Silnik
- czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie rzędowym;
- rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder, wałek wyrównoważajacy;
- pojemność
EN450 454 ccm, śred.x skok 72,0x58,0 mm, stopień sprężania 10,7:1;
EN500 498 ccm, śred.x skok 74,0x58,0 mm, stopień sprężania 10,8:1;
- moc 46KM/8000 rpm ('90), 50KM ('97);
- moment obrotowy 44 Nm/7300 rpm ('90), 45Nm/6000 rpm ('97);
- 2 gaźniki podciśnieniowe Keihin
EN450 / EN500A - CVK 34 mm;
EN500C - CVK 32 mm;
- smarowanie ciśnieniowe z mokrą miską olejową;
- rozruch elektryczny, zapłon elektroniczny, akumulator 12V 12 Ah;
Napęd
- przełożenie pierwotne: łańcuch 2,652, przełożenie końcowe: pasek zębaty 2,750 ('90) łańcuch rolkowy 2,625 ('97);
- sprzegło: wielotarczowe w kąpieli olejowej;
- skrzynia biegów sześciostopniowa:
I-2,571, II-1,722, III-1,380 IV-1,125, V-0,961, VI-0,851;
Podwozie
- rama z rur stalowych o przekroju okrągłym, podwójna, zamknięta;
- zawieszenie - przód: teleskopy 41mm, skok 150mm, tył: wahacz wleczony z dwoma elementami resorujaco-amortyzujacymi, skok 100mm;
- hamulec przedni jednotarczowy 300mm;
- tylny bębnowy 180mm;
- koła odlewane ('90), szprychowe ('97);
- ogumienie bezdętkowe - przód: 100/90-19 57S, tył: 140/90-15 M/C 70S;
Wymiary i masy
- długość 2320mm (EN500C); 2265-2290mm (EN500A); 2205-2210mm (EN450);
- szerokość 830mm (EN500C); 840mm (EN500A); 820mm (EN450);
- wysokość 1125mm (EN500C); 1230mm (EN500A); 1220mm (EN450);
- wysokość siedzenia 715mm (EN500C); 730mm (EN500A); 745mm (EN450);
- rozstaw osi 1595mm (EN500C); 1555mm (EN500A); 1485mm (EN450);
- prześwit 120mm;
- masa pojazdu sucha 199-199,5kg (EN500C); 186-186,5kg (EN500A) 180-181kg (EN450);
- masa pojazdu gotowego do jazdy 215kg (EN500A ?);
- masa dopuszczalna 380kg;
- zbiornik paliwa 11L (EN450, EN500A); 15L (EN500C);
- kąt główki ramy 31 st. ('90), 33 st. ('97) ;
- wyprzedzenie 151mm;
Osiągi
- prędkość maksymalna 159km/h;
- przyspieszenie 0-100km/h 6,1sek;
- zużycie paliwa 5,5l/100km;
Eksploatacja
- olej silnikowy: SAE10W40 SE (z filtrem) - 3,2l ('90), 3,0l ('97);
- płyn chłodniczy 1,4l;
- olej zawieszenia przedniego: SAE10W20 507ml (przy wymianie);
- świece zapłonowe: NGK DR8ES, szczelina 0,6-0,7mm;
- wolne obroty: 1250-1350rpm;
- luzy zaworowe: ssące 0,13-0,18mm, wydechowe 0,18-0,23mm;
- ciśnienie sprężania 129-213psi;
- numeracja cylindrów 1-2 (lewa strona);
- poziom pływaka 17mm,
- ciśnienie w ogumieniu: przód - 190kPa, tył - 220kPa
- łańcuch rozrządu 20-ogniwowy - długość maksimum 128,9mm
EN 500 - dane techniczne i eksploatacyjne
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
EN 500 - dane techniczne i eksploatacyjne
Ostatnio zmieniony czw kwie 24, 2014 przez Badger, łącznie zmieniany 6 razy.
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości