kto wie dlaczego w VN 1700 ........

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

kto wie dlaczego w VN 1700 ........

Post autor: Yuzek » czw paź 31, 2013

są różne odległości sakwy lewej i prawej od siedzenia ( w wersji LT z oryginalnymi sakwami)

W Kawasaki w Poznaniu nie wiedzą
LwG Darek
Iguanas Poznań

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » czw paź 31, 2013

wada fabryczna??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » czw paź 31, 2013

Bo to moto - Zagadka :D :D :D
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » czw paź 31, 2013

Badger pisze:wada fabryczna??
ale Słodki ma tak samo
LwG Darek
Iguanas Poznań

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » czw paź 31, 2013

Hubas pisze:Bo to moto - Zagadka :D :D :D
dobre :ok:
LwG Darek
Iguanas Poznań

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw paź 31, 2013

A nie ma to związku z wydechami??
Żeby Ci się browar od nich nie zagrzał :D
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » czw paź 31, 2013

Same konstruktywne odpowiedzi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » czw paź 31, 2013

To projektowali Japończycy i tak ma być... Nie ma co się zastanawiać.
9-setka też nie jest całkiem symetryczna - na przykład podnóżki pasażera są w różnych odległościach od osi motocykla.
Może chodzi o skompensowanie wpływu ruchu wirowego Ziemi na tor jazdy... :D

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw paź 31, 2013

Hubas pisze:Same konstruktywne odpowiedzi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bo jakby kupił sakwy w V-moto to nie miałby rebusa :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » czw paź 31, 2013

Jasne - sakwy dostał w gratisie :mrgreen:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw paź 31, 2013

Yuzek pisze:W Kawasaki w Poznaniu nie wiedzą
Ale Duszek wie.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » czw paź 31, 2013

Trzeba było brać "dwójkę" i miałbyś tylko jedną zagdkę - kto następny na taka samą się przesiądzie :-). A tak masz dwa tysiące pytań: Po co? Dlaczego tak? Itd :yeee: :yeee: :yeee:

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt lis 01, 2013

Zombie pisze:
Yuzek pisze:W Kawasaki w Poznaniu nie wiedzą
Ale Duszek wie.


Może i nie jestem w temacie , ale może to być powodem osadzenia pasa na kole tylnego koła , w HD bardziej wycinają kufry , w Stratoliner-ze też a kawa wolała przesunąć :scrach:
Takie są moje przemyślenia :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt lis 01, 2013

Thomas pisze:
Zombie pisze:
Yuzek pisze:W Kawasaki w Poznaniu nie wiedzą
Ale Duszek wie.


Może i nie jestem w temacie , ale może to być powodem osadzenia pasa na kole tylnego koła , w HD bardziej wycinają kufry , w Stratoliner-ze też a kawa wolała przesunąć :scrach:
Takie są moje przemyślenia :ok:
:ok: :ok: :ok: :ok:
i wydechy dwa po jednej stronie , odsuneli kufry ze wzgl bezpieczeństwa.
Bo w sumie co to za atrakcja : Yozek Fire Man :PP
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pt lis 01, 2013

:) W 2 litrówce w wersji LT Classic sakwy też nie sa idealnie w tych samych odległościach, u mnie prawa bardziej odstaje niż lewa ale myśle że to jest związane z wydechami i śrubą koła , by można bez demontażu puł moto dostać sie do niej i ściągnąc tylnie koło .

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pt lis 01, 2013

co ja bym bez Was zrobił :rotfl22: :rotfl22: :rotfl22:

Teraz już wszystko wiem :ok:
LwG Darek
Iguanas Poznań

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » sob lis 02, 2013

Przyjedziesz usuniemy, pofrezujemy, zatoczymy zaspawamy, pomalujemy i będzie git malena jak to Mayones powiada:-)
--

Isio
Posty: 41
Rejestracja: ndz sty 29, 2012
Miejscowość: Milanówek
Motocykl: VN800 Drifter
VROC: 0

Post autor: Isio » pn lis 04, 2013

nic nie trzeba frezować, ktoś założył odwrotnie tuleje dystansujące stelaż ot i cały problem

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » pn lis 04, 2013

No toś kolego zabłysną wiedzą na temat 1,7 :D
Dystanse są fabrycznie przyspawane do stelaży i tak jest u Yozka i u Słodkiego więc nic nie da się pomylić !!
Jak nie widziałeś i nie wiesz to bardzo proszę nie pisz w temacie :ok:
--

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt lis 05, 2013

kur...dobrze ze nie mam takich problemów
NIC

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą