vn 900 wydechy i K&N

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

vn 900 wydechy i K&N

Post autor: czarny » wt wrz 30, 2014

podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami, wymieniłem niedawno wydechy na Hard Kromy, dźwięk rewelacja, motocykl nabral charakteru, ale odnosiłem wrazenie ze jakby mu wigoru ubylo, na trasie wycisnalem z niego 160 km/h, z szyba, bezwietrzna pogoda, mam u siebie Power comandera i kiedyś solo bez szyby udało mi się 180 wycisnąć, przed zmiana wydechow z plecaczkiem i szyba tez poszedł 160, postanowiłem dokonać zakupu K&N, zalozylem i proba, wogole to zmienil się dźwięk, na jeszcze bardziej basowy, pojechałem na traske i wycisnalem 170km/h, i dalej musialem zwalniac, wiec może by jeszcze cos wzrosło, przyspieszenie i reakcja na gaz zdecydowanie lepsza, mam zamiar jeszcze wgrac nowe mapy do power comandera, wtedy może już wogole będzie bajka, to tyle

Awatar użytkownika
powalla
Posty: 32
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Mikołów
Motocykl: xv1600
VROC: 0

Post autor: powalla » wt wrz 30, 2014

No ale dobrze że Ty masz blisko na niemieckie autostrady ...no bo u nas tak szybko nie można jeździć ,więc raczej innym będzie chodziło tylko o dźwięk motocykla :D

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » śr paź 01, 2014

na co dzień tak nie smigam, ale lubie znac możliwości maszyny, poprawila się tez elastyczność, lepiej się zbiera od 90 np. przy wyprzedzaniu na drodze ekspresowej ;-)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr paź 01, 2014

Moja 900tka smigała bez żadnych modyfikacji ok. 170. Z doświadczenia z 1600 wynika, że bez całościowego podejścia do tematu (czyli modyfikacja zasilania w powietrze, programu komputera i wydechu) zmiany tylko pogarszają osiągi. W moim przypadku najgorsza była zmiana wydechów na akcesoryjne. Dopiero dodanie K&N i odpowiedni program w PCIII pomógł w wyraźnym poprawieniu momentu obrotowego. Ucierpiała niestety Vmax. Ale na niej mi mniej zależy niż na dynamice.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą