Glosny wydech VN900
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
Glosny wydech VN900
Jak zrobic glosne wydechy w VN900?
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
Zerkałeś do tego tematu
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... echy+vn900
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... echy+vn900
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Siemka. Robiłem z Józkiem jego kominy. Przeróbka wygląda następująco:
odwiercasz spaw punktowy pod kominem i trzy nity alu pokrywki.
nacinasz na końcu na spawie i wyciągasz cały wkład z rury osłonowej chromowanej.
przecinasz rurę wewnętrzną ok 5cm od końca i odwiercasz trzy punktowe spawy katalizatora.
wybijasz katalizator w kosmos.
odwiercasz zaślepkę rury dymnej w środku tłumika.
spawasz rurę wewnętrzną po obwodzie który przeciąłeś
odwiercasz zaślepkę rury dymnej w końcu tłumika.
Wkładasz rurę wewnętrzną do osłony chromowanej i spawasz po krawędzi.
spawasz punkt pod spodem na końcówce i gotowe Grzmi jak trzeba lecz niestety lubi sobie od czasu do czasu ,,pierdnąć,, znacząco. Na końcu nitujesz te trzy nity zrywalne od zakrywki.
Katalizatory 900 setki są tak gęste że zysk mocy powinien wynieść ok 5 kM.
Całość jest średnio skomplikowana i zajmuje 3-4 godziny.
Jak byś chciał się dopytać to dzwoń 504078374
odwiercasz spaw punktowy pod kominem i trzy nity alu pokrywki.
nacinasz na końcu na spawie i wyciągasz cały wkład z rury osłonowej chromowanej.
przecinasz rurę wewnętrzną ok 5cm od końca i odwiercasz trzy punktowe spawy katalizatora.
wybijasz katalizator w kosmos.
odwiercasz zaślepkę rury dymnej w środku tłumika.
spawasz rurę wewnętrzną po obwodzie który przeciąłeś
odwiercasz zaślepkę rury dymnej w końcu tłumika.
Wkładasz rurę wewnętrzną do osłony chromowanej i spawasz po krawędzi.
spawasz punkt pod spodem na końcówce i gotowe Grzmi jak trzeba lecz niestety lubi sobie od czasu do czasu ,,pierdnąć,, znacząco. Na końcu nitujesz te trzy nity zrywalne od zakrywki.
Katalizatory 900 setki są tak gęste że zysk mocy powinien wynieść ok 5 kM.
Całość jest średnio skomplikowana i zajmuje 3-4 godziny.
Jak byś chciał się dopytać to dzwoń 504078374
--
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Modyfikacja z jutuba cz.1,2
http://www.youtube.com/watch?v=WtKOli3DAF8
http://www.youtube.com/watch?v=6tW2enFYB6o
http://www.youtube.com/watch?v=WtKOli3DAF8
http://www.youtube.com/watch?v=6tW2enFYB6o
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Są jeszcze Hard Krome..
Co do Kalińskiego to Banan miał przygody z nimi, wytłumienie na pierwszej jeździe zostało "wyplute". Ale to po szczegóły na priv do Banana. Choć trzeba przyznać, że gadają bardzo ładnie
Ale jeśli cena nie gra roli to ja wybrałbym V&H
Co do Kalińskiego to Banan miał przygody z nimi, wytłumienie na pierwszej jeździe zostało "wyplute". Ale to po szczegóły na priv do Banana. Choć trzeba przyznać, że gadają bardzo ładnie
Ale jeśli cena nie gra roli to ja wybrałbym V&H
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
- Banan
- Posty: 1637
- Rejestracja: czw mar 22, 2012
- Miejscowość: Tłuszcz
- Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
- VROC: 0
Tak jak koledzy już wspominali mam Kalińskiego wersja czarny mat, pod względem wizualnym to nie różnią się niczym od fabryki posiadają również mocowania na sondy co jest istotne jeżeli masz wersję europejską a dźwięk kwestia ciężka do opisania dla mnie bomba , były pewne problemy na samym początku ale w ramach reklamacji zostało to naprawione, generalnie polecam
VN 900 Custom Black Mat - był
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
W piątek zamontowałem zestaw ,,Kalinskiego,, u siebie i powiem tak grzmi basowo i wygląda jak orginał. Wcześniej w Nomadzie miałem Cobry ze strumiennicami ale wydaje mi się że gadały gorzej bardziej metalicznie. Chyba nie warto przepłacać. Wykonanie Kaliny także na dobrym poziomie a kilery wszelkiej maści pozwalają na jeszcze większy zakres regulacyjny dźwięku. Nie żałuję zakupu ale cena mogłaby być niższa
--
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości