2 Pytania

Awatar użytkownika
Michal.Kalisz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 04, 2015
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Vulcan VN700
VROC: 0

2 Pytania

Post autor: Michal.Kalisz » sob cze 20, 2015

Witam wszystkich,

Mam pytanie do użytkowników VN700 / VN750
Przy zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego są dwa węże. Jeden na dole, drugi na górze. Pytanie czy to normalna sytuacja że górny wężyk nie jest nigdzie podpięty?
U mnie wygląda to tak

https://drive.google.com/file/d/0B7I6EV ... sp=sharing

Podobną sytuację mam przy gaźniku. Od strony kranika wszystko wygląda ok, ale po drugiej stronie od gaźnika mam jeden wężyk nie podłączony nigdzie. Czy to też jest normalne?

https://drive.google.com/file/d/0B7I6EV ... sp=sharing

Jestem laikiem w tematach mechaniki motocyklowej i potrzebuje Waszej pomocy
Z góry dzięki

Pozdrawiam,
Michał
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Awatar użytkownika
TomkaT
Posty: 431
Rejestracja: ndz cze 08, 2014
Miejscowość: Kobyłka
Motocykl: VN 750
VROC: 37080

Post autor: TomkaT » sob cze 20, 2015

Odnośnie zbiorniczka wyrównawczego to jest wężyk od przelewu, i nigdzie nie musi być podłączony, a co do gaźnika, to u mnie wychodzą dwa wężyki połączone trójnikiem w jeden i jest on włożony w obudowę filtra powietrza.
Kiedyś- Komar, Jawka, WFM, WSK, Jawa 350 ts, MZ ts 150, obecnie VN 750, a w przyszłości ??

Tomek

Awatar użytkownika
Radek_K
Posty: 49
Rejestracja: pn lip 21, 2014
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VN750
VROC: 36793

Post autor: Radek_K » sob cze 20, 2015

...wydaje mi się że jeden z wężyków idzie do termostatu, drugi na przelew

Obrazek

Awatar użytkownika
Michal.Kalisz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 04, 2015
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Vulcan VN700
VROC: 0

Post autor: Michal.Kalisz » sob cze 20, 2015

Dzięki za odpowiedzi, mój wężyk wychodzi gdzieś ze środka jakby gaźnika (nie wiem jak to opisać) Chyba nie obejdzie sie bez sciągnięcia baku żeby dokładne zdjęcie zrobić.

Nie ma ktos z Was zdjęcia jak te wszystkie wężyki powinny iść?
Nie powinno być chyba takiej sytuacji że wężyk z gaźnika jest zostawiony luźno i nie podpięty nigdzie?

Spotkałem sie z terminem "zawór recyrkulacji spalin" gdzieś na schemacie widziałem, nie jest on gdzieś w tych rejonach? moze to z niego.

Niestety jestem laikiem w temacie i nie rozumiem co znaczy na przelew

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Michał
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Awatar użytkownika
TomkaT
Posty: 431
Rejestracja: ndz cze 08, 2014
Miejscowość: Kobyłka
Motocykl: VN 750
VROC: 37080

Post autor: TomkaT » sob cze 20, 2015

http://kawa-drifter.com/technik/technik ... /index.php
To jest link do instrukcji, znajdziesz tam wiele odpowiedzi na część pytań
Kraftstoffsystem - to jest część o układzie paliwowym
Kühlsystem- to jest o układzie chłodzenia

Wydaje mi się, że dobrze Ci pisałem, tylko dokładnie obejrzyj skąd wychodzi Ci ten wężyk od gaźnika
Kiedyś- Komar, Jawka, WFM, WSK, Jawa 350 ts, MZ ts 150, obecnie VN 750, a w przyszłości ??

Tomek

Awatar użytkownika
Michal.Kalisz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 04, 2015
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Vulcan VN700
VROC: 0

Post autor: Michal.Kalisz » sob cze 20, 2015

TomkaT Dziekuje

Znalazłem w necie zdjęcie gaźnika od VN750. Jutro chciałbym sie do niego dostać.
czy może mi ktos łopatologicznie opisać co poszczególne wężyki robią?

https://drive.google.com/file/d/0B7I6EV ... sp=sharing

Pozdrawiam,
Michał
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Awatar użytkownika
TomkaT
Posty: 431
Rejestracja: ndz cze 08, 2014
Miejscowość: Kobyłka
Motocykl: VN 750
VROC: 37080

Post autor: TomkaT » sob cze 20, 2015

Wężyki nr 1 i 3 to zasilenie gaźnika w paliwo, a wężyk nr 2 na tym zdjęciu jest to odpowietrzenie gaźnika tak jak opisywałem Ci wcześniej, dwa łączą się w jeden i włóż go w miejsce zaznaczone na zdjęciu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/562 ... fdd4c.html
Kiedyś- Komar, Jawka, WFM, WSK, Jawa 350 ts, MZ ts 150, obecnie VN 750, a w przyszłości ??

Tomek

Awatar użytkownika
Michal.Kalisz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 04, 2015
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Vulcan VN700
VROC: 0

Post autor: Michal.Kalisz » sob cze 20, 2015

Ogromne dzięki za pomoc.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Rav
Posty: 1908
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Kielce
Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
VROC: 0

Post autor: Rav » ndz cze 21, 2015

W 3/4 l wezyk wychodzacy z gaznika po prawej stronie powinien byc podla zony do zaworu recylkulacji spalim, ktory znajduje sie pod zbiornikiem paliwa, zaraz przed kanapa, to wezyk podcisnieniowy, ktory otwiera ten zawor. Ja w moim moto mam ten zamor non stop otwarty, a wezyk zaslepiony i jet git.
Drugi wezyk z lewej strony, rowniez podcisnieniowo otwiera kranik paliwa.
Wezyki w zbiorniczku wyrownawczym sa dwa, jeden podlaczony do wlewy plynu chlowniczego przy glowce ramy, pod plastikowymi obudowami, a drugi luzny odprowadza nadmiar plynu ze zbiorniczka na glebe.

Awatar użytkownika
Michal.Kalisz
Posty: 17
Rejestracja: sob kwie 04, 2015
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Vulcan VN700
VROC: 0

Post autor: Michal.Kalisz » ndz cze 21, 2015

Zagadka rozwikłana, dzieki ogromne wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam,
Michał
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą