wymiana opon Vn900

longin100
Posty: 16
Rejestracja: wt cze 08, 2010
Miejscowość: Koło
Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
VROC: 0

wymiana opon Vn900

Post autor: longin100 » pn mar 17, 2014

Witam
Panowie ile może kosztować usługa wymiany opon w vn900 przód i tył.Dzwoniłem do serwisu Kawasaki do Łodzi i krzyknęli po 150 za koło zmiana +wyważenie.Nie sądzicie że to trochę przesada?
Kawasaki VN900 Vulcan

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn mar 17, 2014

Przesada i to spora ja płaciłem w Lublinie w Moto GP bodajże po 60 zł za sztukę ale sam zdjąłem i założyłem koła do motocykla.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » pn mar 17, 2014

Do serwisu kawasaki to sie jezdzi jak ma sie moto z salonu na gwarancji a normalnie to omijac szerokim lukiem no chyba ze nie wiesz co z kasa zrobic ;)

Bastex
Posty: 161
Rejestracja: sob maja 26, 2012
Miejscowość: Leśnica
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 36260

Post autor: Bastex » pn mar 17, 2014

Ja sam zdejmowałem i zawoziłem opony do goczoła w Strzelcach Opolskich zmiana opony 12zł, wyważanie koła 30zł.

Laku
Posty: 76
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: Laku » pn mar 17, 2014

marecki1981i pisze:Do serwisu kawasaki to sie jezdzi jak ma sie moto z salonu na gwarancji a normalnie to omijac szerokim lukiem no chyba ze nie wiesz co z kasa zrobic ;)
Też tak kiedyś pomyślałem i pojechałem do słynnego wrocławskiego "wymieniacza".
Skutek był taki, że potem pan z serwisu musiał po nich poprawiać, bo źle złożyli zacisk hamulcowy i za mocno napięli pas napędowy. A wymiana opon w serwisie kosztowałaby nawet 10zł taniej. :)

Z cennika "wymieniacza" (tak dla informacji zakładającego temat :) )
- Wymiana przedniej opony + wyważenie koła 50,00 zł
-Wymiana tylnej opony + wyważenie koła 160,00 zł (przy konieczności demontażu dwóch tłumików)
Jak już pisałem cena w serwisie była o 10 PLN mniejsza

Także po domorosłych mechanikach też nie ma co jeździć ;)

longin100
Posty: 16
Rejestracja: wt cze 08, 2010
Miejscowość: Koło
Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
VROC: 0

Post autor: longin100 » wt mar 18, 2014

Panowie czy ktoś kupował opony na www.reifen66.com
Chodzi mi o DOT z jakim sprzedają, czy to są opony świeże czy leżakowane.Ceny w miarę przyzwoite :(
Kawasaki VN900 Vulcan

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz mar 30, 2014

Ooo,doj...li !

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz mar 30, 2014

Za wymiane opon , wywarzenie , zamontowanie ,wymiana oleju ,filtr ol ,pow. kn ,plus olej (opony moje) 850 zloty.

Krzysiek1972
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Berlin
Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
VROC: 36537

Post autor: Krzysiek1972 » ndz mar 30, 2014

To mialo miejsce w Przemkowie ,warsztat 303.

Awatar użytkownika
sebek01
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 05, 2013
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
VROC: 36409

Post autor: sebek01 » pn mar 31, 2014

Witam,

mam pytanko, chcę u siebie w VN 900 Classic zmienić opony na opony z białym pasem. Z przednią oponą nie ma problemu, ale z tylną o rozmiarze 180/70/15 jest znacznie gorzej (nawet z nową, a co dopiero używaną). I tu moje pytanie bo do dostania są opony o rozmiarze 170/80/15, ale:
1. nie wiem jak zmieni się charakterystyka jazdy.
2. czy te opony będą pasować na felgę,
3. jak wyglądać będzie motor,
4. czy różnica wielkości jest znaczna,
5. czy odczuje się to w prowadzeniu,
6. czy zmieści się bez problemu pod błotnik i nie będzie o nic haczyć?

Może ktoś z szanownego grona kolegów miał styczność z takim "zamiennikiem"

A jeżeli ktoś ma jakiś kontakt gdzie mogę załatwić używaną oponę 180/70/15 z białym pasem w dobrej cenie i dobrym stanie będę bardzo wdzięczy.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 1070
Rejestracja: pn gru 09, 2013
Miejscowość: Poręba k. Zawiercia
Motocykl: VN 2000
VROC: 36601

Post autor: Kermit » wt kwie 01, 2014

Zawsze masz jeszcze taką alternatywę:
http://allegro.pl/atlas-nakladki-na-opo ... source=mlt

Nie mam pojęcia jak to się spisuje ale jakieś wyjście jest.
Wojtek

Awatar użytkownika
sebek01
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 05, 2013
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
VROC: 36409

Post autor: sebek01 » wt kwie 01, 2014

Wygląda ciekawie, cena też przystępna, można spróbować na tylne koło założyć i tak jest mocno schowane (sakwy, błotnik itp.). Wielkie dzięki jak zakupię i zamontuję to zrobię fotki i opiszę jak się sprawują

Awatar użytkownika
sebek01
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 05, 2013
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
VROC: 36409

Post autor: sebek01 » wt maja 06, 2014

mwronski pisze:Zawsze masz jeszcze taką alternatywę:
http://allegro.pl/atlas-nakladki-na-opo ... source=mlt

Nie mam pojęcia jak to się spisuje ale jakieś wyjście jest.
Zakupiłem te "cuda" nazwane dyplomatkami i nie polecam, nie udało się ich założyć na felgę, przy pompowaniu koła dyplomatka wychodziła z felgi - wyrzucone pieniądze.

Ale mam inny problem, chcę zakupić wreszcie upragnioną oponę z białym pasem na tył i mam trzy opcje w rozmiarze 170/80/15:
1. Metzeler ME880 Marathon WW - używana z bieżnikiem 7 mm z 2012r - 385 zł
http://allegro.pl/170-80-15-metzeler-me ... 80305.html
2. Dunlop K555 WW RTT - nowa z 2009r. - 449 zł
http://allegro.pl/170-80-15-170-80-15-d ... 35944.html
3. OPONA SHINKO 170/80-15 77H T W/W - nowa -469 zł
http://allegro.pl/opona-shinko-170-80-1 ... 81200.html

Po pierwsze dwie mogę pojechać na moto i obejrzeć, trzecia musi przyjść pocztą.
Możę macie jakieś doświadczenia z tymi oponami, i ponawiam pytanie czy taka zmiana z opon o rozmiarze 180/70/15 nie wpłynie źle na właściwości jezdne

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » wt maja 06, 2014

Posiadam ww. Metzeler`y.
Dobra przyczepność na suchym, ładnie się trzymają nawierzchni.
Nieco gorzej jest podczas niskich temperatur, opona musi się rozgrzać. Również na mokrej nawierzchni nie czuję się w stu procentach pewnie. (ale to już pewnie kwestia umiejętności a nie opony)
Drugą kwestią jest zakup używanej opony. Raczej nie polecam, bo nie wiesz co się z tą oponą działo w jakim jest stanie etc.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

Awatar użytkownika
Leser
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 08, 2014
Miejscowość: Świebodzice
Motocykl: VN900 Classic SE
VROC: 0

Post autor: Leser » śr maja 07, 2014

A ja mam Bridgestony:
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g721/
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g722/

i w porównaniu ze stockowymi Dunlopami są wspaniałe. Guma trzyma jak na razie w kazdych warunkach a i na mokrej nawierzchni lepiej sie jeździ.

Przód: 530 zł brutto
Tył: 680 zł brutto
u lokalnego oficjalnego dystrybutora bridgestone

Fotki:
https://www.dropbox.com/sc/0p1dd8h2bsuz6wm/qYm6LNM5JQ

Awatar użytkownika
sebek01
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 05, 2013
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
VROC: 36409

Post autor: sebek01 » śr maja 07, 2014

Znalazłem jeszcze coś takiego:

4. MAXXIS CLASSIC M6011 WW - nowa 449 zł
http://allegro.pl/opona-maxxis-biala-bi ... 69266.html

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr maja 07, 2014

Ja mam maxxisy 6011 ww od ok 15 tyś km, złego słowa o nich nie powiem, są na pewno miękksze od metzów ale to też ma swoje plusy :ok: czy słońce czy deszcz ( spory ) nie doświadczyłem jakiegoś uślizgu, również na szczyrkowskich winklach przy + 5 stopnicach, przyczepność bardzo dobra, patrząc na bieżnik tylnej szacuje że starczy mi na jeszcze min 10 tyś, przód się wolniej ściera.
Co do ryfli na asfalcie to mimo że ma wzdłużne rowki to o wiele mniej trzepie niż np brigdestone który miałem wcześniej.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw maja 08, 2014

Ja mam maxxisy 6011 ww od ok 15 tyś km miało być 12 tyś, mój błąd, reszta bz :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą