bak!!!

tomek1982
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 14, 2013
Miejscowość: wolsztyn
Motocykl: vulcan 1500 clasic
VROC: 0

bak!!!

Post autor: tomek1982 » pn mar 09, 2015

Dzien dobry posiadam vulcana 1500 z roku 1997 i mam takie pytanko pod spodem jak sie sciagnie bak jest taki kabelek a z boku wychodzi jakis wylot jakby do wezyka i moje pytanie brzmi czy tam powinien byc wezyk czy tylko tak jak jest moze ktos ma jakies fotki z góry dziekuje!!

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » pn mar 09, 2015

tak powinien być wężyk wyprowadzony pod moto gdyby zaczeło przeciekać z pod czujnika wtedy wacha nie kapie rozgrzany silnik tylko pod moto

tomek1982
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 14, 2013
Miejscowość: wolsztyn
Motocykl: vulcan 1500 clasic
VROC: 0

Post autor: tomek1982 » pn mar 09, 2015

czyli poprostu podłaczyc jakis wezyk i puscic po moto tak i bendzie dobrze?

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » pn mar 09, 2015

Tak, na dole jest obejma i tam powinien wychodzić. Na wężyku znajduje się jeszcze zawór zwrotny.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt mar 10, 2015

Masz 1997 rok produkcji więc zakładam że to wersja gaźnikowa.
Ten króciec, który wychodzi z dolnej części zbiornika to odpowietrzenie zbiornika. Nie ma na nim żadnego zaworu zwrotnego tylko kawałek wężyka gumowego z zaciskiem poprowadzony obok akumulatora poprzez obejmę pod motor.
Drugi to wężyk "podłączony" do czujnika poziomu paliwa w razie gdyby ten przepuszczał paliwo - też poprowadzony powinien być pod motor.

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » wt mar 10, 2015

w sumie powinieneś mieć trzy węże wyprowadzone pod moto
1,z pod czujnika poziomu paliw w baku
2. z odpowietrznika baku
3.przelew z gaźnika jak by zawiódł zaworek iglicowy
na żadnym nie ma żadnego zaworu zwrotnego

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » czw mar 12, 2015

To może tylko u mnie jest, ale mój to 94 rok.Sorry jak wprowadziłem w błąd :D

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » czw mar 12, 2015

sebbb pisze:To może tylko u mnie jest, ale mój to 94 rok.Sorry jak wprowadziłem w błąd :D
kolego to Ty masz VN-15 a nie VN1500 :)

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » czw mar 12, 2015

Piotr_Classic pisze:
sebbb pisze:To może tylko u mnie jest, ale mój to 94 rok.Sorry jak wprowadziłem w błąd :D
kolego to Ty masz VN-15 a nie VN1500 :)
No tak, ale sprzęty wbrew pozorom się dużo nie różnią... W zimę wsadzilem sprzęgło do swojego od Vulcana 1600 z XXI wieku... ;) Przewody idą jednak te same...nie ma różnicy... No może poza tym zaworkiem lub filterkiem węglowym (ekologia) o czym nie pomyślałem...

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » czw mar 12, 2015

Dubel...dla admina ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą