Vn 900 kupno i obawy
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
Vn 900 kupno i obawy
Witam chce kupić VN 900 ale podobno hamulce bez abs dają średnią rade dla amatorów co prawda mam 20 lat a od 8 roku jeżdżę motorem więc ok powinno być. Mozę ktoś mi coś powiedzieć więcej na ich temat i ogólnie motocykle oraz porównać z shadownem 750
Wiadomo, że hamulce to nie to, co w aucie, ale bez obaw
Ja nigdy nie jeździłem motocyklem i 900ka to moje pierwsze moto i jakoś daję radę
Tyle że mam prawko na "B" 17 lat, a co za tym idzie trochę doświadczenia na drodze.
Pewnie, że lepiej mieć tego ABSa niż go nie mieć ale spoko. Trzeba zachować większy odstęp a nie jechać komuś na ogonie i też da radę się zatrzymać w porę
Ja nigdy nie jeździłem motocyklem i 900ka to moje pierwsze moto i jakoś daję radę
Tyle że mam prawko na "B" 17 lat, a co za tym idzie trochę doświadczenia na drodze.
Pewnie, że lepiej mieć tego ABSa niż go nie mieć ale spoko. Trzeba zachować większy odstęp a nie jechać komuś na ogonie i też da radę się zatrzymać w porę
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
zdecydowanie da sie hamowac. i tak nie rozpedzisz sie do, Bog wie jakiej, predkosci.
osobidcie nosze sie z zamiarem wymiany przewodu ham.na nowy i w stalowym oplocie, powinien poprawic dozowalnosc.
osobidcie nosze sie z zamiarem wymiany przewodu ham.na nowy i w stalowym oplocie, powinien poprawic dozowalnosc.
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Jak lecisz solo i niezbyt obładowany to jedna tarcza na przodzie + tył dają śmiało rade. Oczywiście jeśli nie uważasz tego motocykla za ścig i jeździsz tak jak na ten typ przystało. Przy mocno obładowanym moto lub z pasażerem i bambetlami to faktycznie mogły by być dwie tarcze - ale wystarczy ciut więcej przewidywania i rozsądku i też nie ma problemu.
Skoro 900-tki i 800-tki dały radę na Trolstigen (Droga Troli), Transfogardzkiej czy Transalpinie i wszyscy wracali cali i zdrowi to chyba innej rekomendacji nie trzeba
Skoro 900-tki i 800-tki dały radę na Trolstigen (Droga Troli), Transfogardzkiej czy Transalpinie i wszyscy wracali cali i zdrowi to chyba innej rekomendacji nie trzeba
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Jest kilka porównań w necie, także z Shadow 750 i innymi w tej klasie, no i w każdym VN900 wychodzi zwycięsko więc dobrze poszukaj, a jak Ci się nie uda to daj znać na PW to Ci je sam wyszukam i przeslę. Jak Cie stać to się nie zastanawiaj tylko kupuj VN900 bo Ci lato do końca zleci i zostaniesz z ręką w nocniku na jego resztę...
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
A proszę bardzo http://www.motocykl-online.pl/testy/Por ... tar,4943,1marekfg pisze:Jest kilka porównań w necie, także z Shadow 750 i innymi w tej klasie
Co do przewodu w oplocie nie odczułem jakoś znacznie różnicy w działaniu hebelka, mój gumowy był już leciwy więc wymiana i tak była potrzebna, póki co tylko raz zapomniałem że mam załadowane moto i jedną tarczę z przodu zwolniłem bez problemu choć z szybciej bijącym sercem, a wystarczyło kilka metrów wcześniej wcisnąć nieco klamkę
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o jazdę VN900 bo dopiero wczoraj zrobiłem pierwsze kilkadziesiąt mil ale powiem tak w porównaniu do mojego poprzedniego motocykla LTD 454 faktycznie wydaje się, że hamulce są gorsze ale trzeba wziąć pod uwagę, że LTD ważył 100kg mniej. Było mi dane jechać Suzuki C90 na Moto Party w Chorzowie i jak wsiadłem po raz pierwszy na ten motocykl też hamulce wydawały się być jakieś "kiepskie" (wiadomo masa nie ta" ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów moto wyczute i hamulce zrobiły się jakieś lepsze. Wydaje mi się, że po prostu trzeba się przyzwyczaić wyczuć motocykl każdy jeździ i hamuje inaczej.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
W 900tce masz z tyłu oponę 180, a hamulce wbrew pozorom są mocne - łatwo zblokować koło... więc tyłu trzeba używać z wyczuciem, chyba, że lubisz jazdę bokiem.
Moja 900tka to był custom (z przodu opona 80/90/21') i nie odczuwałem nigdy braku "mocy" hamulców. Raczej brakuje przy oryginalnych przewodach dozowalności i wyczucia. Miałem je wymienić na stalowy oplot... ale finalnie wymieniłem całe moto (ale to już inna historia).
Brak ABSu w tej kategorii sprzętu jeszcze nie dyskwalifikuje. Mam drugie moto z ABSem... i dopóki nie będzie w tych sprzętach zintegrowanego układu chyba K-ACT), jakoś nie odczuwam przewagi, szczególnie jeżeli masz doświadczenie kilkuletnie.
Moja 900tka to był custom (z przodu opona 80/90/21') i nie odczuwałem nigdy braku "mocy" hamulców. Raczej brakuje przy oryginalnych przewodach dozowalności i wyczucia. Miałem je wymienić na stalowy oplot... ale finalnie wymieniłem całe moto (ale to już inna historia).
Brak ABSu w tej kategorii sprzętu jeszcze nie dyskwalifikuje. Mam drugie moto z ABSem... i dopóki nie będzie w tych sprzętach zintegrowanego układu chyba K-ACT), jakoś nie odczuwam przewagi, szczególnie jeżeli masz doświadczenie kilkuletnie.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Kolego jakie Shadow. Zapomnij Moto musi być męskie a na Shadow kach to raczej kobitki latają z racji nisko osadzonego siedziska. Kupuj VN a a zacznie się prawdziwa przygoda.
Heble dają radę . To moto nie służy do latania na jednym kole. Frajda i ekonomiczność to zalety 900 setki. A wrażenie przy innych robi jak by miał z litra więcej.
Heble dają radę . To moto nie służy do latania na jednym kole. Frajda i ekonomiczność to zalety 900 setki. A wrażenie przy innych robi jak by miał z litra więcej.
--
-
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Zimnowoda
- Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
- VROC: 0
Konrad, Witam jak Pan ocenia swoją kawasaki i czy http://allegro.pl/kawasaki-vn-900-chopp ... 65920.html była by dobrym wyborem
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Krajowa i kompletnie ubrana to DUŻE zalety.Kecik1993 pisze:czy http://allegro.pl/kawasak...3478265920.html była by dobrym wyborem
Do tego symboliczny przebieg.
Dlaczego jak ja szukałem moto nie było takich ogłoszeń
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
jak by cięinteresowało to mam swoją 900 na sprzedanie http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-900-M3750133.html
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
poczytaj sobie i smiało kupuj
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kaw ... sic,3881,1
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... ach,5068,1
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kaw ... sic,3881,1
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... ach,5068,1
- RadekSłupsk
- Posty: 302
- Rejestracja: pn lis 19, 2012
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
- VROC: 35633
mysle, ze za pewny sprzet warto sie przejechac
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed
VROC #35633
VROC #35633
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Mój Nomad chodzi na Cobrach. Nie ma mowy o stracie mocy. Dźwięki jest bajka (chociaż niektórzy wolą V&H)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość