membrany przyśpieszaczy VN-15

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

membrany przyśpieszaczy VN-15

Post autor: bzq » wt cze 11, 2013

Kur...człowiek chciał jechać 1 raz na Vulcanerie i na 3 dni przed rozgrzebał motór
Miałem problemy ze ssaniem...znaczy się w ogóle nie działało, odrazu się zalewał na ssaniu. Ale to nie problem...tylko że przy silnym odkręceniu manetki motor staje zamiast rwać do przodu...jakoś tego nie rozwiązaliśmy przy remoncie. Rozmontowaliśmy dzisiaj gaźniki i okazało się że obydwie membrany/zawory "przyśpieszaczy'' są sparciałe. Z tego co wiem to się to nazywa AIR-CUT.
Obrazek

No chyba że ktoś ma inny pomysł...czas goni. Jutro tz się dziś muszę to zamówić
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez bzq, łącznie zmieniany 1 raz.
NIC

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr cze 12, 2013

Pisz do Zeusa zapewne pomoże w temacie
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr cze 12, 2013

Wujek Larsson pomógł...oby na jutro doszło
NIC

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr cze 12, 2013

Kolejnym problemem jest to że cieknie mi kranik paliwa...na szczęści tylko w pozycji Rezerwy.Problem jest taki,że dziadostwo nie rozbieralne jest, przynajmniej tak nam się wydaje. Nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje orginał
NIC

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » śr cze 12, 2013

347 pln ;)
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr cze 12, 2013

dzięki...chyba wolę podłączyć bez kranika albo poszukam jakiegoś z komarka
NIC

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » śr cze 12, 2013

Na takim oszczędzaniu daleko i długo nie pojedziesz :(
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr cze 12, 2013

no ale 350 nie dam za kawałek pokrętła
NIC

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » śr cze 12, 2013

Wiesz, zrobisz jak będziesz uważał...... dzisiaj kranik, jutro opona używka bo nowa jest droga,itp....... może poszukaj używanego lecz sprawnego, wyjdzie taniej.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr cze 12, 2013

szukam szukam
NIC

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr cze 12, 2013

bzq pisze:Kolejnym problemem jest to że cieknie mi kranik paliwa...na szczęści tylko w pozycji Rezerwy.Problem jest taki,że dziadostwo nie rozbieralne jest, przynajmniej tak nam się wydaje. Nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje orginał
:) Ciekawe co nastepne ? problemy lubia iśc parami :ok:

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » czw cze 13, 2013

Dzięki za wsparcie...
NIC

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » czw cze 13, 2013

niemożliwe jest możliwe:)
Części doszły...pasują.Gaźniki poskładane, wujek larsson się sprawdził:)
A co najważniejsze...kranik paliwa jest jednak do rozebrania....jak ktoś nie wierzy to załączam zdjęcia
http://www.fotosik.pl/u/bzq69/album/1465577
Chyba sami Japończycy tego nie wiedzieli i nie opisali tego w serwisówce:)
Ale na szczęście Polak potrafi.
Mógłby ktoś wymyślić zestaw naprawczy bo wszystko oczywiście nietypowe. Tą gumkę to jeszcze jakoś wytniemy ale o-ring 17mm x 1,5 mm.
W garażu mamy o-ringów jakieś 1000000000 milionów ale oczywiście żaden nie pasuje.
Jutro poszukiwania
NIC

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pt cze 14, 2013

O-ring namierzony a gumę się wytnie
NIC

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » pt cze 14, 2013

Czyli jednak można :p za to teraz będziesz śmigał aż miło :)
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pt cze 14, 2013

normalnie pasmo sukcesów
Nie kapie mi z końcówki...hehe znaczy się z kranika
Zastosowałem bardzo tani zestaw naprawczy:
40 gr...tyle mnie kosztował o-ring a reszt to rękodzieło i czas poświęcony...
Wszystko poskładane i pierwsza wieczorna jazda zaliczona.
Wnioski:
Nie ma "dziury'' przy przyśpieszaniu, gaz chodzi lepiej...przy niskiej prędkości nie ma rwania.
Nie wiem czy ssanie dobrze działa, na początku przy wyciąganiu dźwigni zgasł...później jak motór już się nagrzał jak ssanie wyciągnąłem do końca na początku przygasł a później obroty poszły w górę. To tak jak by silnik dostawał więcej paliwa ale trochę za mało powietrza.
Jutro sprawdzimy na zimno.
No i jeszcze czeka mnie synchronizacja gaźników
NIC

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » sob cze 15, 2013

Potrzeba matką Wynalazku :ok:

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » sob cze 15, 2013

Ludzie na zlocie a ja grzebie w motórze...głupi byłem wiec tak mam.
Wiec tak:
- kranik nie przepuszcza, chociaż ciężej chodzi czyli guma spuchła...spoko w razie czego zastosujemy inną,
- ssanie działa na zimnym silniku,
- za pomocą kawałka wężyka i strzykawki sprawdziliśmy poziom paliwa gaźniku i cos jest nie tak...Obrazek
a u mnie pokazuje na górnej granicy zbiorniczka...tego który można odkręcić...Obrazek

aaa dobra jutro skończę a ogólnie po robocie wygląda to tak...http://www.fotosik.pl/video/41ba89326fa32bad.html
NIC

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » ndz cze 16, 2013

..... to podnieś poziom paliwa i po sprawie.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pn cze 17, 2013

Nie rozumiemy się.
Podłączyliśmy wężyk do spustu z gaźnika, odkręcimy śrubę spustową i poziom paliwa ustabilizował się na górnej granicy zbiorniczka (na zdjęciu 2). Jeśli paliwo byłoby na poziome dolnej śruby Zaworu AIR-CUT (na zdjęciu 1) paliwo mogłoby się wlewać do cylindra...?

Obrazek
NIC

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą