"Miszcze" w HD
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Wygląda jak generator. Podobne widziałem w samolotach niemieckich z końca II W.Ś.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Stawiam na turbinę-generator stosowaną do awaryjnego odpalenia silnika w powietrzu. Co do samolotu to się nie wypowiem, ale podobne rozwiązanie, tyle, że otwierane "do góry" było w F-104.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Oczywiście, to jedyna podwójna delta w klasie będąca w produkcji i użytkowaniu czyli Draken.
Na drugiej fotce zagadkowej jest też podpowiedź w postaci napisu na czerwonym tle w języku prawdopodobnie "skandynawskim".
Na górnej fotce fragment Drakena na dolnej Viggena.
Szwedy / z pomocą kowbojów oczywiście / takie turbinki wiatrowe sobie obmyślili jako awaryjne zasilanie systemu hydraulicznego. Nie pamiętam już pryncypiów systemów sterowania tymi aeroplanami, ale turbinki wysuwały się i działały po otwarciu podwozia.
Na drugiej fotce zagadkowej jest też podpowiedź w postaci napisu na czerwonym tle w języku prawdopodobnie "skandynawskim".
Na górnej fotce fragment Drakena na dolnej Viggena.
Szwedy / z pomocą kowbojów oczywiście / takie turbinki wiatrowe sobie obmyślili jako awaryjne zasilanie systemu hydraulicznego. Nie pamiętam już pryncypiów systemów sterowania tymi aeroplanami, ale turbinki wysuwały się i działały po otwarciu podwozia.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Nieee. Wygląda na cywilny, więc stawiałbym na jakiegoś mistrza w akrobacjach albo coś
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 55 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 55 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości