Przebieg i awarie vn 900 - ranking

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Przebieg i awarie vn 900 - ranking

Post autor: czarny » sob cze 08, 2013

Mam pomysł - wpisujcie poniżej rok produkcji, ile kilometrów macie przejechane na swoich VN 900 i co do tej pory trzeba było naprawić (nie bierzemy pod uwagę eksploatacji, opony, świece, płyty itd.) tylko awarie i przebiegi


temat skopiowany od Rokersa ale mysle ze sie nie obrazi

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » sob cze 08, 2013

8 tysięcy mil i zero problemów - nie licząc trefnego akumulatora... :ok:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » sob cze 08, 2013

Rocznik 2010, rozpoczęty drugi sezon w kraju, 7 tysięcy mil bezproblemowo :ok: poza niesprawnym wskaźnikiem paliwa :D
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz cze 09, 2013

no moj 2007 rok, obecnie przebieg 15 500mil, zakupiony przy przebiegu 9 tys mil, do tej pory bezproblemowo, jedna sprawa mnie wkurza to to ze przy rozruchu kreci jakies 2 sekundy, jak zmienilem aku na nowy to przez kilka miesiecy bylo od pyka a po zimie znowy tak samo, kreci 2 sekundy, dalem dupy z tym nowym aku bo go zostawilem w motocyklu w zimnym garazu i trzy razy padl do zera, moze juz go szlak trafil i nie ma mocy udezreniowej, motocykl zapala ale jak slysze u innych jak pali od pyka to mnie to wkurza

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz cze 09, 2013

czarny, zmień aku na nowy i skończy się problem.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » ndz cze 09, 2013

Rocznik 2010, 11 tyś z małym haczkiem zero problemów tylko leje i :pedzi:

:pije:
VN 900 Custom Black Mat - był

Awatar użytkownika
Rysio
Posty: 123
Rejestracja: sob mar 03, 2012
Miejscowość: Małkinia
Motocykl: VN900
VROC: 35552

Post autor: Rysio » wt cze 11, 2013

2 lata w Polsce kupiłem jak miał 10 000 mil obecnie 14 500 u mnie bez awarii :motorynka:

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » czw cze 13, 2013

a jakby wlozylwiekszy aku, np 14 albo nawet 18?

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » czw cze 13, 2013

Zwróć uwagę może na siłę uderzeniową bo z tym bywa różnie. Może w tym kierunku bardziej... Ja tak właśnie podszedłem do sprawy po tym jak mi aku padł rok temu znienacka i chyba trafiłem dobrze.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » czw cze 13, 2013

Kup o takich samych parametrach jak oryginalny, ewentualnie poszukaj o większym prądzie rozruchowym.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Mastif
Posty: 206
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Mastif » pt cze 14, 2013

czarny pisze:a jakby wlozylwiekszy aku, np 14 albo nawet 18?
18 to za dużo, prawdopodobnie twój alternator nie będzie go w stanie naładować

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pt cze 14, 2013

dobra z innej beki, w zeszłym seonie zdjąłem w swoim 900 te dekielki w wydechach (trzymaja sie na 3 nitach) potem wywierciłem po 6 otworów w tłumiku kazdym, i załozyłem dekielki, maszynka nabrała basowego pomruku, ale mi mało, nie chce wypruwac calkiem, i tu pytanie

wierciłem tylko przez ta scianke na tyle tłumika, czy ktos sie orientuje jak długa jest ta puszka czyli wlasciwy tlumik, tzn jakie wiertlo potrzebne jest zeby przewiercic tez przednia sciankę tej puszki, czyli tą od strony kolektora, chociaz ze dwie dziurki

Tedi
Posty: 38
Rejestracja: wt kwie 17, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki VN 900 VULCAN CLASSIC
VROC: 0

Post autor: Tedi » pt cze 14, 2013

Mam go dopiero drugi sezon dokładnie od Maja ubiegłego Roku zrobiłem nie wiele bo do dnia dzisiejszego z 7052 mil teraz mam 7900 mil zero awarii i problemów pali na 1 strzał :P
Co do Akumulatora to nigdy nie ładowałem mimo tak małego przebiegu w poprzednim sezonie był zawsze doładowany. Na zimę odstawiony był w przy domowym garażu gdzie była temperatura pokojowa nie odpalany całą zimę ( a była długa tego roku ) nadszedł dzień by wypchnąć z garażu i sprawdzić czy odpali o dziwo odpalił za pierwszym strzałem :D
Z tego co czytam to koledzy robią więcej kilometrów czyli powinni mieć bardziej doładowane akumulatory a co za tym idzie powinny być doładowane i nie zasiarczone.
ps. mój jest z 2009 Roku nie wiem czy akumulator jest fabryczny czy został zmieniony np. przez sprzedawcę ważne dla mnie jest to że nie sprawia problemów.

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » ndz cze 16, 2013

Rocznik 06, przejechane 20000 mil w tym ostatnio jakies 4000 mil w pare dni i jak narazie zero problemow. Jak go kupilem mial okolo 12000mil. jedyne co mnie zastanawia to to ze jak jest zimny to nuigdy za pierwszym razem nie odpali...musze chwile poczekac jak pompa dobije i za drugim juz zawsze pali..

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw cze 20, 2013

:) Przy przebiegu ok. 40 tyś pękła linka sprzęgła , moto sprzedałem kumplowi i mi dał znać :p

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt cze 25, 2013

Rocznik 2008 z przebiegiem 10 tys. km- zero problemów, tylko czasami podczas uruchamiania silnik wchodzi na wysokie obroty ( wystarczy wtedy przegazować i obroty spadają- podobno może się blokować linka gazu ).
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » wt cze 25, 2013

czarny pisze:dobra z innej beki, w zeszłym seonie zdjąłem w swoim 900 te dekielki w wydechach (trzymaja sie na 3 nitach) potem wywierciłem po 6 otworów w tłumiku kazdym, i załozyłem dekielki, maszynka nabrała basowego pomruku, ale mi mało, nie chce wypruwac calkiem, i tu pytanie

wierciłem tylko przez ta scianke na tyle tłumika, czy ktos sie orientuje jak długa jest ta puszka czyli wlasciwy tlumik, tzn jakie wiertlo potrzebne jest zeby przewiercic tez przednia sciankę tej puszki, czyli tą od strony kolektora, chociaz ze dwie dziurki
nie przewiercisz , jest tam jeszcze katalizator i kilka komór - ja wyczyściłem wszystko i zwiększyłem rurkę wylotową na fi 50 i gada ok

Mój 6 tyś mil (2011) - zero problemów
LwG Darek
Iguanas Poznań

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt cze 25, 2013

Jozek, skoro jest katalizator to musi być sonda, ja mam VN900 w wersji USA i nie ma sondy, Twój VN jest z rynku EU ??
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » wt cze 25, 2013

A u mojego kolegi w VN900 są sondy- wersja z kalifornii i jest i katalizator i sondy :)
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt cze 25, 2013

Który rocznik jest tego VN900 ??
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą