Pomoc w ocenie VN800
Pomoc w ocenie VN800
Witam Serdecznie
Dzisiaj za 1 razem udało mi się zdać egzamin na kat A w Skierniewicach , zawsze o motocyklu marzyłem... i chyba zbliżał się ostatni dzwonek Do rzeczy:
Zakochałem się dawno temu w VN 800 Classic i taki motocykl bym chciał. Jest jeden egzemplarz w moim "mieście" ale martwię się o malowanie motocykla, które według sprzedającego jest oryginalne? Szukałem w internecie zdjęć VN 800 z tego rocznika jednak nigdzie nie znalazłem takiego malowania.
Koledzy oceńcie i pomóżcie świeżakowi : http://motorimport.otomoto.pl/kawasaki- ... 49288.html
Wygląda ładnie, jedyne czego mi brakuje to szyba i oparcie i byłby dla mnie idealny...
Dzisiaj za 1 razem udało mi się zdać egzamin na kat A w Skierniewicach , zawsze o motocyklu marzyłem... i chyba zbliżał się ostatni dzwonek Do rzeczy:
Zakochałem się dawno temu w VN 800 Classic i taki motocykl bym chciał. Jest jeden egzemplarz w moim "mieście" ale martwię się o malowanie motocykla, które według sprzedającego jest oryginalne? Szukałem w internecie zdjęć VN 800 z tego rocznika jednak nigdzie nie znalazłem takiego malowania.
Koledzy oceńcie i pomóżcie świeżakowi : http://motorimport.otomoto.pl/kawasaki- ... 49288.html
Wygląda ładnie, jedyne czego mi brakuje to szyba i oparcie i byłby dla mnie idealny...
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
800 nie miały fabrycznie podestów nawet w wersji Classic. Tylko Driftery dostawały podesty z fabryki.
Ten egzemplarz jest z USA, a tam były inne malowania niż u nas. Tym niemniej takiego nie widziałem, ale z drugiej jednak strony trochę googla i....:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... c%2002.htm
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... lassic.htm
Tylko że Amerykańce nie wrzucali takich dużych gmoli. Te pochodzą chyba z europejskiej wersji... W każdym razie Smoku i ja mamy takie same w wersjach z Belgii.
Ten egzemplarz jest z USA, a tam były inne malowania niż u nas. Tym niemniej takiego nie widziałem, ale z drugiej jednak strony trochę googla i....:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... c%2002.htm
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... lassic.htm
Tylko że Amerykańce nie wrzucali takich dużych gmoli. Te pochodzą chyba z europejskiej wersji... W każdym razie Smoku i ja mamy takie same w wersjach z Belgii.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Jeszcze jednego znalazłem:
http://www.hallebikes.com/2003-KAWASAKI ... ILVER.html
Jeśli chodzi o aukcję, trzeba się przyjrzeć szczególnie prawej stronie. Ma jakieś dziwne rdzawe plamy na wydechu (u mnie tak nie rdzewieją mimo sporo starszego rocznika, więc albo jest naprawiany albo był źle przechowywany) i ma inny prawy tylny kierunkowskaz (swoją drogą dziwne - na allegro takie kierunki kosztują 40 PLN, gdybym to ja sprzedawał, to bym wymienił oba).
http://www.hallebikes.com/2003-KAWASAKI ... ILVER.html
Jeśli chodzi o aukcję, trzeba się przyjrzeć szczególnie prawej stronie. Ma jakieś dziwne rdzawe plamy na wydechu (u mnie tak nie rdzewieją mimo sporo starszego rocznika, więc albo jest naprawiany albo był źle przechowywany) i ma inny prawy tylny kierunkowskaz (swoją drogą dziwne - na allegro takie kierunki kosztują 40 PLN, gdybym to ja sprzedawał, to bym wymienił oba).
Ostatnio zmieniony pt lip 04, 2014 przez Skrobel, łącznie zmieniany 1 raz.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Tylna zębatka nie wygląda na oryginał, co przy 23 tyś przebiegu może być podejrzane, chyba że ktoś zmieniał przełożenia, jeżeli jednak jest standard 17 przód i 42 zęby tył to dziwne trochę, oryginalne napędy spokojnie przekraczały 30 tyś km.
Wizualnie niezły ale bez obmacania i osłuchania niewiele wynika.
http://www.mbike.com/kawasaki/vn800-cla ... photo-9614
Wizualnie niezły ale bez obmacania i osłuchania niewiele wynika.
http://www.mbike.com/kawasaki/vn800-cla ... photo-9614
Z ceny może uda się trochę zejść, dziękuje wszystkim za uwagi... nie wiem jakim cudem nie znalazłem tego malowania w google . W tygodniu jak nikt go nie sprzątnie zabieram zaprzyjaźnionego mechanika i podjedziemy go prześwietlić.
Kierunki z tyłu faktycznie albo inne albo ten jeden jest trochę skierowany w dół i robią takie wrażenie. Zastanawiam się po co ktoś bez malowania miałby zrywać emblematy. Oryginalne nowe ok 200zł...
No nic dziękuje po raz kolejny, jeśli ten podejdzie to się pochwale swoimi fotkami, jeśli nie poproszę was ponownie o pomoc
Kierunki z tyłu faktycznie albo inne albo ten jeden jest trochę skierowany w dół i robią takie wrażenie. Zastanawiam się po co ktoś bez malowania miałby zrywać emblematy. Oryginalne nowe ok 200zł...
No nic dziękuje po raz kolejny, jeśli ten podejdzie to się pochwale swoimi fotkami, jeśli nie poproszę was ponownie o pomoc
Pamiętam pamiętamMayones pisze:Powodzenia i pamiętaj, że funkiel nówka to tylko w salonie
w razie czego obecnie na alledrogo jest sporo osiemsetek, niektóre całkiem calkiem
Panowie znalazłem jeszcze jeden egzemplarz co prawda trochę starszy ale malowanie bardziej by mi pasowało
http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-80 ... 17683.html
Jeśli coś zauważycie proszę dajcie znać jak na razie wypatrzyłem brak tylnich podnóżków/ podestów.
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Pierwszy w ogóle mnie nie urzekł.
Brak emblematów, nieoryginalne lusterka wskazują na to, że była jakaś przygoda. Uroku nie dodają sakwy typu "torba hydraulika".
Drugi znacznie lepszy.
Myślę, że szyba nie do końca spełnia swoją rolę, bo otwór wokół lampy jest za duży.
Atutem są lightabary, podesty i sakwy które nie szpecą.
Mechanicznie najlepiej byłoby wziąć kogoś kto miał do czynienia z 800.
Powodzenia
Przebiegiem ani rokiem się nie sugeruj. Bierz pod uwagę stan techniczny.
Brak emblematów, nieoryginalne lusterka wskazują na to, że była jakaś przygoda. Uroku nie dodają sakwy typu "torba hydraulika".
Drugi znacznie lepszy.
Myślę, że szyba nie do końca spełnia swoją rolę, bo otwór wokół lampy jest za duży.
Atutem są lightabary, podesty i sakwy które nie szpecą.
Mechanicznie najlepiej byłoby wziąć kogoś kto miał do czynienia z 800.
Powodzenia
Przebiegiem ani rokiem się nie sugeruj. Bierz pod uwagę stan techniczny.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Przy tym umiejscowieniu podnóżków lub środka podestów to nieuniknione..... ale mogę się mylić.Skrobel pisze:Ale te pościerane podesty... ja chyba już gdzieś je widziałem. I to chyba przy innym VN 800... Zbieg okoliczności??
Kolego jaki masz budżet na motor. Być może niektórych skłoni to do sprzedaży
VN800 wg mnie jest dosyć "wdzięcznym" motocyklem jeżeli chodzi o adaptacje względem gustu nowego właściciela. Na naszym forum jest wielu kolegów, którzy mieli taki właśnie model "Classic" i sądzę że mogą podzielić się z Tobą swoją wiedzą.
Wg mnie. :
Nr 1 - odpuść sobie....
Nr 2 - brak oparcia pasażera i bagażnika, podesty nie były w standardzie a i ścięcia nie wyglądają na "robione specjalnie" i śmiem twierdzić że takie były też, VN800 nigdy nie miał biegów zmienianych piętą fabrycznie, malowanie wygląda na fabryczne, gmol i osłona chłodnicy niemalże identyczne jak w moim VN1500 - zdaje egzamin, sprawdź przednią tarczę hamulcową..... wydaje się mieć duży rant.
Reasumując, MUSISZ pojechać z kimś kto zna się na motocyklach...... niestety z Twoich słów wynika że Jesteś "napalony" na KUPNO..... a to nie wróży dobrze dla Twojego portfela na przyszłość...... wierz mi, niejeden z nas to przeszedł.
Tylko chłodna ocena ochroni Cię przed skutecznym zrażeniem się do tego czy innego motocykla.
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Oparcie i bagażnik również nie były wyposażeniem seryjnym.Piotr_Classic pisze:Skrobel pisze:Ale te pościerane podesty... ja chyba już gdzieś je widziałem. I to chyba przy innym VN 800... Zbieg okoliczności??
Nr 2 - brak oparcia pasażera i bagażnika
"Kołyska" do zmiany biegów tak jak pisał Skrobel seryjna była w Drifterach.
A co do pościeranych podestów w tym modelu to faktycznie przy tym rozmiarze to nie sztuka.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości