wężyki pod silnikiem vn1600
-
- Posty: 51
- Rejestracja: sob gru 21, 2013
- Miejscowość: Radziwiłłów za Żyrardowem
- Motocykl: VN 1600 MS. VN 1700 Nomad
- VROC: 36291
wężyki pod silnikiem vn1600
Witam
mam takie małe pytanko, pod silnikiem mojego rumak zwisają 3 nie zakończone niczym wężyki , wyglądają jak odprowadzenie wody czy coś takiego, czy możecie mi powiedzieć od czego one są bo 1 z nich mi wypadł i nie wiem gdzie powinien być
Bestia 1600 MS z 2006 roku
dzieki
mam takie małe pytanko, pod silnikiem mojego rumak zwisają 3 nie zakończone niczym wężyki , wyglądają jak odprowadzenie wody czy coś takiego, czy możecie mi powiedzieć od czego one są bo 1 z nich mi wypadł i nie wiem gdzie powinien być
Bestia 1600 MS z 2006 roku
dzieki
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez Krecik, łącznie zmieniany 1 raz.
www.mrinstalprojekt.pl - kompleksowe rozwiązania elekktroinstalacyjne
I PAMIĘTAJCIE: "Lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają" Iz 40:31
I PAMIĘTAJCIE: "Lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają" Iz 40:31
- kerdmann
- Posty: 89
- Rejestracja: śr kwie 17, 2013
- Miejscowość: Reda-pomorskie
- Motocykl: vulcan vn750
- VROC: 0
Witaj
W moim przypadku (VN750) zwisające wężyki to:
- wężyk odpowietrzenia akumulatora
- wężyk ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego
Trzeciego wężyka nie ma, a jeśli kiedykolwiek był to szczerze nie wiem od czego mógłby być.
Może to odma od silnika, ale raczej nie powinna być w tym miejscu.
Pozdrawiam
W moim przypadku (VN750) zwisające wężyki to:
- wężyk odpowietrzenia akumulatora
- wężyk ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego
Trzeciego wężyka nie ma, a jeśli kiedykolwiek był to szczerze nie wiem od czego mógłby być.
Może to odma od silnika, ale raczej nie powinna być w tym miejscu.
Pozdrawiam
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć.
Chciałbym się podpiąć pod temat, a mianowicie: w moim przypadku trapi mnie kwestia wężyka wychodzącego z obudowy filtra powietrza (od spodu) który kończy się w okolicy zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego (vn800A) w moim motocyklu nie jest on skierowany w dół lecz do góry i szczepiony opaskami z przewodem hamulcowym. Koniec owego wężyka znajduje się aż w pobliżu korka zbiorniczka wyrównawczego p/ch. Wydaje mi się ze jeżeli ten patent (wężyk) ma za zadanie wypróżnianie obudowy filtra z nieczystości końcówka przewodu powinna być skierowana w dół. Czy ktoś mógłby temat zbadać u siebie? Za pomoc w rozwiązaniu tej zagadki z góry dzięki
Dobrze ci się kolego wydaje, wężyk ma być jak najbardziej w dół, ma on za zadanie odprowadzanie nadmiaru, w oryginale na końcu wężyka umieszczony jest zbiorniczek. Ale i bez zbiorniczka spełnia swoją funkcje.godekx8 pisze:Wydaje mi się ze jeżeli ten patent (wężyk) ma za zadanie wypróżnianie obudowy filtra z nieczystości końcówka przewodu powinna być skierowana w dół. Czy ktoś mógłby temat zbadać u siebie?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
Zatankowałem do pełna mego nomada i ciekło mnie już na stacji a potem w garażu przez chwilę z wężyka chyba odpowietrzenia zbiornika,nie wiem czy to ma związek ale jak było mało paliwa to syczało chyba od ciepłego silnika,a jak otwarłem zbiornik to puchało powietrze.
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
-
- Posty: 3161
- Rejestracja: sob cze 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
- VROC: 32428
Wulbi pisze: Zatankowałem do pełna mego nomada i ciekło mnie już na stacji a potem w garażu przez chwilę z wężyka chyba odpowietrzenia zbiornika,nie wiem czy to ma związek ale jak było mało paliwa to syczało chyba od ciepłego silnika,a jak otwarłem zbiornik to puchało powietrze.
Tak kolego.
Jest to prawidłowe działanie odpowietrzenia zbiornika paliwa.
Tankować powinieneś max do dolnej blaszki we wlewie paliwa.
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz
Za mną tylko kurz
Dzięki .Nie wiem ile ,ale chyba sporo wyciekło ,bo w Niedzielke POŚMIGAŁEM i spalanie prawie dyche wyszło.No tak ale może to być też awaria albo tego garażowego gazowania ? Niewiem czeba chyba przejechać więcej kilosów?
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Ja na 800 su...ki,ale tam nic się nie uczyłem 5-5,5 litra max i nie więcej ,a tu takie rzeczy i to na wtrysku ,toś mnie wystraszył kolego !
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
A ja nie patrzyłem przy kupnie ile pali ,lecz po zakupie czytjąc forum że na wtrysku pali 2 litry mniej niż poprzednik gaznikowy .Czyli 5-7 piszą a tu mi z 200 km wyjdzie na baku wyjdzie .Więć jestem w lekkim szoku kupiłem świece i zamówiłem nowy filtr powitża u Zeusa i będę testował.
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
jaron1. Jest dobrze wymiana świec i wycięcie filtra i wstawienie szfamki i 6,5 litra -prętrkość około 100 w okuł komina i jakieś miasteczka ,za dwa dni filtr od zeusa i git majonez ! Ino śmigać.
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
po prostu współczuje ale kawa kocha wachę ii pije do dna
i za to kocham moją ventke bo przy przelotach 120-160 nie wychyla sie poza 5,8 l/100 max6,2 jak masa dobija pod 600kg
no to dobrze piszą bo na gaźniku pali 7,5-10 l/100Wulbi pisze:A ja nie patrzyłem przy kupnie ile pali ,lecz po zakupie czytjąc forum że na wtrysku pali 2 litry mniej niż poprzednik gaznikowy
i za to kocham moją ventke bo przy przelotach 120-160 nie wychyla sie poza 5,8 l/100 max6,2 jak masa dobija pod 600kg
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości