Vn2000 2008r Pali jak smok

kalfas
Posty: 83
Rejestracja: śr sty 04, 2012
Miejscowość: Mikołów
Motocykl: VN 900 Custom 2010,
VROC: 0

Post autor: kalfas » czw maja 24, 2012

dzieki Trufel, kolo jest ustawione rowno po obu stronach, tj naciag jest na 3 z minimalnym naddatkiem z prawej i lewej strony.
Czyli wg. tego co radzisz z prawej strony poluznic go nieco? Ok, pobawie sie dzsiaj,

Trufel

Post autor: Trufel » czw maja 24, 2012

Tak musisz z prawej strony nieco poluznic , to nic ze sedliug wskaxnikow bedzie zle , wazne ze kolo bedzie rowno

kalfas
Posty: 83
Rejestracja: śr sty 04, 2012
Miejscowość: Mikołów
Motocykl: VN 900 Custom 2010,
VROC: 0

Post autor: kalfas » czw maja 24, 2012

Trufel pisze:Tak musisz z prawej strony nieco poluznic , to nic ze sedliug wskaxnikow bedzie zle , wazne ze kolo bedzie rowno
Jak kazales tak zrobilem.Jest ok.
Nareszcie!!! Dzieki Trufel, jestes Wielkim Mechanikiem!
Dwa autoryzowane serwisy nie umialy tego zrobic,:)

Trufel

Post autor: Trufel » czw maja 24, 2012

no problemo polecam się na przyszłość :ok:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz cze 17, 2012

Jeszcze do spalania:

trasa, średnia prędkość podróżna 90 - 110 km/h,

zużycie 5,5 l/100. Liczyłem przy dystrybutorze, wydawało mi się, że coś nie gra, na liczniku km prawie 300 km, a widoczne były dwie kreski przed nalaniem.

Nie jest tak źle.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Trufel

Post autor: Trufel » ndz cze 17, 2012

Mnie przy takiej jeździe z Aniołkiem 4.8

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz cze 17, 2012

Trufel pisze:Mnie przy takiej jeździe z Aniołkiem 4.8
Jakieś 50 km po wsi też było, solo, ale przy mojej wyporności to jak z lekkim plecaczkiem. :D

Wydaje mi się, że na trasie przy spokojnej jeździe, bez chamskiego wiatru 5-tkę można spokojnie utrzymać. Przydałby się 6-ty bieg.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Trufel

Post autor: Trufel » ndz cze 17, 2012

ja głównie latałem po wsiach ,ładnie tam i pusto :yeee:

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Post autor: msm jack » wt cze 10, 2014

Ostatnio jeździłem do Aachen, traska 2700 km, prędkość 130-140 km/h zdarzało się i :) 180 km/h. Motocykl zapakowany, liczę że masa rzeczywista to tak około 600 kg, a spalanie wyszło 6,38 L na 100 km. Na gmolach miałem założone osłony ze skóry osłaniające przed wodą (deszczem). Egzamin zdały 30% drogi przejechane w deszczu, na butach żadnej kropli wody, ale na wietrze stawiały taki opór że ojej.

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt cze 10, 2014

W związku z tym , że musiałem dać zbiornik do malowania klarem żeby podpisy DP się nie zmazały opróżniłem bak do zera ( tak prosił lakiernik). Po założeniu zbiornika pojechałem z bańką (dychą) na stację i zakupiłem 10 litrów . Wlałem i postanowiłem się przejechać . W pewnym momencie myślę :cenzura: przecież trzeba zatankować. A na liczniku przejechane 130 mil czyli 208 km. Wychodzi niecała piątka . Fakt ,że prędkość 100-110 i mój bike jest trochę odelżony. ;)

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » wt cze 10, 2014

Mój na fabrycznych wydechach w trasie 6,3 l/100 i nie oszczędzałem (chwilami do 180 km/h, bo to było zaraz po zakupie :p )
Teraz na V&H 7,08 l/100 i jeżdżę już spokojniej ;)
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » wt cze 10, 2014

Andrew pisze:W związku z tym , że musiałem dać zbiornik do malowania klarem żeby podpisy DP się nie zmazały opróżniłem bak do zera ( tak prosił lakiernik). Po założeniu zbiornika pojechałem z bańką (dychą) na stację i zakupiłem 10 litrów . Wlałem i postanowiłem się przejechać . W pewnym momencie myślę :cenzura: przecież trzeba zatankować. A na liczniku przejechane 130 mil czyli 208 km. Wychodzi niecała piątka . Fakt ,że prędkość 100-110 i mój bike jest trochę odelżony. ;)
W związku ze spalaniem, mam propozycję-przełożymy silniki :-) ??? Mój pożera trochę więcej..... u nas trochę, znaczy dwa razy więcej :-)

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » śr cze 11, 2014

Tokar pisze:u nas trochę, znaczy dwa razy więcej :-)
Wiem. Czasami mi polewacie. :ok:

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » śr cze 11, 2014

Ja mam średnio 7 co wydaje mi się zajebiście mało. Tankując samochód średnio za 300zł to gęba mi się uśmiecha jak płacę za paliwo do moto :D
Prawda jest jedna nawet jak spali 20 ścia to i tak nikt z Nas z tego Fanu nie zrezygnuje :ok:
,,Miłość nie ma ceny....,,
--

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr cze 11, 2014

Andrew pisze:
Tokar pisze:u nas trochę, znaczy dwa razy więcej :-)
Wiem. Czasami mi polewacie. :ok:
:D :D :D

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr cze 11, 2014

Tokar pisze:
Andrew pisze:W związku z tym , że musiałem dać zbiornik do malowania klarem żeby podpisy DP się nie zmazały opróżniłem bak do zera ( tak prosił lakiernik). Po założeniu zbiornika pojechałem z bańką (dychą) na stację i zakupiłem 10 litrów . Wlałem i postanowiłem się przejechać . W pewnym momencie myślę :cenzura: przecież trzeba zatankować. A na liczniku przejechane 130 mil czyli 208 km. Wychodzi niecała piątka . Fakt ,że prędkość 100-110 i mój bike jest trochę odelżony. ;)
W związku ze spalaniem, mam propozycję-przełożymy silniki :-) ??? Mój pożera trochę więcej..... u nas trochę, znaczy dwa razy więcej :-)
U mnie ile wleje tyle wypije ;)
Najmniej 60-90 trasa 3,5
max bez ograniczeń ;)
Wawa z wykorzystaniem możliwości 10,5 na autobanie <200 to do 11 kiedyś dobiłem
Jak to mówił kiedyś klasyk - poprostu musi wypić ;)
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » czw cze 12, 2014

Tak potwierdzam spalanie od 5,2 - 10,5 to norma w tym moto.
Spokojnie w trasie - ok.
Jak śmigamy po Wawie w piątek wieczorem - to ucieszona gęba - bezcenne. :antlers:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » śr lip 09, 2014

Ja też ostatnio zaobserwowałem nieco zwiększone zużycie :) Jednak wydaje mi się, że za wszystko odpowiedzialne są modyfikacje, a właściwie to co, na moto się założy. Każdy bajer to dodatkowe kilogramy, szyba czy kufry to zwiększone opory powietrza. Na dodatek ostatnio założyłem sobie kalibrator prędkościomierza i mam wyskalowany o 1-2 km/h mniej niż pokazuje navi. Żeby mieć odniesienie ile komu spala, trzeba by się odnieść do tej samej bazy prędkości/odległości np. na konkretnym odcinku drogi o znanej długości. Prędkościomierze zawsze zawyżają (mój zawyżał o 15 km/h - stąd kalibrator) i sprawdzanie zużycie wg. jego wskazania obarczone jest sporym błędem.

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » śr lip 09, 2014

Moj to chyba jakis dziwny jest ,bo ile razy bym go nie sprawdzil to miesci sie miedzy 5- 5.5 ,
i szybe mam ,a jak nie mialem to tak samo bylo.
Będę musial w nim pogrzebać :D
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » śr lip 09, 2014

eFKa pisze:Moj to chyba jakis dziwny jest ,bo ile razy bym go nie sprawdzil to miesci sie miedzy 5- 5.5 ,
i szybe mam ,a jak nie mialem to tak samo bylo.
Będę musial w nim pogrzebać :D
aFka odkręć czasem trochę żeby sobie popił, bo Ci zdechnie z pragnienia.
:ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 40 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 39 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą