vn 1500 dziwne dzwieki
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
Soory ze dosc dlugo sie nieodzywalem ale praca i praca. Dekompresator wymieniony plus kilka oringow itp nie zwiazanych z glowna usterka. Koszt calkowity 375 funtow moto gotowe do sezonu i juz za mna pierwszy wypad z babskiem jako balast ;-) zadnych stukow wszystko gra. Pierwszy wylot 180 mil bez zastrzezen. Pozdro Piotrek
Wielkie podziekowania za pomoc!!! Cena dekompresatora 130 funtow oringi i duperele to kolejne 50funtow reszta robocizna.
![:pedzi:](./images/smilies/pedzi.gif)
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
no i usmiech z ryja zjechal powoli a jednak! Pomocy!!! Zimny silnik slychac stuki po rozgrzaniu wszystko ok. 8 godz pod firma postoju stukow nie ma z rana rozruch i stuki slychac! Lac w morde mechanika ?czy oprocz dekompresatora moze miec cos innego w zaworach wplyw na te stuki z rana? ma ktos mozliwosc wrzucenia foty dekompresatora? bardzo bym prosil cos wiara w mechanika mi zmalala mysle ze odje....li patent i tyle. Zrezygnowalem z kawasaki i dalem polakowi polecanemu na polskim forum w uk .a moze zmienic olej z polsyntetyka na mineralny. przelot moto to hmmmmm 35.000mil o ile to autentyczny przebieg. ![:hammer:](./images/smilies/AC09.gif)
![:hammer:](./images/smilies/AC09.gif)
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
Siema. Panowie moze te dziwne dzwieki sa zwiazane z wadliwa pompa oleju? :(http://www.youtube.com/watch?v=FdTZParJ ... e=youtu.be
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
Witam, dźwięki podobne jak u mnie http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka
w poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewka
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Motorek jaki mam VN-15SE
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Gabriel pisze:Witam, dźwięki podobne jak u mnie http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg
Ja w przyszłym tygodniu rozbieram silnik na części pierwsze. U mnie 50% osób stawia na panewkę, a drugie 50%, że nie panewkaw poniedziałek lub wtorek będę wiedział i na pewno się pochwalę w swoim wątku.
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![??](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
stuki w moim slychac wyraznie w pierwszym garze gorna czesc cos jak zawory ?Ale po wymianie dekompresatora stuki slychac chwile i po rozgrzaniu jest ok . moze sie komus przyda adres strony z kalamotami do vn i nie tylko http://www.kawasakioriginalparts.com/
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
stuki puki
Witam
Niedawni kupiłem VN 1500 95 rok
U mnie podobnie stuka jak u autora tematu. Osłuchałem silnik przy pomocy antenki i wyszło ze stuka w głowicy w pierwszym cylindrze
Postawiłem na regulator luzów zaworowych
Wyjąłem silnik i po oględzinach regulatorów okazuje sie że wszystkie są twarde a zużycie na stykach z zaworami jest identyczne
Czy to dekompressor stuka??? Jak go sprawdzić??? Chcę dodać ze po odpaleniu trochę dymi a ciśnienie w cylindrach to 8 barów a po wlaniu oleju do komory spalania ciśnienie wynosi 9 barów w obu garach. Uszczelniacze do wymiany ale zastanawiam sie nad pierścieniami ale muszę poszukać jakie jest dopuszczalne ciśnienie w tej jednostce...
Macie jakie pomysły![??](./images/smilies/icon_question.gif)
Niedawni kupiłem VN 1500 95 rok
U mnie podobnie stuka jak u autora tematu. Osłuchałem silnik przy pomocy antenki i wyszło ze stuka w głowicy w pierwszym cylindrze
![:(](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Macie jakie pomysły
![??](./images/smilies/icon_question.gif)
- MaciekSz
- Posty: 3704
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Emmm... Ale po rozgrzaniu silnika dalej stuka? Bo jeżeli ustaje, to wg mnie poprawna praca...
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
![Obrazek](https://vulcaneria.pl/images/podpis_macieksz.png)
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
![Obrazek](https://vulcaneria.pl/images/podpis_macieksz.png)
Kto jest online
Jest 43 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 43 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości