Vulcan S

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Kyokushin
Posty: 12
Rejestracja: sob sie 11, 2012
Miejscowość: Układ Słoneczny / Ziemia
Motocykl: DragStar 1100 Custom
VROC: 0

Post autor: Kyokushin » pt paź 24, 2014

Bardzo ładny motocykl. Niewykluczone że w 2015 zamienię Draga na Vulcana S.

W końcu ktoś zrobił nowoczesnego cruisera, który skręca i hamuje, ma ABS i w dodatku będzie w rozsądnej cenie.

demonstenes
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 24, 2014
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
VROC: 0

Post autor: demonstenes » pt paź 24, 2014

Cześć,
a dla mnie to jest motocykl prawie idealny.
Sensowne zawieszenie z regulacją, ABS, silnik, który się kręci i jest chłodzony cieczą. A, że nie V2? Co z tego?
Myślałem o indianie scoucie, ale niestety cena za wysoka. A tutaj - wszystko jest na miejscu.

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt paź 24, 2014

demonstenes pisze:Myślałem o indianie scoucie
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

demonstenes
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 24, 2014
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
VROC: 0

Post autor: demonstenes » pt paź 24, 2014

Scout to koszt 50K, Vulcan S będzie kosztować koło 31k pewnie. Za "zaoszczędzoną" kasę można będzie spokojnie dokupić jeszcze 1 motocykl torowy.
Jakby Scout kosztował np. 37k to by była inna rozmowa.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt paź 24, 2014

Z FB:
Motocykle Polska - Victory i Indian Motorcycles
9 października
dzieje się, oj dzieje...
OBNIŻAMY cenę Indiana Scout w akcji PREORDER do 40 642 pln!

Więc jeszcze nie 37k ale już nie 50k.

Chociaż co Vulcan to Vulcan :D
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

demonstenes
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 24, 2014
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
VROC: 0

Post autor: demonstenes » pt paź 24, 2014

ta cena to NETTO! :)

demonstenes
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 24, 2014
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Pewnie będzie Vulcan S
VROC: 0

Post autor: demonstenes » pn paź 27, 2014

Dorzucam film:
http://www.youtube.com/watch?v=UpxXz5iz5B8

No jak dla mnie jest PIĘKNY!

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pn paź 27, 2014

Zainteresuję się Vucanem S jak go lekko powiększa do 2400cmm i nazwą Vulcan S GT-V2, wrzucą skrzynię 6, tempomat, grzane manetki, szybę z regulowanym kątem i wyskością :D i do lampy z obecnej lokomotywy dorzycą 2 soczewki do długich-drogowych świateł

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » wt paź 28, 2014

Tokar pisze:Zainteresuję się Vucanem S jak go lekko powiększa do 2400cmm i nazwą Vulcan S GT-V2, wrzucą skrzynię 6, tempomat, grzane manetki, szybę z regulowanym kątem i wyskością :D i do lampy z obecnej lokomotywy dorzycą 2 soczewki do długich-drogowych świateł
zapomniałeś o klimie...

Ale nie spamujmy :ok:
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Nowy w rodzinie Vulcan S

Post autor: kazuhira » czw lis 06, 2014

Proszę Pań i Panów :)

Jako że jeszcze nikt nie zauważył oto i On nowy Vulcan :

Obrazek

Obrazek

Kawasaki Vulcan S

Czyżby w końcu miejski Vulcan :D :antlers:

Ciekawa linia, obiecują możliwość regulacji i adaptacji pod wzrost jeźdźca :) i ma obrotomierz :haha:

Mnie na razie szlak trafia, że jedyny słuszny kolor [zielony ;p ] nie jest dostępny w PL. :mad:

A jak Wam się podoba.
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » czw lis 06, 2014

Hmmm. Tak patrzę na te zdjęcia i nie wiedzieć czemu wszędzie pakują te wielachne szyby. Przecież ta linia aż się prosi o MRA albo Puig. :motos:
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

claus
Posty: 86
Rejestracja: ndz mar 03, 2013
Miejscowość: okolice Poznania
Motocykl: vulcan 1700 classic
VROC: 0

Post autor: claus » pt sty 02, 2015

Wszystko fajnie , nowy design przemawiający pewnie i do młodszych , kolory i strzał w stopę.. Rozmawiałem z pewnym salonem skąd ta cena ( w USA ok.23tys.zł w przeliczeniu) u nas ok. 31tys. no ale Oni mają kryzys a my jesteśmy zieloną wyspą!Powiedzieli, że gdyby cena była ok 24-25 tys. zł , to i tak w takim kraju jak Polska sprzedaż może wzrosłaby o kilkanaście % i dlatego nie jesteśmy dla nich ( czytaj koncernów japońskich ) rynkiem godnym zainteresowania. I jak się z tym czujecie?Zdrowia życzę wszystkim w Nowym Roku :ok:

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » pt sty 02, 2015

Ciekawa polityka... Lepiej klepać małe skuterki i plastiki różnej pojemności które wcześniej czy później się wyglebią i rozlecą niż porządne maszyny które wytrzymają o wiele dłużej bo nie będą pałowane więc i za szybko dzwona nie będzie a i właściciele będą się o nie troszczyć, chuchać i dmuchać... W ten sposób podchodząc do sprawy faktycznie japońska polityka wydaje się być racjonalna i zrozumiała. Ilość Panowie ilość - na tym się zarabia.
Na szczęście nie tylko japońska myśl techniczna i strategia dystrybucji jest jedyną możliwą i słuszną w wyborze motocykla. Jak się komu podoba, wybór jest zawsze po naszej stronie. :ok:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » sob sty 03, 2015

No wiec mialem (watpliwa) przyjemnosc zasiasc na tym sprzecie, porazka, jedyne slowo jakie przychodzi mnie do glowy...
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » sob sty 03, 2015

No po przesiadce z VN2000 to chyba nie dziwota że mały. Musiałbyś na Bizona się wgramolić żeby wrażenie zrobił :D
Ale jak dla początkujących się nadaje myślisz? Szczególnie dla kobity?
Ogólnie wiadomo - nie jest to V2 ale wolałbym chyba widzieć na ulicy trochę takich niż przepaskudnych wyjących i wyjechanych plastików i skuterów :wall:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » sob sty 03, 2015

Krasnal pisze:No wiec mialem (watpliwa) przyjemnosc zasiasc na tym sprzecie, porazka, jedyne slowo jakie przychodzi mnie do glowy...
Z całym szacunkiem Krzychu, ale chyba nie jesteś podstawową "rozmiarówką" dla projektantów Kawasaki.
:ok:

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » sob sty 03, 2015

Lecho pisze:
Krasnal pisze:No wiec mialem (watpliwa) przyjemnosc zasiasc na tym sprzecie, porazka, jedyne slowo jakie przychodzi mnie do glowy...
Z całym szacunkiem Krzychu, ale chyba nie jesteś podstawową "rozmiarówką" dla projektantów Kawasaki.
:ok:
Też tak sądzę.
Zresztą po VN2000 to już tylko bomba atomowa pomiędzy nogami potrafi wywołać dreszcz emocji :D :D
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » ndz sty 04, 2015

Lecho pisze:
Krasnal pisze:No wiec mialem (watpliwa) przyjemnosc zasiasc na tym sprzecie, porazka, jedyne slowo jakie przychodzi mnie do glowy...
Z całym szacunkiem Krzychu, ale chyba nie jesteś podstawową "rozmiarówką" dla projektantów Kawasaki.
:ok:
No raczej nie jestem, to prawda, co tu duzo gadac :D
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn sty 05, 2015

Lecho pisze:Z całym szacunkiem Krzychu,
Zaraz, zaraz.... rozmiar jest ok, moto jest mikre. Nie da się ukryć prawdy. :)

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » wt sty 06, 2015

mirad pisze:rozmiar jest ok, moto jest mikre
Dokładnie, Słowianin, a nie jakiś tam japończyk kurdupel.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 15 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 15 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą