Rozbiórka

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Rozbiórka

Post autor: Ramms » czw sie 01, 2013

Po sezonie zamierzam rozebrać swojego VN`a. Dlaczego o tym już teraz piszę? Bo chcę się przygotować, a wiem, że zebranie Waszych opinii może troszkę potrwać z uwagi na trwający sezon. Więc tak:

1. Chcę wymienić osłony przeciw pyłowe. Jak się do tego zabrać (osłony dzięki Zeusowi na dniach dotrą), w jaki olej się zaopatrzyć itd. Wdzięczny będę za wyjaśnienie a`la "jak krowie na rowie" :D
2. Czy ktoś z Was robił dolną część lagów, aluminiową na lustro? koła...?

cdn.
Pozdrawiam Robert

Awatar użytkownika
Brein
Posty: 2242
Rejestracja: czw maja 06, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Dniepr MT12
VROC: 32244

Re: Rozbiórka

Post autor: Brein » czw sie 01, 2013

Ramms pisze:Chcę wymienić osłony przeciw pyłowe
Masz na myśli filtry powietrza?
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » czw sie 01, 2013

uszczelniacze do lag ;)
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Brein
Posty: 2242
Rejestracja: czw maja 06, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Dniepr MT12
VROC: 32244

Post autor: Brein » czw sie 01, 2013

Zeus pisze:uszczelniacze do lag ;)
Wolałem się upewnić bo i z takim określeniem się spotkałem :D
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.

Sztandar
Posty: 921
Rejestracja: pn sie 20, 2012
Miejscowość: Szczyty
Motocykl: drag star 1100
VROC: 0

Post autor: Sztandar » pt sie 02, 2013

Również myślę o wypolerowaniu wszystkich ameliniowych :D elementów, tylko co pużniej, jak je zabezpieczyć? może pomalować bezbarwnym? tylko czy nie będzie zchodzić?
Bo liczy się droga, nie cel.

Japa
Posty: 19
Rejestracja: śr lip 24, 2013
Miejscowość: Ostrowiec Swietokrzyski
Motocykl: VN1600 Nomad '07, była Honda VT600 '89
VROC: 0

Post autor: Japa » sob sie 03, 2013

Po pomalowaniu bezbarwnym przestanie sie swiecic.
Chyba pozostaje zostawic wypolerowane i po znacznym utlenieniu sie alu ponowic zabieg.

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » sob sie 03, 2013

O tym nie pomyślałem, że to się zacznie utleniać, może jest jakaś pasta specjalna...Zeus, masz coś takiego? Bo oleum do lag pewnie masz, zamówię bliżej okresu zimowo-serwisowego ;)
Pozdrawiam Robert

Tomek85
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 04, 2013
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki VN 750
VROC: 0

Post autor: Tomek85 » sob sie 03, 2013

2. Czy ktoś z Was robił dolną część lagów, aluminiową na lustro? koła...?

Ja robię tak...
Nakładam pastę i czekam aż wyschnie, później delikatna flanelowa szmata (tylko duża żeby golenie chociaż raz owinąć) i ręcznie jadę aż mam lustro. Tak doprowadziłem w moim vn dolne części lagów do stanu lustra :p
Pozdrawiam Tomek.

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » ndz sie 04, 2013

Tomek85 pisze: Ja robię tak...
Nakładam pastę i czekam aż wyschnie, później delikatna flanelowa szmata (tylko duża żeby golenie chociaż raz owinąć) i ręcznie jadę aż mam lustro. Tak doprowadziłem w moim vn dolne części lagów do stanu lustra :p
ręcznie? bez maszyn? jaka pasta (?), koszula w kratę czy w pasy (żarcik)...i powiedz jak to się zachowuje podczas użytkowania, jak zabezpieczasz itp.
Pozdrawiam Robert

Tomek85
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 04, 2013
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki VN 750
VROC: 0

Post autor: Tomek85 » ndz sie 04, 2013

Dokładnie... ręcznie wszystko poleruję. Podczas tarcia schodzi czarny syf który zostaje na szmacie (tak się zciera aluminium) a pod koniec czyszczenia biorę drugą czystą szmatę i wycieram dokładnie bo zostaje jeszcze czarny nalot i mgiełka. Pasta to zwykła dostępna w każdym sklepie AUTOSOL. Nie da się tego zabezpieczyć, po prostu trzeba co jakiś czas zabieg powtórzyć.
Pozdrawiam Tomek.

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » śr sie 07, 2013

...jasne dzięki :ok:
Pozdrawiam Robert

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 26 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 26 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą