No więc tak- od momentu zakupu mojej dwóji nie miałem z nią większych problemów, oprócz w/w sprawy.
Generalnie motocykl odpala za każdym razem po jednym obrocie wału, lecz dwa razy (dzisiaj i 2 tyg. temu) miałem sytuację, gdy w ogóle nie chciał odpalić. Po przekręceniu kluczyka zachowywał się normalnie- tzn. słychać przez chwilę bzyczenie pompy paliwa i nie wyświetla się nic podejrzanego. Przy próbie uruchomienia rozrusznik kręci normalnie silnikiem- silnik jednak się nie odzywa- dioda FI wtedy miga, oprócz tego ekranik pod prędkościomierzem wyświetla również komunikat "FI". Po wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu silnik odpala normalnie i nie wyświetla się żaden błąd.
Ma ktoś z szanownych kolegów jakiś pomysł? Obstawiam, że to jakiś luźny konektor czy coś w tym rodzaju. Wstawiłem dzisiaj motocykl koledze na serwis- zobaczymy co znajdzie
Problem z uruchomieniem silnika- miga FI
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Problem z uruchomieniem silnika- miga FI
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Dzisiaj z braku czasu rzuciłem tylko okiem na dział rozwiązywania problemów układu wtryskowego w serwisówce. Wyczytałem, że jeśli występuje jakikolwiek nawracający problem z DFI, a sytuacja sama z siebie wraca do normalności to jedynym powodem są brudne lub słabo stykające konektory, albo popalone kable w instalacji elektrycznej.
Z tego co pamiętam z serwisówki jeśli FI akurat się nie świeci, a błąd w danej chwili nie występuje to diagnostyka nie wykaże niczego. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Na razie motocykl pracuje normalnie- kolega stwierdził, że znalazł 2 słabo połączone konektory- zobaczymy czy problem się nie powtórzy.
Z tego co pamiętam z serwisówki jeśli FI akurat się nie świeci, a błąd w danej chwili nie występuje to diagnostyka nie wykaże niczego. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Na razie motocykl pracuje normalnie- kolega stwierdził, że znalazł 2 słabo połączone konektory- zobaczymy czy problem się nie powtórzy.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)