Zielona maź na silniku...
- Kubrick
- Posty: 189
- Rejestracja: wt maja 15, 2012
- Miejscowość: Krk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 CL
- VROC: 0
Zielona maź na silniku...
Czyszcząc dziś moto, zauważyłam zieloną maź na silniku. Taki jakby płyn, u góry było już zaschnięte, w rowkach jeszcze chyba wilgotne (albo ja byłam już na skraju paniki ). Moto jeżdżone w czwartek ostatnio. Nigdy nic takiego nie widziałam u siebie. Trochę już umyłam, zanim wpadłam na pomysł, żeby zrobić zdjęcia...
Jedno jest z przodu przy chłodnicy (chciałam Wam kolor pokazać), drugie pod bakiem - wąż.
Co to może być? Będzie żył, czy to coś poważnego? Do serwisu mam jeszcze 2000 km, myślałam się na lipiec dopiero umówić...
Nie ogarniam obrazków... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0a393.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6a5d5.html
Jedno jest z przodu przy chłodnicy (chciałam Wam kolor pokazać), drugie pod bakiem - wąż.
Co to może być? Będzie żył, czy to coś poważnego? Do serwisu mam jeszcze 2000 km, myślałam się na lipiec dopiero umówić...
Nie ogarniam obrazków... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0a393.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6a5d5.html
- Jurek
- Posty: 1261
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Jak masz wyciek płynu chłodniczego to lepiej pojechać do serwisu. Jak będziesz jeździć to wyciek może się powiększyć. Minimum w takiej sytuacji to zapaprany silnik i chromy płynem na glikolu. Maksimum to przegrzanie silnika i jego zatarcie.
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
- Jurek
- Posty: 1261
- Rejestracja: czw cze 07, 2012
- Miejscowość: Sulejówek
- Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
- VROC: 35044
Stówkę możesz zrobić. Kontroluj temperaturę (lampka). Jak tylko się zapali to zatrzymaj motor i zgaś silnik. Ostudź go. Dolać płyn lub awaryjnie wodę dasz radę. Musisz zdjąć panel wskaźników (jedna dolna śrubka z trzech). Tam jest dostęp do wlewu płynu.
Jurek
VROC#35044
VROC#35044
- Kubrick
- Posty: 189
- Rejestracja: wt maja 15, 2012
- Miejscowość: Krk
- Motocykl: Kawasaki VN 800 CL
- VROC: 0
Byłam znów sprawdzić. No pojawiają się krople i faktycznie ściekają między ożebrowanie. Plamka na chodniku jest też. Nie wiem, ile go tam jest w środku.
Zobaczę jak będzie rano. Jeśli będzie nadal mokry silnik i plama na chodniku, to na rozpoczęcie pojadę autem. Oklejone motocyklami, to się połowicznie będzie liczyć.
Do serwisu pojadę we wtorek, niech mi powiedzą, czy to da się zrobić "od ręki" czy zostawić moto na przedwczesne regulacje itp.
Jedna myśl nie daje mi spokoju... czy Jego to boli???
Zobaczę jak będzie rano. Jeśli będzie nadal mokry silnik i plama na chodniku, to na rozpoczęcie pojadę autem. Oklejone motocyklami, to się połowicznie będzie liczyć.
Do serwisu pojadę we wtorek, niech mi powiedzą, czy to da się zrobić "od ręki" czy zostawić moto na przedwczesne regulacje itp.
Jedna myśl nie daje mi spokoju... czy Jego to boli???
- Lukanio
- Posty: 55
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Łowicz
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
- VROC: 0
Witam. Z tego co widać na zdjęciach to najprawdopodobniej jest luźna opaska od gumowego przewodu i dlatego wycieka płyn z układu chłodzenia, a dalej rozlewa się na silnik i inne elementy. Jednym słowem nic poważnego, pod warunkiem, że płynu nie ubyło zbyt dużo. Taką "naprawę" można zrobić w kilka minut i każdy serwis powinien wykonać to od ręki. A jak bardzo pilne i chcesz jechać na zlot to zgłaszam się na ochotnika i sam Ci pomogę wyeliminować usterkę - pod warunkiem, że nie mieszkasz zbyt daleko
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości