ltd 454
-
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz mar 31, 2013
- Miejscowość: Płońsk
- Motocykl: Kawasaki LTD 454
- VROC: 0
Przepraszam za dłuższą nieobecność. Garaż, garaż i jeszcze raz garaż. Sporo pracy kosztuje walka z korozją, ale już z grubsza ogarnięty, odpalony i jeździ . Trochę pas napędowymi mi skrzypi. Niby na znakach ustawiony dobrze - może za luźny. Brakuje mi też prawego niklowanego boczka (poszukiwanuia trwają). Dzięki za chęci, ale po angielsku mam manuala EN 450/500. Ńiestety z tym angielskim różnie bywa, a już zwłaszcza przy fachowym nazewnictwie .
Wolność ma zapach beznzyny
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Przy naciąganiu pasa też ustawiłem na początku równo na znaki ale niestety okazuje się, że koło wtedy nie jest równo więc ustawiłem na tzw. oko i mierzyłem odległość opony od wahacza. Jeśli chodzi luz miedzi kołem i wałkiem nie zauważyłem tam możliwości jakichkolwiek regulacji, jedyna śruba to ta od zabezpieczenia. Nie pamiętam teraz dokładnie ale prawidłowo napięty pas powinien ugiąć się pod konkretnym ciężarem chyba o max o 20 mm był gdzieś ten temat poruszany na form. Nie napinaj za mocno bo padnie Ci łożysko na wałku zdawczym.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
-
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz mar 31, 2013
- Miejscowość: Płońsk
- Motocykl: Kawasaki LTD 454
- VROC: 0
Dziś tam zaglądałem. Poluzowałem pas i zdjąłem zabezpieczenie na kole zębatym. Jak pas jest luźno to nic nie słychać. Na wałku luzu nie stwierdziłem. Luz jest między kołem a wałkiem. Tam jest delikatne stukanie jak koło sie rusza względem wałka. Moze ten stukot tam się generuje? Poruszając samym kołem takinstukot można wygenerować. Z ustawieniem tego pasa też jest zabawa. Niby dobrze ale pewności nie mam. Nie ma jak naciągu sprawdzić.
Jutro się wezmę za sprzęgło, bo mi bierze pod koniec. Mam nadzieję że tarcze się nie kończą.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Jutro się wezmę za sprzęgło, bo mi bierze pod koniec. Mam nadzieję że tarcze się nie kończą.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Wolność ma zapach beznzyny
-
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz mar 31, 2013
- Miejscowość: Płońsk
- Motocykl: Kawasaki LTD 454
- VROC: 0
Zdjąłem koło zębate i nałożyłem smar litowo molibdenowy na wałek. Wyciszyło się .
Mam problem z wydechem. Zawadziłem o garb tą rurą poprzeczną, łączącą kolanka i popękało na około. Korozja zrobiła swoje. Zastanawiam się nad wymianą całego kolektora, albo usunięciem tej poprzecznej rury. Kolektora jakoś nie mogę znaleźć (Chyba jest już nie dostępny). Ciekawe jaką rolę ta rura spełnia. W en500 takiej rury łączącej kolanka nie ma. Muszę coś wykombinować z odcinkiem wydechu między niklowanymi kolankami, a tłumikiem. Miałeś jakieś doświadczenia z wydechem?
Mam problem z wydechem. Zawadziłem o garb tą rurą poprzeczną, łączącą kolanka i popękało na około. Korozja zrobiła swoje. Zastanawiam się nad wymianą całego kolektora, albo usunięciem tej poprzecznej rury. Kolektora jakoś nie mogę znaleźć (Chyba jest już nie dostępny). Ciekawe jaką rolę ta rura spełnia. W en500 takiej rury łączącej kolanka nie ma. Muszę coś wykombinować z odcinkiem wydechu między niklowanymi kolankami, a tłumikiem. Miałeś jakieś doświadczenia z wydechem?
Wolność ma zapach beznzyny
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości