Wydech VN800 - problem z dopasowaniem

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Wydech VN800 - problem z dopasowaniem

Post autor: ciecio » wt cze 04, 2013

Kochani.
Mam zamiar zakupić oryginalny, używany wydech do mojej maszynki VN800A 1995.
Na allegro i ebay-u coś można znaleźć ale nie wiem czy będzie pasowało.
Mam na oku dwie licytacje.
Na jednej jest tłumik KHI K 462 e4 a na drugiej KHI K 345 e1 0306 (takie numery są wytłoczone na wydechach)
Co oznaczają te numery i jak zidentyfikować który wydech jest do mojego modelu/rocznika?
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt cze 04, 2013

Wydaje mi się że do VN 800 są te same wydechu niezależnie od modelu, poza drifterem oczywiście.
Zerknę jutro rano jak nie zapomnę co pisze na moich...

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » śr cze 05, 2013

Ja wieczorem zerknę na swoje. Też mam fabryczne. Rocznik 1998.

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » śr cze 05, 2013

Skontaktuj się ze Steve'm on ma org. wydech na sprzedaż z tego co pamiętam i może Ci pomoże w temacie.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » śr cze 05, 2013


Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr cze 05, 2013

U mnie też 345 i reszta chyba ta sama.

Jacawroc
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 20, 2013
Miejscowość: wrocław
Motocykl: vn800
VROC: 0

Post autor: Jacawroc » czw cze 20, 2013

ciecio,
cześć
wlasnie sprowadziłem vn 800 z udokumentowanym przebiegiem 9000km i mam wydechy w stanie idalnym, które będę chciał sprzedać gdybyś był zainterseowany proszę o kontakt
jacek

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt cze 21, 2013

Już zakupiłem na niemieckim ebay-u takie z numerem 345.
W przyszłym tygodniu będę je miał, mam nadzieję, że będą pasowały.
Gdyby nie to się odezwę :tube:
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » ndz cze 23, 2013

Wydechy zainstalowane i pasują jak ulał.
Nareszcie błoga cisza :hammer:
I Pan policjant już się za mną nie ogląda :dance:
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz cze 23, 2013

A co Ty za wydechy miałeś że musiałeś zmieniać ?

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » ndz cze 23, 2013

Puste wydechy Highway Hawk.
Co prawda dorobiłem sobie do nich DB kilery, ale wciąż było głośno.
Brzmiały fajnie i po mieście jeździło się super, ale każdy dalszy przelot po za miastem już troszkę męczył.

Obrazek
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Monters
Posty: 49
Rejestracja: pt kwie 20, 2012
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 34919

Post autor: Monters » ndz cze 23, 2013

ciecio, Hej jestem na etapie zakładania DB kilera mojej roboty może spikniemy sie gdzieś w Gdańsku ,żeby wymienić doświadczenia na temat pustych wydechów.
Wspólnota nie jest sumą interesów lecz sumą ofiar.
- Antoine de Saint-Exupery

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » sob sty 11, 2014

Przepraszam, że podłączam się do tematu, ale też myślę o jakichś nowych kominach do mojego 800, ale bardziej mi zależy na basowym burczeniu niż na decybelach.

Czy ktoś z kolegów osiemsetkowców ma przypadkiem założone Silvertail'e K2 albo Vance Cruzers? A może chociaż Kaliny? co by można było posłuchać jak one pyrkają...

Wyprute w 800 nie brzmią najlepiej nie wspominając o tym, że nie da się za kimś takim jechać, a obok też ciężko. Z kolei puste akcesoryjne... cóż... jeśli już wydawać kasę, to niech cośtam w środku mają, co można byłoby wyciągnąć w razie potrzeby... :)
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » ndz sty 12, 2014

Skrobel pisze:jeśli już wydawać kasę, to niech cośtam w środku mają, co można byłoby wyciągnąć w razie potrzeby... :)
Na przelotowych nie da się normalnie jeździć. Ta opcja jest zupełnie bezużyteczna!
Z zainstalowanymi wkładami akcesoryjne wydechy są bardzo głośne, niepraktyczne i oczywiście nie spełniają norm określonych w przepisach.
Mam założone V&H straightshots i też kombinowałem dodatkowy db killer. Zdecydowałem się na wymianę po usterce oryginałów i myślę że nawiercone seryjne były dla mnie najlepszym kompromisem.

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » ndz sty 12, 2014

Skrobel pisze:bardziej mi zależy na basowym burczeniu niż na decybelach.
quote]
Wiem o jaki efekt Ci chodzi. Musisz liczyć się z tym, że 800 to mało i nie będzie tak ładnie "bulgotał" jak większe pojemności.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » ndz sty 12, 2014

Wyprute oryginały to porażka, jeździłem z nimi jeden dzień, a już jazda przy tych betonowych barierach o matko :D.
Ponoć mam iść zwiedzać jakąś fabryczkę wydechów w Żywcu, muszę podejrzeć co oni ta wsadzają do środka, niektóre krótsze niż nasze wydechy np turystyków naprawdę potrafią nisko zagrać.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » ndz sty 12, 2014

Szczerze mówiąc mnie wystarczyłoby coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=UeS3iL2UkqE

Tylko przypuszczam, że gość kręcił filmik np. GoPro w tym takim szczelnym "ubranku" i przez to dźwięk jest oszukany. Poza tym to 900, a nie 800.

Zgadzam się, że puste oryginały to porażka, ale nie chciałem tego "głośno" pisać, żeby się niektórzy koledzy (np. z Lublina) na mnie nie poobrażali :D
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » ndz sty 12, 2014

Smoku pisze: Wiem o jaki efekt Ci chodzi. Musisz liczyć się z tym, że 800 to mało i nie będzie tak ładnie "bulgotał" jak większe pojemności.
W dodatku 800 kreci się dość wysoko i w trakcie jazdy nie jest to leniwe bulgotanie :motorynka:

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » ndz sty 12, 2014

Pantani pisze:Na przelotowych nie da się normalnie jeździć. Ta opcja jest zupełnie bezużyteczna!
Ja mam puste wydechy Highway Hawk. (a właśnie kupione od ciecio, ) po 2 latach jazdy na oryginałach, w końcu wiem na czym jeżdżę. Raz włożyłem tylko tylko db killer`y Ja jechaliśmy jesienią na KPKM 950 km (piątek po południu wyjazd, sobota powrót) chciałem trochę oszczędzić uszy, Ale z perspektywy czasu przyznaję że założenie db killer`ów to był zły pomysł. I tak miałem w głowie ryk (jechał przede mną Tokar i Crazy )
Skrobel pisze:Zgadzam się, że puste oryginały to porażka, ale nie chciałem tego "głośno" pisać, żeby się niektórzy koledzy (np. z Lublina) na mnie nie poobrażali
:!!!:
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » ndz sty 12, 2014

Z tego wszystkiego wynika właściwie jeden wniosek - szkoda kasy na akcesoryjne wydechy do 800...

A co do pustych, to ja dużą część trasy w Bieszczady jechałem za Szwagrem (800 z jakimiś cienkimi rurami - pustymi rzecz jasna) a potem właśnie za Crazy'm. I na tym właśnie opieram swoje zdanie, że puste to jednak nie dla mnie.
Z drugiej strony teraz jak jadę sam to słyszę silnik, a wydechów za cholerę... A chciałbym chociaż trochę tych wydechów usłyszeć. :)
LwG
Łukasz czyli Skrobel

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą