Hejo!

W dobrym tonie jest przywitać się. Krótkie charakterystyki każdego z nas.
Awatar użytkownika
adamli
Posty: 1562
Rejestracja: pn sie 08, 2011
Miejscowość: zielonka k/w-wy
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 34189

Post autor: adamli » ndz sty 04, 2015

Witaj :ok:
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ;) ~~~~

VROC: 34189 tel. 511616633

KrzysiekM
Posty: 1466
Rejestracja: śr wrz 12, 2012
Miejscowość: Izabelin
Motocykl: VN 2000 LT
VROC: 35451

Post autor: KrzysiekM » ndz sty 04, 2015

Siemanko :yeee:
Na pewno ogarniesz 1500 :)
VROC # 35451

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » ndz sty 04, 2015

Ja bym Cię też jednak namawiał na większy, jak nie masz pewności co do autentyczności tego 1500 o którym piszesz to zrób kilka zdjęć i wrzuć na forum, jest tu sporo posiadaczy tego modelu i w mig wychwycą wszystkie miny.
Z Twoim wzrostem bym sobie odpuścił VN800 - mimo że to śliczne moto, jednak pozostaję przy swoim zdaniu - za małe dla Ciebie.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » ndz sty 04, 2015

Witaj :D :D :D
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

LukaszC89
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 03, 2015
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: będzie
VROC: 0

Post autor: LukaszC89 » ndz sty 04, 2015

Obrazek
to jest ten przełącznik do zapłonu w tej VN1500 z 99r.

Zastanawiam się także na hondą vt1100 shadow. Ponoć silniki dość mocne.
Tylko są to dość stare roczniki. No i kształt silnika nie jest aż tak piękny jak w Vulcanach.
Pojemność jest taka pomiędzy i osiągi też w miarę dobre. Co myślicie?

Jarko
Posty: 127
Rejestracja: wt cze 19, 2012
Miejscowość: Barcin
Motocykl: kawasaki vulcan vn 800
VROC: 37150

Post autor: Jarko » ndz sty 04, 2015

Witam ziomka :ok: jestem troszkę niższy mam 186 ,często śmigam z żoną i jakoś moja 800 daje radę :yeee: ale mimo wszystko poleciłbym 1500 sam teraz myślę o zamianie na ten model i pewnie też będę szukał porady na forum :pedzi:
jarko

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » ndz sty 04, 2015

No ten przełącznik wygląda zupełnie jak z Harleya. Niech się wypowiedzą użytkownicy 1500 czy któryś coś takiego widział/miał itd.
Shadow brzydka moim zdaniem, VN ładniejszy.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Kater
Posty: 1687
Rejestracja: ndz maja 06, 2012
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 35878

Post autor: Kater » ndz sty 04, 2015

Cześć :ok:

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn sty 05, 2015

Czołem.
Ja widziałem kiedyś akcesoryjne przełączniki do 800 i 1500 na amerykańskim eBay'u. Moim zdaniem mega wygodne ale mega drogie. Tylko teraz nie mogę znaleźć i nie wiem czy to taki właśnie jest na tej fotce, czy ktoś robił tzw. "rzeźbę".

A co do wyboru 1500 vs. 800 to z mojego punktu widzenia 800 była idealnym wyborem na pierwszy motocykl. Oczywiście jeśli ktoś (jak ja) szukał cruisera. Nie jest bardzo ciężki, jest dość zwrotny i stabilny. Do nauki ideał. I oczywiście niewykluczone, że gdybym miał więcej kasy dwa lata temu to szukałbym czegoś większego, ale z drugiej strony patrząc jak kwadratowo jeździłem 800 przez pierwsze parę tys. km, ile miałem różnych "zachwiań" i ile razy się podpierałem nogą bo już mi się wydawało, że lecę; to wyobrażam sobie, że 1500 w paru sytuacjach bym zwyczajnie nie utrzymał. A czy leżącego 1500 dałbym radę podnieść to już zupełnie inna historia.

Jedyna różnica między nami jest taka, że ja mam niecałe 170 cm i ważę ok. 70 kg, więc większe moto mógłbym próbować ogarnąć wyłącznie doświadczeniem, bo tyle siły po prostu nie mam.

Oczywiście są jeszcze aspekty techniczne. W 800 musisz się j***ć z łańcuchem, a właściwie każdy większy model to już wał lub pas. Ja się przyzwyczaiłem, ale nie każdy musi to lubić. W 800 nieco brakuje momentu przy średnich i wysokich obrotach (wyprzedzanie trzeba planować z dużym wyprzedzeniem :) ). W 1500 i 1600 nie będziesz miał tego problemu (zwłaszcza jeśli ważysz parę kilo więcej ode mnie).

Natomiast ja w obecnej chwili gdyby finanse pozwoliły szukałbym VN 1700.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » pn sty 05, 2015

Kup sobie 2-kę i nie będziesz zmieniał za rok :D

Witaj :ok:
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Rav
Posty: 1908
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Kielce
Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
VROC: 0

Post autor: Rav » pn sty 05, 2015

Witaj :ok:

Awatar użytkownika
TomkaT
Posty: 431
Rejestracja: ndz cze 08, 2014
Miejscowość: Kobyłka
Motocykl: VN 750
VROC: 37080

Post autor: TomkaT » wt sty 06, 2015

Witaj :yeee:
Kiedyś- Komar, Jawka, WFM, WSK, Jawa 350 ts, MZ ts 150, obecnie VN 750, a w przyszłości ??

Tomek

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » wt sty 06, 2015

Siema :yeee:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
WiecznieŻywy
Posty: 307
Rejestracja: wt paź 02, 2012
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Kawasaki Vulcan 2000
VROC: 35625

Post autor: WiecznieŻywy » wt sty 06, 2015

Cześć :yeee:

Awatar użytkownika
Przywa
Posty: 467
Rejestracja: wt paź 01, 2013
Miejscowość: Lublin
Motocykl: kawasaki VN2000
VROC: 36529

Post autor: Przywa » wt sty 06, 2015

Witam z Lublina.
Odnośnie zakupu motocykla - moim zdaniem nie ma znaczenia czy na początek lepsza 800 czy 1500. Kup sobie dwóje, ja mam 173 cm i jest dla mnie idealna ( tzn czuje się na niej zajebiscie, a jak na niej wyglądam nie ma dla mnie znaczenia ) Może źle napisałem "kup sobie" przejedz się i zobaczysz czy ci odpowiada. Nie przejmuj się masą, wszystko jest do opanowania, kwestia wprawy. Jeśli nie masz nasrane w glowie, chcesz jeździć a nie popisywac się przed dupami to vn2000 może być Twoim pierwszym motocyklem. Nie jest to motocykl dla dużych chłopców tylko dla mądrych :)

Awatar użytkownika
NIXON
Posty: 589
Rejestracja: ndz sty 26, 2014
Miejscowość: Puławy
Motocykl: Kawasaki VN 1600 Nomad Limited
VROC: 0

Post autor: NIXON » śr sty 07, 2015

Witaj :yeee:
Krzysztof Kozak

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » śr sty 07, 2015

Witaj :yeee:

Może kiedyś spotkamy się w Stopce,robię czasami wycieczki na tamtejszą karkówkę :) :pedzi:
Pozdrawiam,

Garciu.

Jaco
Posty: 1755
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 800A
VROC: 32563

Post autor: Jaco » śr sty 07, 2015

Witaj :ok:

LukaszC89
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 03, 2015
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: będzie
VROC: 0

Post autor: LukaszC89 » śr sty 07, 2015

Tak! słyszałem że w stopce najlepsza karkówa, ale jeszcze nie miałem okazji :D
Na pewno jeszcze nadejdzie.

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Post autor: kacmar » ndz sty 11, 2015

Witaj :ok:
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 44 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 44 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą