Ssanie
- PALETKA
- Posty: 912
- Rejestracja: ndz cze 23, 2013
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
- VROC: 36065
Ssanie
Nastąpił mały problem,zrobiło się zimno i muszę uzywać ssania.Chodzi o to ze jak odciągam ssanie to cofa mi się spowrotem muszę przytrzymać by odpalił i rozgrzał się silnik.Co ewentualnie może być przyczyna tego.Pozdrawiam z Olsztyna.
PALETKA.
Nie jeździłem 1,5 ale rozwiązanie jest chyba podobne do 800-tki (ciecio u Ciebie na pewno tak jest)
Pod grzybkiem ssania znajduje się gumowa osłona, a pod nią okrągła, ryflowana nakrętka - dokręcając nakrętkę zwiększasz opór wyciągania linki ssania, czyli też cofania się. W lewo oczywiście odwrotnie. Więc dokręć po prostu nakrętkę - delikatnie i z umiarem oczywiście
Pod grzybkiem ssania znajduje się gumowa osłona, a pod nią okrągła, ryflowana nakrętka - dokręcając nakrętkę zwiększasz opór wyciągania linki ssania, czyli też cofania się. W lewo oczywiście odwrotnie. Więc dokręć po prostu nakrętkę - delikatnie i z umiarem oczywiście
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Aż sięgnąłem do instrukcji obsługi motocykla.
I okazuje się, że to raczej nie problem a specyfika działania cięgna ssania.
Należy pociągnąć i skontrować nakrętką, tak dokładnie to opisuje instrukcja
I okazuje się, że to raczej nie problem a specyfika działania cięgna ssania.
Należy pociągnąć i skontrować nakrętką, tak dokładnie to opisuje instrukcja
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Dziwne to. Po pierwsze nakrętka jest pod gumowym kapturkiem, a po drugie strasznie nieergonomiczne byłoby takie korzystanie z manetki dodatkowo umieszczonej w nie najłatwiej dostępnym miejscu. Tak czy inaczej delikatne dokręcenie tej nakrętki u mnie pomaga zwykle na kilka miesięcy.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
To wymysł Japończyków.Skrobel pisze:Dziwne to. Po pierwsze nakrętka jest pod gumowym kapturkiem, a po drugie strasznie nieergonomiczne byłoby takie korzystanie z manetki dodatkowo umieszczonej w nie najłatwiej dostępnym miejscu. Tak czy inaczej delikatne dokręcenie tej nakrętki u mnie pomaga zwykle na kilka miesięcy.
Zawsze twierdziłem, że są dziwni
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Makus001
- Posty: 216
- Rejestracja: pt mar 02, 2012
- Miejscowość: okolice Wolsztyna
- Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
- VROC: 36160
to rozwiązanie jest dobre, wystarczy dobrze ustawić to dokręcenie i wtedy płynnie to działa, jak jest luźne to się cofa, jak za mocno dokręcone to nie wciśniesz a jak ustawisz dobrze to jest ok.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600
Kto jest online
Jest 30 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 30 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości