Zamienniki do 1700

Marser
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 17, 2015
Miejscowość: Kwidzyn
Motocykl: Kawasaki VN 1700 Classic
VROC: 0

Zamienniki do 1700

Post autor: Marser » czw cze 18, 2015

Witam! Koledzy chciałbym dokupić parę rzeczy akcesoryjnych do mojego motocykla. Jest to Kawasaki VN 1700 ale bardzo trudno dostać np.: szybę i gmol czy może pasują do 1700 jakieś akcesoria z innych Vulcanów?
LwG!

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pt cze 19, 2015

Kuźnia motocyklowa ma gmole w swojej ofercie:
http://www.motoakcesoria.riders.pl/inde ... rt=default

Szerszen
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 05, 2014
Miejscowość: West Pomerania
Motocykl: Kawasaki VN 1700 LT
VROC: 0

Post autor: Szerszen » pt cze 19, 2015

Mam oryginalnego gmola Cobra, lekko przetarty w mało widocznym miejscu. Jesteś zainteresowany to pisz. Gmol z kompletem mocowań.

Awatar użytkownika
Słodki
Posty: 1234
Rejestracja: śr maja 29, 2013
Miejscowość: Będzin
Motocykl: "SPARTAN" 1700
VROC: 0

Post autor: Słodki » sob cze 20, 2015

Kolego mam z kuźni na moim 1700 i jestem zadowolony, sprawdzają się w 100% :ok:
Nie ważne dokąd
Ważne że jeden ślad za tobą

Marser
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 17, 2015
Miejscowość: Kwidzyn
Motocykl: Kawasaki VN 1700 Classic
VROC: 0

Zamienniki do 1700

Post autor: Marser » ndz cze 21, 2015

Dzięki wszystkim za poradę. ;)
LwG!

Szerszen
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 05, 2014
Miejscowość: West Pomerania
Motocykl: Kawasaki VN 1700 LT
VROC: 0

Post autor: Szerszen » ndz cze 21, 2015

jak go "ubierzesz" to się pochwal:)

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pn gru 21, 2015

Witam. Pojeździłem moim nowym nabytkiem w niedzielę, jazda była przednia, pogoda dopisała i w ogóle jestem zachwycony i przejażdżką i motorem. Ale mam w związku z tym pytanie. Otóż w instrukcjach do VN 1700 podają, że zużycie paliwa mieszane wynosi ok 6-7l/100km. Komputar podaje średnie spalanie 15l z groszami, nie wiem dokładnie ile było paliwa w zbiorniku, wskaźnik pokazywał ok 3/4. Zrobiłem 115 km(licznik pokazuje w kilometrach) i jak doechałem do stacji paliw pokazywał dwie kreski, wlałem do pełna pod korek 15,4l-jest teraz ful. Czy takie zużycie jest możliwe?. Dzisiaj sprawdziłem filtr powietrza, jest K&N, poza drobnymi znieczyszczeniami tpu mucha, osa jest czysty( na wszelki wypadek wydmuchałem i wymyłem). Dodam, że jeźdiłem grzecznie bez żadnych fajerwerków, starałem się na jak najwyższym biegu, chociaż nie bardzo było gdzie zapiąć szósty bieg. Dziękuję za opinie porady itp.

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pn gru 21, 2015

Jeśli nie wiesz ile było paliwa w zbiorniku to ciężko wywnioskować spalanie. Aby obliczyć spalanie potrzebne są min dwa tankowania do pełna. Obliczać można samemu lub ściągnąć jakąś prostą aplikację na telefon. Przy jeździe spacerowej do 120 km/h motocykl ten spala poniżej 6 litrów. Największe spalanie to jazda autostradowa powyżej 140 km/h. Komputerem się nie sugeruj nie jest obiektywny. :mrgreen:

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » wt gru 22, 2015

No właśnie. Zatankuj pod korek, trzaśnij sobie z 200-300km i znowu zatankuj pod korek... dopiero wtedy będziesz coś tam wiedział, bo takie wyliczenia na podstawie "kresek" na wskaźniku paliwa to.... Polecam zbierać paragony i przed każdym startem ze stacji robić telefonem zdjęcie licznika przebiegu. Ja tak robię (zapisuję sobie w zeszycie) przy każdym tankowaniu od zakupu motocykla, myślę, że już coś tam mogę na podstawie tego wyliczyć ;)

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » wt gru 22, 2015

Sheriff pisze:Jeśli nie wiesz ile było paliwa w zbiorniku to ciężko wywnioskować spalanie. Aby obliczyć spalanie potrzebne są min dwa tankowania do pełna. Obliczać można samemu lub ściągnąć jakąś prostą aplikację na telefon. Przy jeździe spacerowej do 120 km/h motocykl ten spala poniżej 6 litrów. Największe spalanie to jazda autostradowa powyżej 140 km/h. Komputerem się nie sugeruj nie jest obiektywny. :mrgreen:
No oczywiście, że najlepiej jest tankować pod korek i obliczać spalanie w/g przejechanych kilometrów- po ponownym tankowaniu ,,pod korek". Niemniej jednak przeraziłem się odczytem z komputera. W mojej puszcze mam motor 3,2 i w automacie, a 16/100km pokazuje mi po uruchomieniu zimnego silnika, więc pomyślałem, że może coś jest nie tak np: świece, filtr powietrza, coś z modułem zapłonowym itp. A jak pokazują Wasze komputery pokładowe? Czy też takie kosmiczne ilości?

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » wt gru 22, 2015

... a może po prostu masz nie przestawione na Europę i pokazuje Ci to co jest popularne w stanach czyli ile możesz zrobić km/mil na jednym galonie ...

... ja tak miałem choć kupowany w salonie polskim :mrgreen:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Szerszen
Posty: 40
Rejestracja: pn maja 05, 2014
Miejscowość: West Pomerania
Motocykl: Kawasaki VN 1700 LT
VROC: 0

Post autor: Szerszen » wt gru 22, 2015

hej
u mnie 5,6-5,9 l/100, nigdy nie przekroczyłem 6 l na 100 km. wskazanie komputera pokrywa się z realnym zużyciem (wyliczanym ręcznie). Co do modułu, była akcja serwisowa Kawasaki, sprawdź, czy masz wymieniony (wątek jest na forum). Z tego co pamiętam to wadliwość modułu nie powodowała zwiększonego zużyciu paliwa.. no ale warto sprawdzić i ewentualnie wykluczyć tę opcję.

Awatar użytkownika
Słodki
Posty: 1234
Rejestracja: śr maja 29, 2013
Miejscowość: Będzin
Motocykl: "SPARTAN" 1700
VROC: 0

Post autor: Słodki » wt gru 22, 2015

Osobiście mój nigdy nie pokazał spalania 15 l ale jak radzi MarKov sprawdź ustawienia może masz w milach jest nie możliwe żeby tyle palił.
Mam też filtr k&n i spalanie w trasie jak dobrze dziduje wchodzi spokojnie powyżej 8l.
Jest też możliwość zawieszenia plywaka i błędnie bedzie pokazywał stan paliwa w zbiorniku.
Moim zdaniem powinieneś rozruszać sprzeta :pedzi:
Trzy razy do pełnego zbiornika i wtedy opisuj co pokazuje ;)
Nie ważne dokąd
Ważne że jeden ślad za tobą

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą