki byłby koszt takiej zabawy?
Chodzi mi o to, żeby osiągami choć zbliżyć się do parametrów wersji Mean Streak, czyli 74 KM i 185 - 190 km/h. Dzięki za info.
Pozdr,
doman
Pozdr,
doman
doman
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pn cze 14, 2010
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
- VROC: 0
W Stargardzie Szczecińskim jest serwis i mają tam komputery z programami i hamownię i bawią się w takie rzeczy. Z kosztem urządzenia to parę tysięcy ( 3-4?) plus filtr KN itd. dla kilku koni ? Przecież to turystyk? Może kup coś innego. Pewne jest natomiast , że znacznie skrócisz życie silnika. Pozdrawiam
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
http://www.powercommander.com/
DLa Classica numer PCIII to: Part Number: 209-411
Dla Nomada: 220-411
Czyli wg katalogu tgo dwa różne moduły
DLa Classica numer PCIII to: Part Number: 209-411
Dla Nomada: 220-411
Czyli wg katalogu tgo dwa różne moduły
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Hej. Założenie PCI II USB to żadna sztuka. Podobnie jak wgranie map. Potrzebna jest hamowania żeby sprawdzić wynik.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Polecam serwis ToxicMoto we Wrocławiu. Mają autoryzację Kawasaki, mają autoryzację PowerCommandera i mają hamownię. Wg cennika strojenie map na hamowni to koszt 750PLN. Robiłem to w swojej dwójce, tyle, że ja mam DynoJet i on nie ma wejścia USB. Kosztowało mnie to 500PLN i dostałem 5KM i 6Nm więcej na kole
www.toxicmoto.pl
www.toxicmoto.pl
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
No nie do końca się z Wami zgodzę. Instalacja np. nowych wydechów powinna wiązać się z modyfikacją mieszanki - inaczej motocykl traci na momencie obrotowym. w moim przypadku celem instalacji PC nie był przyrost prędkości lecz zwiększenie dynamiki.
Ale kazdy robi, co lubi
Ale kazdy robi, co lubi
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 2047
- Rejestracja: czw mar 31, 2011
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: Honda Varadero 1000XL
- VROC: 0
Maćku gdzie w Wawie poprawią mi parametry?MaciekSz pisze:No nie do końca się z Wami zgodzę. Instalacja np. nowych wydechów powinna wiązać się z modyfikacją mieszanki - inaczej motocykl traci na momencie obrotowym. w moim przypadku celem instalacji PC nie był przyrost prędkości lecz zwiększenie dynamiki.
Ale kazdy robi, co lubi
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland
Clarence Budington Kelland