nie mam sondy - mam katalizator ( miałem )
rocznik 2011
Przebieg i awarie vn 900 - ranking
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
To mnie zaintrygowałeś ponieważ również mam wersję USA, tyle że z 2009 roku i tam nie ma ani sondy ani katalizatora ...... zawsze wydawało mi się że jedno bez drugiego nie może istnieć ponieważ sonda ma za zadanie sprawdzać cały czas jakość spalin i temperaturę, inaczej to katalizator w krótkim czasie uległby zapchaniu....... Darek, jesteś pewien na 100% że miałeś katalizator
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
- Krzycho
- Posty: 781
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
Nie ma limitu. W instrukcji serwisowej jest tylko lista uszkodzeń kwalifikujących pas do wymiany.Jepi19 pisze:Jaki jest limit przebiegu dla pasa napędowego.
Dobrze naciągnięty i ustawiony pas jest w zasadzie wieczny. Na jakimś anglojęzycznym forum czytałem, że ktoś przejechał na VN 900 150 tys. mil i jeden raz wymieniał pas.
Więc spokojnie, chyba nie ma potrzeby wożenia zapasowego pasa w piórniku...
-
- Posty: 51
- Rejestracja: pn sie 23, 2010
- Miejscowość: Warszawa Białołęka
- Motocykl: VN900Custom
- VROC: 0
Temat widzę umarł w 2013, ale jako że wpadłem na niego przeglądając forum pod kątem mojej aktualnej usterki to się dopiszę
VN900C rocznik 2007 wersja EU aktualny przebieg jakoś w okolicach 50 tysięcy km, a usterka - zaolejona lewa część głowicy silnika tylny cylinder, olej trochę kapie też na plastikową osłonę pasa napędowego poniżej no i oczywiście skapuje pod moto na glebę [krople]. Jutro się z tym wybieram do serwisu, ale gdzieś już odszukałem post - objawy mam jakby wydmuchana uszczelka pod głowicą, zobaczymy
VN900C rocznik 2007 wersja EU aktualny przebieg jakoś w okolicach 50 tysięcy km, a usterka - zaolejona lewa część głowicy silnika tylny cylinder, olej trochę kapie też na plastikową osłonę pasa napędowego poniżej no i oczywiście skapuje pod moto na glebę [krople]. Jutro się z tym wybieram do serwisu, ale gdzieś już odszukałem post - objawy mam jakby wydmuchana uszczelka pod głowicą, zobaczymy
Kto jest online
Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości