Pas napedowy VN 900

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Pas napedowy VN 900

Post autor: Krzysiek1972 » sob paź 12, 2013

Jaka moze byc przyczyna piszczacego paska w VN 900 i jak to usunac? Pozdrowienia.

Żabol
Posty: 390
Rejestracja: ndz paź 28, 2012
Miejscowość: zabrze
Motocykl: vulcan 750,roadstar silverado 1600
VROC: 0

Post autor: Żabol » sob paź 12, 2013

Spróbuj wody z mydłem lub płynem do naczyń :)

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz paź 13, 2013

[quo te="Żabol"]Spróbuj wody z mydłem lub płynem do naczyń :)[/quote] Dzieki to dziala.

Żabol
Posty: 390
Rejestracja: ndz paź 28, 2012
Miejscowość: zabrze
Motocykl: vulcan 750,roadstar silverado 1600
VROC: 0

Post autor: Żabol » ndz paź 13, 2013

Na pasek ,nie do spożycia po prostu go umyj i namocz :D

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz paź 13, 2013

Do spozycia to mam mocniejsze mydelko. :pije:

Żabol
Posty: 390
Rejestracja: ndz paź 28, 2012
Miejscowość: zabrze
Motocykl: vulcan 750,roadstar silverado 1600
VROC: 0

Post autor: Żabol » ndz paź 13, 2013

no i tak trzymaj, :yeee:

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz paź 13, 2013

[q uote="Żabol"]no i tak trzymaj, :yeee:[/quote] Dziekuje no i zycze szerokosci.

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz paź 13, 2013

Fajnie jest ale przyczyny dalej nieznam . :picie:

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » ndz paź 13, 2013

a jaki przebieg ?
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » wt paź 15, 2013

[q uote="Kecik1993"]a jaki przebieg ?[/quote] 35.600 i rosnie.

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » wt paź 22, 2013

Mi też popiskuje czasami, przeważnie tylko jak jest zimny...
Dodatkowo jakiś kamień albo jakieś inne ustrojstwo przerysowało mi pasek z wierzchu (naszczeście nie do włókien ),

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » śr paź 23, 2013

Paski gumowe piszczą jak są za mocno naciągnięte. U mnie tak było. Naciąg sprawdza się kciukiem a ugięcie powinno być ok cm.
:ok:
--

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » śr paź 23, 2013

Pasek powinien się ugiąć pod naciskiem około 4,5kg o 1cm
weż wage łazienkową nacisnij kciukiem na wage i taką samą siłą na pasek i bedziesz znał siłe naciągu paska .
U mnie pasek piszczał jak nie było zbieżności kół najprościej to tak moto na klocki kiera na wprost sznurek i gumka opasać koła i robić zbieżność. :yeee: :yeee:

SPS
Posty: 16
Rejestracja: sob wrz 07, 2013
Miejscowość: Frombork
Motocykl: Vulcan VN900 LT Classic
VROC: 36387

Post autor: SPS » śr lis 20, 2013

Hmm... To by było za duże ugięcie.
Drive Belt Deflection (with 45 N, 4.6 kgf, 10 lb force) Standard: 1.5 ∼ 4.0 mm (0.059 ∼ 0.16 in.)
Drive Belt Deflection (with 45 N, 4.6 kgf, 10 lb force, when installing new belt or engine remounted)
Standard: 1.5 mm (0.059 in.)
If the deflection is out of the specification, adjust it.
To za serwisówką. A zatem pomiędzy 1,5 a 4 mm przy 4,6 kg siła. W innym przypadku- regulować.
Pozdrawiam!
SPS

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz maja 01, 2016

no i mi tez zaczał piszczec, slychac to nawet jak motocykl przepyacham powoli, znalazl ktos lekarstwo?

Dar699
Posty: 74
Rejestracja: pn paź 07, 2013
Miejscowość: Rzepin
Motocykl: VN900
VROC: 0

Post autor: Dar699 » pn maja 02, 2016

Sprawdz koło zebate napędowe,lubi sie odkręcać.Jeśli siedzi dobrze umyj pas,woda z płynem do naczyń.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn maja 02, 2016

Dzisiaj go pezepchalem kilka metrów i nie piszczy. Wczoraj puszczam przy wprowadzaniu do garażu. Po 40km w szybkim tempie. Jutro poogladam co i jak

Robert
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » pn maja 21, 2018

a u mnie już stuknęło 46 tysięcy na jednym pasku, jego [i małego koła pasowego] żywot chyba powoli dobiega kresu. Serwis krzyczy jakieś straszne miliony monet za to małe koło i pas. Czy ktoś może podpowie gdzie nabyć w jakichś sensownych cenach?

Dar699
Posty: 74
Rejestracja: pn paź 07, 2013
Miejscowość: Rzepin
Motocykl: VN900
VROC: 0

Post autor: Dar699 » ndz cze 24, 2018

Mnie wytrzymał 62tys.A sensownych cen nie ma na naszym rynku.

Duch

Post autor: Duch » śr gru 05, 2018

Tak dla pro formy zapytam, jeszcze na swoim pasku trochę pociągnę
wymiana napędu, to od razu całość tak jak w 800-tkach obie zębatki i łańcuch (przednie i tylne koło pasowe i pas), czy można tylko tajle??

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą