lagi Vulcan 750

SzpakuBaku
Posty: 32
Rejestracja: ndz cze 27, 2010
Miejscowość: stad
Motocykl: VN750
VROC: 0

Post autor: SzpakuBaku » pn lip 07, 2014

smieechu sprawdz czy dobrze nabiles tulejke pod uszczelka olejowa(nie gorna - pylowa) jej rowek powinien byc po lewej lub po prawej stronie lagi wedle uznania, ale nie moze byc z przodu lub z tylu. potem nabij uszczelke przez stara uszczelke wezsza czescia do gory, na to pierscien blokujacy i uszczelka przeciw pylowa. uwazaj zeby nie uszkodzic tulejki, ja nabijalem ja srubokretem z kazdej strony rownomiernie, najlepiej dopchnac ja od przeciwnej strony naciecia.

SzpakuBaku
Posty: 32
Rejestracja: ndz cze 27, 2010
Miejscowość: stad
Motocykl: VN750
VROC: 0

Post autor: SzpakuBaku » wt lip 08, 2014

polecam film jak zmieniac olej w lagach. pokazuje pelny demontaz i montaz.
http://www.youtube.com/watch?v=F-NklWACrzs

polecam rowniez zajrzec na jego kanal - ma bardzo fajne filmy instruktazowe. pokazuje nawet jak rozebrac i zlozyc silnik od vn 750 :)

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

prawidłowo zamontowane uszczelniacze

Post autor: smieechu » sob maja 02, 2015

czy ktos może podesłać fotki jak wygladaja prawidłowo zamontowane uszczelniacze lag?
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

moje lagi oceńcie prosze założenie uszczelniaczy

Post autor: smieechu » pn maja 04, 2015

Czy te uszczelniacze są dobrze założone????????
https://drive.google.com/file/d/0B7TEXw ... sp=sharing
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » pn maja 04, 2015

A gdzie masz osłony przeciwpyłowe? Zdjąłeś do zdjęcia czy masz w ogóle nie założone?
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920931197/
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

Post autor: smieechu » pn maja 04, 2015

Nie mam przeciwpyłowych i nigdy nie miałem, takiego kupiłem wiec myślałem ze jest ok. Czy żeby je głębiej wbić musze demontowac lagi z ramy?
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn maja 04, 2015

Pisałem ci na PW co z tymi uszczelniaczami
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pn maja 04, 2015

Przyszło mi do głowy czy nie marz wbitych po dwa uszczelniacze na stronę jeden nad drugim . ??
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

Post autor: smieechu » pn maja 04, 2015

Wiem...widzialem...dam znać jak będę zamawiać
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

czego tam brakuje????

Post autor: smieechu » śr maja 06, 2015

Rudy pisze:A gdzie masz osłony przeciwpyłowe? Zdjąłeś do zdjęcia czy masz w ogóle nie założone?
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920931197/
Wyciągnąłem ten uszczelniacz i okazało się ze pod spodem jest pierścień zabezpieczający a po nim właściwy uszczelniacz olejowy. Te debile co mi robili lagi wcisnęli uszczelniacz na uszczelniacz. Będę wymieniał ten główny. Pierścień zabezpieczający a potem co się zakłada? Od razu oslone przeciwpyłową?
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

wymiana oleju bez rozbierania lag

Post autor: smieechu » śr maja 06, 2015

Czy można wymienić olej w lagach bez ich demontażu jezeli tak to jak?
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr maja 06, 2015

Można ale po co się męczyć ;) ;) ;) w 750 wyjęcie lag zajmuje 20 minut no góra 30
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » śr maja 06, 2015

Czyli tak jak podejrzewałem zastosowali stary uszczelniacz zamiast przeciw pyłowych ,no chyba że jak ci robili to stare zostawili, a nowe na wierzch jełopy założyli :hammer:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

Post autor: smieechu » śr maja 06, 2015

Wulbi pisze:Czyli tak jak podejrzewałem zastosowali stary uszczelniacz zamiast przeciw pyłowych ,no chyba że jak ci robili to stare zostawili, a nowe na wierzch jełopy założyli :hammer:
Założyli chyba stare zamiast przeciwpyłowych....nie wiem czy wymieniać uszczelniacze główne ponownie, minął rok a olej wydostaje się...chyba ze przeciwpyłowe zapobiegną wyciekowi ??? Zapobiegną???????
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » śr maja 06, 2015

Nie zapobiegną ,bo nie uszczelniają.


Po roku nie wyłaził by olej ,chyba że lagi krzywe.
Czyli jak pisałem na końcu ,na 99 % nie wymienili ci uszczelniaczy tylko założyli na wierzch drugie ,i nie byli to mechanicy :wall: trza ich lać młotem :hammer:


Musisz rozbierać i wymienić i śmigać :ok:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

Post autor: smieechu » czw maja 07, 2015

Panowie jak wyciągnąć stary uszczelniacz olejowy bez rozbierania lag? Mam je juz wyciągnięte z moto lecz nie znam się i boję rozebrać. Czym go podważyć bo siedzi jak cholera?????
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » czw maja 07, 2015

Wyciągasz zabezpieczenie i dłubiesz co by wydłubać i nie uszkodzić lag ,czyli opchódz się delikatnie jak z kobietą.

Doradzam filmik z yutuby.


I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny ;) jest to chyba bezpieczniejsze .
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

smieechu
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 11, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN750 USA
VROC: 0

Post autor: smieechu » czw maja 07, 2015

Wulbi pisze:Wyciągasz zabezpieczenie i dłubiesz co by wydłubać i nie uszkodzić lag ,czyli opchódz się delikatnie jak z kobietą.

Doradzam filmik z yutuby.


I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny ;) jest to chyba bezpieczniejsze .
Powiedz mi górnym korkiem zlewa się i wlewa olej a dolna śruba służy do rozdzielenia goleni? film na yt widziałem i chcialem zaoszczędzić sobie rozbiórki na czynniki 1.
pozdr :)

Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » czw maja 07, 2015

Górne wykręcasz i wychodzą sprężyny ,a dolnymi można spuścić i wymienić olej dolewając górą .
Kurde jak robisz to po ras pierwszy to faktycznie nie rozbieraj na drobne,tak dolne odkręcałem i w tedy wyszarpywałem ,kurde i teraz nie jestem pewien bo ja rozbierałem na drobiazgi i myłem .
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » czw maja 07, 2015

Dobra obejrzałem część filmu, śrubę dolną na imbus musisz odkręcić jak chcesz wyszarpnąć .
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 15 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 15 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą